eisen voor de perfecte man

09-11-2009 20:31 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het stuk lopen van mijn zoveelste poging een relatie met (deze keer echt een super super leuke) een man, zijn mijn vriendinnen het zat

Deze keer ben ik zelf gedumpt, en daar baal ik van, want deze was echt perfect

Maar zij vinden dat ik erg snel zeur over mannen. Over dingen die hij dan niet goed doet..

Ze vinden dat ik een te hoog eisen pakket heb, dat ik te veel verwacht, dat hij allemaal dingen moet weten en doen die ik normaal acht, maar zij niet. En dan bedoel ik terug smssen, afspraken nakomen, soms een bloemetje meenemen..

Ik vind het wel meevallen, maar toch.. zij worden gek.

begrijp me niet verkeerd, ik héb inderdaad wel eens wat te 'zeuren' maar dat is meer dat ik in mijn verliefde zelf verlangend op mijn telefoon zit te turen omdat hij-nog-niet-terug-gesmst-heeft... en daar dan even over wil praten

maar ik vroeg me af of jullie ook eisen hebben voor de mannen. En wat dan? ben wel benieuwd naar gekke dingen.

ik vind het bijvoorbeeld heel erg belangrijk dat de vent een beetje inhoud heeft, met een man die geen opleiding heeft gehad en bv vrachtwagen chauffeur is, kan ik niet daten. Of als ie een kleine piemel heeft en de seks zou dus slecht zijn, dat zou voor mij reden zijn te zeuren..

Maar eisen over karakter dingen? of trekjes die hij moet hebben? Hebben jullie die?

Of ben ik de enige veel-eisende vrouw en moet ik mijn vriendinnen gelijkgeven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 09 november 2009 @ 22:33:

Mijn credo is: geen humor te grof. Dus ja, als iemand Teeuwen te grof vindt dan gaat het met mij echt niet werken. Sterker nog, als iemand iets te grof vindt dan gaat het met mij echt niet werken. Religie gaat ook niet werken, of eender wat voor ideaal. Ik hoef niet telkens te horen dat mijn schoenen gefabriceerd zijn door kindjes en gemaakt zijn van zeldzame cobra's. Dat weet ik namelijk al.

Ik wil gewoon een cynische nihilist denk ik.Is Boris Yellnikoff iets voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven