Eerste date - wat te doen?
maandag 23 februari 2009 om 11:43
Hi all !
Ik had al even gezocht op het forum, maar ik kon geen topic vinden dat hier over gaat: Wat voor iets doe je op je eerste date?
Al een tijdje heb ik contact met een jongen (irl), en nu had ik hem toegevoegd via hyves. Zijn vraag aan mij is nu wat mijn idee was voor een eerste DATE.....
En nu heb te veel inspiratie, te veel mogelijkheden... dus mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie doen?
- gewoon wat gaan drinken
- of iets anders: dierentuin, ijsbaan, museum....
Ik voel zelf meer voor 't laatste.. gewoon wat doen.. maar WAT?
Thanks
Mevrouwtje Zonneschijn
Ik had al even gezocht op het forum, maar ik kon geen topic vinden dat hier over gaat: Wat voor iets doe je op je eerste date?
Al een tijdje heb ik contact met een jongen (irl), en nu had ik hem toegevoegd via hyves. Zijn vraag aan mij is nu wat mijn idee was voor een eerste DATE.....
En nu heb te veel inspiratie, te veel mogelijkheden... dus mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie doen?
- gewoon wat gaan drinken
- of iets anders: dierentuin, ijsbaan, museum....
Ik voel zelf meer voor 't laatste.. gewoon wat doen.. maar WAT?
Thanks
Mevrouwtje Zonneschijn
maandag 23 februari 2009 om 11:47
Je geeft zelf al leuke tips.
Wil hij met jou uit, of met iemand anders? Als het met jou is, dan kan jij bedenken wat je leuk vind! Met iets doen is de sfeer denk ik wat meer ongedwongen, kijk ook eens op www.leukedingendoen.nl misschien vind je daar wat op!
Wil hij met jou uit, of met iemand anders? Als het met jou is, dan kan jij bedenken wat je leuk vind! Met iets doen is de sfeer denk ik wat meer ongedwongen, kijk ook eens op www.leukedingendoen.nl misschien vind je daar wat op!
maandag 23 februari 2009 om 11:48
maandag 23 februari 2009 om 11:52
Sluit me aan bij voorgaande posters: gewoon lekker wat gaan drinken. Hou het lowkey Ik vond het overigens heel erg dat mijn eerste date (na wat ontmoetingen waar vrienden bij waren) met mijn huidige vriend in de bios was, want ik wilde met hem praten en alle informatie over hem in me opzuigen. Tijdens een film wil dat niet zo goed
Later hebben we dat ruimschoots ingehaald. Gewoon gezellig een kroegje induiken dus!

maandag 23 februari 2009 om 11:53
dat is wel een goed idee! ergens wat drinken en daarna naar de bios!
In zijn mailtje refereerde hij dat ik een sportieve uitdaging niet uit de weg ga... dus vandaar de ijsbaan (kost ook niet zo veel en ik vind het schaatsen zo ie zo superleuk)
Maar het is gewoon lastig! Ik weet bijna zeker dat hij mij wel leuk vindt, want hij vroeg mijn nummer, maar dat was ie vergeten op te slaan en verwachte me woensdag wel weer te zien.. Meer door mijn eigen ongeduld dat 't nu via de mail/hyves gaat
Het risico van alleen wat gaan drinken is dat het misschien minder ongedwongen gaat idd, je gaat zitten en dan? Ik denk dat iets anders het ijs wat meer breekt en het relaxer is..
In zijn mailtje refereerde hij dat ik een sportieve uitdaging niet uit de weg ga... dus vandaar de ijsbaan (kost ook niet zo veel en ik vind het schaatsen zo ie zo superleuk)
Maar het is gewoon lastig! Ik weet bijna zeker dat hij mij wel leuk vindt, want hij vroeg mijn nummer, maar dat was ie vergeten op te slaan en verwachte me woensdag wel weer te zien.. Meer door mijn eigen ongeduld dat 't nu via de mail/hyves gaat
Het risico van alleen wat gaan drinken is dat het misschien minder ongedwongen gaat idd, je gaat zitten en dan? Ik denk dat iets anders het ijs wat meer breekt en het relaxer is..

maandag 23 februari 2009 om 21:26
geen bios, want dan kun je niet met elkaar praten.
niet uiteten, want als het tegenvalt zit je enkele uren met elkaar opgescheept.
ook niet naar dierentuin, want duurt te lang.
ook niet thuis, want dan kan hij wel eens heel andere bedoelingen hebben.
gewoon lekker met hem wat gaan drinken in een cafeetje waar jij je prettig voelt.
niet uiteten, want als het tegenvalt zit je enkele uren met elkaar opgescheept.
ook niet naar dierentuin, want duurt te lang.
ook niet thuis, want dan kan hij wel eens heel andere bedoelingen hebben.
gewoon lekker met hem wat gaan drinken in een cafeetje waar jij je prettig voelt.