Eindelijk uit elkaar

03-07-2010 20:35 268 berichten
Jaja, na alle wijze adviezen is de kogel door de kerk. Ik ga alleen door en ben dan eindelijk van dat narcistich sujet af.

Maar nu, hoe kan,wil en ga ik verder?

Daar moet ik allemaal even over nadenken. En natuurlijk jullie wijze woorden op me in laten werken.
Dag lieverds,

Vandaag heb ik echt een dipdag. Weet niet meer hoe ik verder moet. Ben maar begonnen met inpakken.

Ex is slaapt momenteel hiernaast bij zijn broer. Was maar beter ook, want gisteren begon hij me weer te bedreigen. Ik had dan wel zijn pistool op laten halen door de politie, maar hij zou zo de geweren van zijn broer kunnen pakken zij hij.

Helaas nog geen uitzicht op een huis. Morgen weer verder kijken.

Zijn modem heeft hij weggehaald, ja daar staat vast belastend materiaal op. Maar daar heb ik allemaal kopieen van.

Waar ik het meest bang voor ben is of ik het financieel wel red. Ben nogal wat luxe gewend, kan makkelijk een stap terug doen hoor, maar het grijpt me wel naar de keel.

Mijn jongste is zo ontzetend lief. Hij is nu 19 en loopt de hele tijd een knuffel of een kop op mama te zeggen. Ook helpt hij zoveel mogelijk in en om het huis. De schat
Alle reacties Link kopieren
Prada eens zat ik net zo als jij,ik had dan wel geen gewelddadige ex maar was wel veel geld en luxe gewend.

Mooie villa,4x per jaar op vakantie enz maar weet je?

Toen ik villa kakelbont ingeruild had voor een flatje 2 hoog achter was ik ontzettend blij.

Heus je red het wel,je moet misschien wel 4 stappen terug doen net als ik maar je kunt het..

Wat je er voor terug krijgt is zoveel meer waard dan een villa en geld.

Hier ook ontzettende luxe gewend en nu met heel weinig rond zien te komen.

Het is niet leuk, maar het kan! En het belangrijkste is dat jij je weer veilig kan voelen.

Ik heb een inimini balkon en ik heb met dit weer het idee dat ik ergens in Spanje op vakantie ben.

Zet hem op, het kan nu alleen maar beter worden!
Kijk dat schept weer perspectieven. Wat ontzettend lief dat er nog een aantal op zoek zijn naar dat liedje. Hoop dat het lukt.
Bah bah en nog eens bah. Wat voel ik me op dit moment klote. Zit alleen nog maar te janken. Zwaar aan de medicatie die zoon van de dokter in beheer moet houden omdat hij me niet vertrouwt.

Ik kan dit niet meer, wordt afwisselend boos, verdrietig, eenzaam en weet ik het allemaal.

Wat een puinhoop.
Prada Je bent een kanjer!
Zelfs al heb je het nu zwaar vind ik je nog altijd een kanjer. Je hebt een moeilijke stap gezet. En dat vergt moed, durf en doorzettingsvermogen.
Lieve Prada,

Ben je erg gebonden aan de plaats waar je woont????

Zo niet,dan heb ik hier echt nog wel een plaatsje voor je hoor,tuurlijk ook voor je kind

Ik denk dat je uit die stress daar weg moet,dit is teveel.

Zal vandaag het forum in de gaten houden meid *ben namelijk niet meer zo forumtrouw*

Er zijn echt mensen genoeg die je nu helpen willen...........Dikke knuffel..............En neem het aanbod aan,als je dat kunt,we halen je zo op meid.
Prada, kop op! Je kunt het! Geld maakt NIET gelukkig!

En in jouw geval al helemaal niet.

Pistolen, geweren, lekker allemaal. Not.

Echt, je kunt het!
grmbl nog geen antwoord gehad op mijn mail

maar, we geven niet op, we komen er achter van wie het liedje is hoor Pra!

meis, het is logisch dat je het nu even niet meer weet, dat komt wel weer. Je bent veel sterker dan dat je nu denkt

Iris, wat een lief aanbod!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hai lieve Prada,

Hou jij je koppie er bij meid?

Hier al eerder gezegd, Geld maakt niet gelukkig.

Heb mijn steenrijke, narcistische, alcoholist ook verlaten voor een ander bestaan.

De beste stap in mijn leven.

Als je er uit wil, laat het mij weten, ik haal je zo op.

Dat weet je.

voor JOU.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Wat een lieverds zijn jullie.Kan even niet meer verder vertellen, want ik zit zo ontzettend stuk.. Maar ik hou van jullie allemaal. Nogmaals dank.....
Prada, ik ben al iets verder gekomen voor dat liedje.

Ik heb iemand gebeld die daar werkt en die gaat het voor mij uitzoeken, nou dan moet het goedkomen toch .

Cross my fingers
Ohhhhhh, super. Dank je wel.
Oh, Juf, leuk! Handig, die connecties

Voor Pra
Hai lieve meid,

Ik denk aan je, en hoop dat je sterk blijft.

Want dat ben je!!

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Prada ik heb het liedje!

Ik heb een MP3 bestand voor je!

Hoe krijg ik die nu bij jou?
Oh het is dus van een onbekende zanger (denk ik).

Komt van een site voor gratis muziek!

Vandaar dat we het niet konden vinden
Prada, ik sluit me aan bij alle bovenstaande reacties. Je kunt het zeker! En je gaat het ook doen en redden!

en
voor het liedje, mail me maar, bianco28@hotmail.com. Oh wat geweldig
Zou je het mij ook willen mailen Juf?

Pilous@live.nl
Zie mailbox Prada!

Is goed Pilous, komt eraan!
Zie mailbox Pilous!
Thnx

Ik vind het ook een mooi nummer. Hoewel ik er een ander gevoel bij heb dan prada

Pra
Graag gedaan!

Dat is voor iedereen heel persoonlijk, toen ik heel verdrietig en boos was, had ik weer een ander nummer wat ik graag hoorde.

En waar ik huilend aan meezong

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven