Eindelijk uit elkaar
zaterdag 3 juli 2010 om 20:47
Prada, moedig van je.. Ik weet uit ervaring dat het niet makkelijk is om los te komen van een Narcist. Je hebt de aller allerbeste keuze gemaakt. Ga lekker dingen voor jezelf doen. Ga er even tussenuit, bel je vriendinnen, pak je hobbies op, verander je huis.. Neem de rust en tijd om dit een plekje te geven. Bovenal..proberen te genieten, er komt zeker iets mooiers op je pad.. xxx
zaterdag 3 juli 2010 om 21:00
zaterdag 3 juli 2010 om 21:07
Lieverd, wat een goede stap. En het komt hoe je het gaat invullen. Stapje voor stapje. Maar het komt goed. Het belangrijkste wat je al jaren niet durfde was die stap te zetten om weg te gaan. Het zal af en toe met vallen en opstaan gaan maar weet dat je hier op het forum altijd mensen hebt om op terug te vallen.
Je hebt eindelijk de juiste beslissing gemaakt. Wat dapper na al die jaren. Ben trots op je want ik weet dat het niet makkelijk is, maar wel de enige manier waarop je nog gelukkig kan worden.
Dikke en .
Je hebt eindelijk de juiste beslissing gemaakt. Wat dapper na al die jaren. Ben trots op je want ik weet dat het niet makkelijk is, maar wel de enige manier waarop je nog gelukkig kan worden.
Dikke en .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 3 juli 2010 om 21:25
Ik snap het Praadje, maar vraag hulp bij het Juridisch Loket of een advocaat. Doe dit niet alleen. Je hebt gewoon al je rechten als je begrijpt waar ik op doel. Hij wil je misschien intimideren zodat je weer terug komt of uit angst of dat je niet weet wat te doen, maar zovelen, ja ik ook, zijn uit een geweldadige relatie gestapt. Ook met vallen en opstaan. Bij mij ook via de goot weer opgekrabbeld. Dus jij kan het ook. Je bent sterk. Kiezen op elkaar en jezelf een einddoel stellen en naar toe werken. Iedereen die kan zal je echt steunen.
En het grappige is dat je achteraf blij bent en jezelf afvraagd waarom niet jaren eerder. Oke, een situatie is vaak niet eerder dat je eraan toe bent, maar daarom nu niet twijfelen, je hebt eindelijk voor jezelf gekozen.
En het grappige is dat je achteraf blij bent en jezelf afvraagd waarom niet jaren eerder. Oke, een situatie is vaak niet eerder dat je eraan toe bent, maar daarom nu niet twijfelen, je hebt eindelijk voor jezelf gekozen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 3 juli 2010 om 23:01
Meid wat een goede stap! Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven. En dat leven ga je leuk maken.
Het zal geen eenvoudige weg zijn, ik weet wel een en ander van je situatie. Eén advies: zoek een goede advocaat en regel alles langs die advocaat. Probeer het niet zelf met hem te regelen. Zet een buffer tussen jou een je soon-to-be-ex.
Meid, ik ben trots op je! Doorzetten nu hè!
Het zal geen eenvoudige weg zijn, ik weet wel een en ander van je situatie. Eén advies: zoek een goede advocaat en regel alles langs die advocaat. Probeer het niet zelf met hem te regelen. Zet een buffer tussen jou een je soon-to-be-ex.
Meid, ik ben trots op je! Doorzetten nu hè!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zaterdag 3 juli 2010 om 23:36
Mijn soon-to-be-ex is een paar maanden geleden bij me weg gegaan.
Vrij snel het idee gehad dat het leven nu weer van mij was en ja hoor vanavond mijn eerste date gehad.
Spannend, leuk en eng maar zo lekker
Jouw tijd komt ook nog wel meid!
En vind steun hier en stel je vragen hier!
Wat nou 'het is maar internet"
Vrij snel het idee gehad dat het leven nu weer van mij was en ja hoor vanavond mijn eerste date gehad.
Spannend, leuk en eng maar zo lekker
Jouw tijd komt ook nog wel meid!
En vind steun hier en stel je vragen hier!
Wat nou 'het is maar internet"
zondag 4 juli 2010 om 00:09
Prada, je kan wel degelijk een advocaat raadplegen. Een advocaat heeft zwijgplicht. Met hem/haar kan je dus ook bespreken wat je moet doen ten aanzien van die illegale praktijken. Jij wist daar niet van, dus je hoeft er ook geen slachtoffer van te worden. Kom op zeg, zelfs een rascrimineel als Holleeder heeft een advocaat hoor.
Neem contact op met een advocaat en bespreek de dingen. Anders heeft je soon-to-be-ex je nog steeds in de tang.
Neem contact op met een advocaat en bespreek de dingen. Anders heeft je soon-to-be-ex je nog steeds in de tang.
oh that purrrrrrrrrfect feeling