Eindelijk verder...

11-01-2009 19:40 227 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is het dan eindelijk zo ver, of eigenlijk morgen..

Sinds vorig jaar augustus heb ik een relatie met mijn vriend. We kenden elkaar al jaren, ik had een relatie met zijn (ex) beste vriend, wat na 7 jaar uit ging. Tijdens deze relatie met mijn ex is er al wel eens wat voorgevallen tussen T (mijn huidige partner) en mij. Hierna kwamen wij (T en ik) weer met elkaar in contact en bloeide er wat moois op.

Afgelopen juli bleek ik in verwachting te zijn van ons eerste kindje, wat we binnen enkele weken verwachten. Al enige malen hebben we het gehad over trouwen. inmiddels woonden we al wel samen. Het enige wat nog miste was een huwelijk. En dat alleen omdat T nog steeds getrouwd was (en is) met een andere vrouw.

Waarom? Enkele jaren geleden kon hij voor behoorlijk wat geld trouwen met een Afrikaanse vrouw, zij zou dan haar papieren krijgen en legaal in Nederland kunnen verblijven. Dit heeft hij toen gedaan, omdat hij het geld ook wel kon gebruiken. Toen kwam ik in the picture en bleek dat wij samen verder wilden. Zeker toen bleek dat we een kleintje verwachten besloten we dat we wilden trouwen. Probleem, hij was nog getrouwd.

Vandaag is hij naar Spanje gevlogen, waar hij ook getrouwd is met haar, om te scheiden. Iets wat morgen zal gebeuren.

Hierna kunnen wij in het huwelijksbootje stappen, hopelijk...

Vanaf het begin dat wij een relatie hadden ben ik er sceptisch over geweest. Zijn er mensen hier die misschien ervaring hebben met iets als dit, op wat voor manier dan ook?

Alvast bedankt!
Hoe gaat het nu met je?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven