Eindelijk uit elkaar

03-07-2010 20:35 268 berichten
Jaja, na alle wijze adviezen is de kogel door de kerk. Ik ga alleen door en ben dan eindelijk van dat narcistich sujet af.

Maar nu, hoe kan,wil en ga ik verder?

Daar moet ik allemaal even over nadenken. En natuurlijk jullie wijze woorden op me in laten werken.
Alle reacties Link kopieren
Juist moet je nu de zaken goed regelen, niet dat je achteraf dingen in je schoenen geschoven krijgt. En op financieel gebied het goed regelen zodat je iig krijgt waar je recht op hebt en niet met lege handen achterblijft.

Ik weet niet of je al het huis uit bent, maar zorg dat belangrijke administratie en spullen (bijv. foto's of sieraden) die voor jou belangrijk zijn elders liggen. Dat mocht het "uit de hand lopen", dat je alleen wat kleren hoeft te pakken en weg kan en niet op zo'n moment aan die andere spullen hoeft te denken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Een hele dikke knuffel voor je Prada......

Als ik iets voor je kan doen,laat het me dan weten *als je mijn mailadres nog hebt*

Weet uit ervaring hoe moeilijk het is om juist uit zo'n relatie te stappen,maar weet ook wat een rust je er voor terug gaat krijgen *helaas nog niet meteen*

Goed zo Prada! Neem wel een advocaat, die zal er voor zorgen dat je krijgt waar je recht op hebt!

Ik ben trots op je!
Goed zo prada !

Ik ben super trots op je.

En volhouden he !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Neem absoluut een goede advocaat die je ertussen zet als buffer. Je zal het echt nodig hebben.

Zeker als je wilt loskomen van een narcist

Maar je kan het, echt en over een paar maanden heb je een heerlijk gevoel van vrijheid
Geweldig, Prada!!!!!

En ik sluit me bij Poez aan, wel een goede advocaat, ondanks illegale dingen.

Ben je het huis al uit?
Heel veel succes met de rest van je leven! Geniet van je vrijheid en gun jezelf rust door een goede advocaat te nemen en hem/haar de juridische zaken af te laten wikkelen.
Oh, Prada! Wat goed! Wat een enorme stap. Hij zat er aan te komen, dat wist je zelf ook... Maar de tijd was nog niet rijp.

Ik ben zo trots op je

Zorg goed voor jezelf en natuurlijk heb je recht op een advocaat. Laat je niet klein krijgen!

Heel goed Prada

Je hebt ooit jaren terug midden in de nacht iets emotioneels gepost waar ik toen ook op dat moment aanwezig was.

En dat heeft nog lang door mijn hoofd gespookt en moest ik iedere keer aan denken als ik je voorbij zag komen. (maar vond dat ik uit privacy, niets kon vragen)

Goed , heel goed dat je er uit stapt. Het zal zwaar zijn en moeilijk en ik wens je daar heel veel sterkte bij
Dank je wel voor alle lieve woorden, steun e.d.

Nee, ben het huis nog niet uit, ga ook niet weg voordat ik wat anders heb.

Beter nieuws is dat ik morgen al een sollicitatiegesprek heb, dus bij de pakken neer te gaan zitten probeer ik ook niet.
Heel veel succes morgen Prada!!!
Goed zo Prada, succes met alles.
Cum non tum age
quote:prada schreef op 04 juli 2010 @ 18:27:

Dank je wel voor alle lieve woorden, steun e.d.

Nee, ben het huis nog niet uit, ga ook niet weg voordat ik wat anders heb.

Beter nieuws is dat ik morgen al een sollicitatiegesprek heb, dus bij de pakken neer te gaan zitten probeer ik ook niet.Ik wens je alle succes!
Pffffff, even een flinke dip. Net een vriendin aan de telefoon gehad, wat zijn er toch nog lieve mensen op deze wereld. Nee, terug ga ik niet, hij wil mij ook niet meer, dus dat probleem is opgelost. Alleen nog nooit alleen geweest en weet ook niet hoe dat moet.

Morgen eerst maar solliciteren, helder blijven en geen gekke dingen doen. Afgelopen weekend was ik zo getriggerd en getergd dat ik 4 dagen in het ziekenhuis heb gelegen. Dat gaat me niet weer gebeuren. Sterk blijven Praadje, sterk blijven.
Inderdaad, sterk blijven.. Een dipje is niet erg, en heel erg logisch juist in jouw situatie..

Prada, ik ken je situatie niet goed, maar geloof me, je gaat dit redden. Je kunt dit aan, als je maar in jezelf gelooft! Je gaat je echt beter voelen.. Ik ben het levende bewijs en zoals ik eerder al schreef, ik had een paar maanden geleden niet kunnen bedenken dat ik me nu zo intens gelukkig zou voelen..

Knuffeltje voor jou..
En weer dank voor de fijne woorden, méééén wat zit ik daarop te springen om mijn hoofd koel te houden.
Je bent haske goed bezig wijffie.

Je hebt niet voor niks eigenhandig een studie gedaan, dus die baan gaat je wel lukken. En alleen zijn kan zo fijn zijn, je hoeft niet op te komen draven met hapjes en eten, je wordt niet meer afgekraakt.

En ik denk dat jij binnen notime een clubje vriendinnen om je heen verzameld, want je bent zo een mooi en lief persoon. Tis jammer dat je zover weg woont...
Oh lieve, Prada , wat lees ik nu inenen?

Wat Goed,Wat Knap, Wat Moedig, Wat Geweldig.

Jij gaat het helemaal redden, wedden?.

Lieverd, het is al aangeboden, maar wil je er even uit, en je hebt behoefte aan een ervaringsdeskundige, je hebt mijn e-mail adres hè?,

Schroom niet. !

En ik heb het al eerder gezegd.

Je krijgt straks echt spijt.

Waarvan.?

Dat je deze stap niet véél eerder hebt gezet.

Geloof me.

Dikke knuffel voor JOU.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Lieve Stoere Prada.

Ben trots op jezelf!!!!

Je gaat het redden, en het wordt alleen maar makkelijker al is dat nu moeilijk te bevatten. Het moeilijkste heb je gehad.
Heb ik dat?!
Nou,op dit moment heb ik maar een biertje gepakt. Even verdoven,maar probeer wel op tijd te stoppen i.v.m. sollicitatiegesprek. En alle uitnodigingen sla ik op hoor, als ik alles op orde heb dan kom ik bij iedereen persoonlijk langs.

Morgen om .8.30 belt vriendin mij wakker i.v.m. slaapmedicatie, dan even proberen mijn beste kantg naar voren te toveren. Weet niet of ik hier een auto mag pakken anders rijdt zij met me mee. Wat een lieverds, hier en irl. Zit gewoon te janken, dacht altijd dat ik er alleen voor stond
Je zult ook nadien nog met dat gedrag geconfronteerd worden, maar dan meer met het feit dat je er geen rekening meer mee hoeft te houden!

Wish you all the best!
Even een vraag,wie kent dit liedje onder dit filmpje. Die jongen is mijn zoon en dat liedje kan ik nu zelf ook gebruiken.

http://www.040tv.nl/index ... d=44:portretten&Itemid=89
Praadje, stoer wijffie, wat ben ik blij dit te lezen!!!!

Dit is de beste beslissing die je maar kunt nemen en je komt er wel, dat weet ik zeker!

Heel veel succes morgen met solliciteren, ze zouden wel gek zijn om je niet aan te nemen

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Of wil voor me uitzoeken wie dit zingt
ik ben voor je aan het zoeken meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven