Eindelijk vrij!

11-05-2012 15:44 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden toen ik jullie advies vroeg in het volgende topic: Ervaringsdeskundigen: verder na vreemdgaan

Ondertussen heb ik een hele leuke kamer kunnen opbouwen bij mijn moeder; vanaf februari volgend jaar begint mijn vervolgstudie in een andere stad en ga ik daar een woning zoeken. En ik heb erg veel nagedacht.

Mijn ex belt mij namelijk nog steeds huilend op, heeft veel nagedacht, is in therapie gegaan en heeft een aantal zaken bij mij opgebiecht die ervoor zorgen dat ik hem beter ben gaan leren kennen. Hierdoor heb ik overwogen in ieder geval af en toe met hem op date te gaan, om het nog een kans te geven. We (ik?) waren erg gelukkig, en ik wil verder kunnen gaan met het idee er in ieder geval alles uit te hebben gehaald.

Maar goed, ik wilde hem maandagavond opbellen om hem dat te vertellen, hoor ik van het meisje waarmee hij vreemdging dat ze vorige week donderdag weer hebben staan zoenen. Ze wilde even checken of hij nu wel vrijgezel was ;s.

En ja, oke, hij was vrijgezel en hij mocht alles doen wat ie wilde... maar toch liever niet met het meisje waardoor we uit elkaar gingen ;). Heb 'm per direct laten vallen als een baksteen, los van het feit dat ie zegt zichzelf te haten en dat hij vreselijk hard aan het huilen was toen ik 'm duidelijk maakte dat hij het voor ons had verpest.

Nu voel ik me dus vrij (whoeiii!) en wil ik jullie bedanken voor jullie reacties op mijn topic.
fijn dat je, verder kunt en je vrij voelt. Denk wel dat je een goede keuze gemaakt hebt. Hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.

Wens je in elk geval heel veel geluk en moois toe.
Leuk dat je het even komt vertellen en fijn dat je van die kwallebal af bent.
Goed zo, en je weet het he: de beste wraak is :goed voorjezelf zorgen door een leuk leven op te bouwen

succes
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lees ik daar kwallebal?

Goed gedaan to en volhouden hoor. Veel geluk in de toekomst en succes met je vervolgstudie.

quote:kwallenbal schreef op 11 mei 2012 @ 16:02:

Lees ik daar kwallebal?

Goed gedaan to en volhouden hoor. Veel geluk in de toekomst en succes met je vervolgstudie.

quote:joan89 schreef op 11 mei 2012 @ 15:44:

Hallo allemaal,

Mijn ex belt mij namelijk nog steeds huilend op, heeft veel nagedacht, is in therapie gegaan en heeft een aantal zaken bij mij opgebiecht die ervoor zorgen dat ik hem beter ben gaan leren kennen.

...

Maar goed, ik wilde hem maandagavond opbellen om hem dat te vertellen, hoor ik van het meisje waarmee hij vreemdging dat ze vorige week donderdag weer hebben staan zoenen. Ze wilde even checken of hij nu wel vrijgezel was ;s.

En ja, oke, hij was vrijgezel en hij mocht alles doen wat ie wilde...

Hij mag dan wel vrijgezel zijn, maar janken aan de telefoon en ondertussen nog gewoon met dat meisje doorgaan is natuurlijk stijlloos.

Goed van je TO!!
quote:[message=11930144,noline]joan89 schreef op 11 mei Nu voel ik me dus vrij (whoeiii!)Heeeeerlijk gevoel! (Ik herken het) Geniet ervan!
Occam's razor
Goed zo meid
Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Natuurlijk ben ik vandaag weer een beetje alleen en verveel ik me nu ik alleen thuis bij m'n moeder zit (klein dorp, weg uit de grote stad, morgen ook de hele dag niets, gelukkig maandag-dinsdag-woensdag weer met vrienden afgesproken!).

Het is wel moeilijk, als ie drie keer per dag laat weten dat ie me mist en dat ie graag verder had gewild en dat ie zichzelf zo'n zak vindt... Maar goed, eerst denken, dan doen, geen woorden, maar daden!
quote:joan89 schreef op 12 mei 2012 @ 23:33:

Het is wel moeilijk, als ie drie keer per dag laat weten dat ie me mist en dat ie graag verder had gewild en dat ie zichzelf zo'n zak vindt...

Misschien moet je daar dan ook maar eens een eind aan maken?

Op zo'n manier beheerst hij nog je hele leven....
quote:Francesco schreef op 13 mei 2012 @ 09:28:

[...]

Misschien moet je daar dan ook maar eens een eind aan maken?

Op zo'n manier beheerst hij nog je hele leven....

Inderdaad.

Ander nummer nemen.
Heel goed van je!

Dat zouden meer mensen moeten doen. (voor zichzelf kiezen)
you go girl!!! je zult je de ene dag sterker voelen dan de andere,maar houdt dit gevoel vast...en als je ook maar even het idee krijgt om het weer te proberen,stel jezelf dan letterlijk voor dat hij met een ander zoent en nog erger..wedden dat je dan weer van hem moet spugen zoals het hoort? sterkte!!!
Ook nadat jullie uit elkaar gingen heeft hij je echt niet netjes behandeld. Ik denk dat je beter af bent zonder hem.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Je verdient zoveel meer dan dit! Soms vraag ik me af waarom we er zolang in blijven hangen terwijl onze grenzen keer op keer overschreden worden. Zet hem op, je kunt het! Als je straks een leuke, betrouwbare, liefdevolle vent hebt, ben je deze knakker zo vergeten. Laat hem lekker zwelgen in zijn zelfmedelij; hij heeft het allemaal aan zichzelf te danken. Ik zeg; NEXT! Girlpower!!

❤
Oooohw jullie zijn zo vreselijk goed! Dank je, dank je, dank je!

Mijn nieuwe SIM-kaart is onderweg, overigens ;).
Wauw, je gaat het echt doen! Goed zo.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Goed zo TO. Laat niet met je spelen. Aan jou zouden veel meer vrouwen hier een voorbeeld moeten nemen. Super en hou vol!
Het is gewoon... ik heb veel vriendjes gehad, maar mijn ex was toch de leukste. Hij is intelligent, zelfde interesses (zelfde studie, zullen we elkaar niet meer tegen komen), ontzettend leuk om te zien, heel erg goed in bed, wilde er net zo voor gaan als ik, zelfde toekomstperspectief, zoveel...

Maar toch ook: geen respect voor mij (slechts essentieel), communicatie verliep vaak ronduit kut, begrepen elkaar ook vaak niet, hij was niet echt lief of zorgzaam, een beetje lomp.

Los van al die dingen, ik ben niet per se bang dat ik het mooiste ooit heb weg gedaan. Zeker niet. Ik heb gewoon de irreële angst dat ik nooit meer iets tegen kom waar ik gelukkig en tevreden mee zal zijn.

Moet me niet aanstellen, ben net 23, nog volop bezig met studeren, en ben verder ook best wel leuk.

Ik ben gewoon bang dat ik nu nooit meer iemand vertrouw. Voel me behoorlijk verkloot en vernederd af en toe. Ik ben gewoon bang dat ik niet de moeite waard ben. Heb gewoon het gevoel dat het nooit was gebeurd als ik leuker was geweest.

Maar ook daar kom ik wel weer overheen. Één van m'n maten zei 't nog: 'S. is een stomme klootzak en jij bent een lekker wijf.' Nu zelf nog geloven ;).
Jouw ex is nog te jong voor een relatie. Die wilt eerst nog een paar jaar rommelen met meiden voor hij zich echt 'settelt'.

Want jullie zijn van dezelfde leeftijd, toch?
Ja, ik ben 8 maanden ouder dan hij. Maar dat maakt het zo stom, want we hebben allebei heel erg veel gerommeld. Hij experimenteerde met mannen, met 40+ vrouwen, met allerlei meiden, ik was nummer 17 ofzo. Hij was daar klaar mee, hij wilde mij, hij wilde settelen. Maar goed, dan misschien toch niet. Beviel 't blijkbaar toch niet zo goed .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven