Einde huwelijk

11-06-2017 22:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben kapot. Mijn man is verslaafd aan alcohol en drugs. Hij ontkent dit. Als hij heeft gedronken is hij poeslief maar de dag erna.....een monster! Dan heeft hij losse handjes, scheld mij voor alles uit wat lelijk is. Ik ben al een keer weggegaan, terug gekomen....in zijn mooi praatjes getrapt. Al een keer aangifte gedaan, in de hoop dat het hem wakker zou schudden. Maar vlgs hem ben ik gek, hij weet zo mooi te praten. Als Hi zegt dat iets feel is maar ik weet zeker dat het groen us, dan praat hij net zolang dat je ook gaat geloven dat het geel is.

Het is vreselijk geëscaleerd. De aanleiding stelde niks voor maar hij veranderde in een beest. ;hij had de avond ervoor gedronken en denk ik nu ook gesnoven) Hij heeft mij met mijjn achterhoofd door een raam geduwd. Ik bloedde als een rund. Daarna heeft hij mij onder de douche gezet, ik was compleet over mijn toeren en daar werd hij weer kwaad om. Dus toen kon ik ook nog een slag in mijn gezicht krijgen. Na het douchen heb ik mij vliegensvlug aangekleed en kans gezien om met foon naar buiten te rennen, naar schoonfamilie toe. Ik heb 112 gebeld, hij is aangehouden. Ons kindje was nog in de woning, die heeft gelukkig niet gezien wat er is gebeurt. Zat in een slaapkamer te spelen. Ik heb weer aangifte gedaan, hij is verhoord en heeft nu een huis en contactverbod voor tien dgn.

Er is een zorgmelding gedaan naar veilig thuis, dus hulpverlening komt op gang. We zouden samen in therapie maar dat samen is nu wel vd baan. Ik ben op, houd mij overdag sterk maar heb het idee dat ik s, avonds gek word...zoveel gevoel, zoveel verdriet. Ik heb vandaag mijn (aanvullende) uitkering aangevraagd. Zal morgen contact opnemen met een advocaat, hulp ve psycholoog . Ik heb het eerder meegemaakt, ben in een vorige relatie ook geslagen. Ik ga niet terug nooit niet maar hoe moet ik nu verder??? Ik heb het gevoel dit echt even niet aan te kunnen.
Laat hem morgen in onderzoek zetten bij de gemeente want zolang hij nog op jouw adres staat ingeschreven heb je geen recht op en aanvullende bijstandsuitkering. Ook voor Toeslagenwet van het UWV telt zijn inkomen dan mee.
Dwarrel75 schreef:
11-06-2017 22:35

Ik ben het huis uitgerend omdat ik geen andere uitweg zag en heb op dat moment ons kindje daar gelaten omdat ik heel zeker weet dat hij ons kind nooit wat aan zal doen.
En daar ik nou niet zo zeker van zijn met zo'n man die in ieder geval op dat moment niet toerekeningsvatbaar is; het zal de eerste keer niet zijn dat iemand in blinde woede zijn kind het raam uitgooit om zijn partner 'terug te pakken'...

@Catootje: bedoel je dat het alleenstaande ouderschap makkelijker is dan leven met zo'n man of met welke man dan ook?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Hoe is het met je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het gaat wel redelijk. Ik ben in ieder geval zo zeker van mijn zaak.....nooit weer terug. Gesprekken gehad met fier en veilig thuis. Mijn ex wou ons kindje graag zien. Maar dit mag alleen onder begeleiding met iemand van veilig thuis. Dit wil hij niet. Hij probeerde ook via een vriend contact te zoeken, wou facetimen met de kleine. Heb ik afgehouden. Net politie aan de deur, controle of hij hier echt niet is. Dit gaan ze nu dagelijks doen. Ik heb gemeld dat hij via vriend contact probeerde te zoeken.

Ik ben er achter dat hij nog veel meer heeft gelogen dan ik al dacht. Voor mij steeds meer de bevestiging dat ik een goede keus heb gemaakt. Verdrietig ben ik wel, maar ik miet hier doorheen.
Hoe is het nu met je ?

Ik heb een jaar terug precies zelfde meegemaakt...

Wens je echt al het geluk van de wereld toe met je kleintje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven