en daar gaat je grand vedette.

06-02-2009 17:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden.

Na veel mee lezen besloot ik mezelf toch maar even aan te melden hier, gezellig forum!

Als groentje besluit ik toch maar even een topic te plaatsen betreft ex vriend.

Goed en wel 5 maanden terug de man van mijn dromen leren kennen, althans dat dacht ik ( zullen wel meer vrouwen hebben gedacht voordat iets ontzettend mis ging)

Een erg fijne relatie, ontzettende klik, de zelfde intresse's en ga zo maar door.

Meneer zat in een band , dus was veel weg maar we hielden altijd tijd over voor elkaar over, door dik en dun waren we er voor elkaar.

Hij was Christen, alhoewel wanneer het hem uitkwam en ik geloof niet echt in iets verder...

Al snel was het meet-the-parents-time, en ik voelde een enorme ongemakkelijke sfeer hangen. Ik merkte ook dat hij zichzelf niet echt op zn gemak voelde vanwege het feit hij bepaalde dingen had verzwegen tegenover zijn ouders.

Die zelfde avond een ontzettende discussie gehad, ik draag het hart op de tong en zei op dat moment wat ik dacht.

Uitgepraat en al met een wijntje erbij en hup naar bed.

Ik wist dat hij een hele goede ''vriendin'' had, die hem vaak belde, ik ben natuurlijk niet zo onvolwassen dat ik nieuwsgierig in zijn telefoon ga lopen kijken als hij er niet is ( altho i wish i did afterall)

Huppakee, in de auto naar huis, ik voelde me goed.. hij was de man die ik mijn vertrouwen kon geven, ik vondt het moeilijk maar ik was er klaar voor, ik kon hem vertrouwen .. todat ik een smsje kreeg : we moeten praten.

Het voelde alsof je een enorme pil slikte zonder water ik wist het niet.

Omgekeerd met de auto en terug gereden, hij wist het ineens niet meer, was ik niet te jong, ging dit wel werken? terwijl hij zelf voorstelde om te gaan samen wonen ( wat ik erg vroeg vondt, dus de boot even afhield )

Een man die huilt was nieuw voor me ,dus ik wist mijzelf geen houding te geven toen hij snikkend vertelde dat hij niet verder kon.

We hadden veel gezamelijke vrienden en daar begon het geouwehoer, het was nog geen 5 dagen uit en het bleek de '' vriendin '' te zijn met wie hij al die tijd was vreemd gegaan toen wij nog een relatie hadden.

Niks band repetities, niks werk, gewoon even naar zijn '' vriendin '' om even snel te wippen en vervolgends mij de hemel in prijzen als ik langs kwam.

Zijn broer heeft het me verteld , aangezien ik nog wel goed contact had met hem, ook dit maakte me enorm kwaad.

Misschien is dit nogal warrig geschreven, maar ik voelde me zo ontzettend kwaad en bedondert!

En het wordt steeds moeilijker om de ander te vertrouwen, althans voor mij... gewoon bang dat er weer zoiets gebeurd.

Ik moest echt even mijn ei kwijt.

Liefs !

p.s. zijn nieuwe vriendin ben ik een aantal keer tegen gekomen in de kroeg waar we altijd naar toe gaan ( ik blijf natuurlijk niet uit het stamkroegje weg omdat die lutser en zijn nieuwe scharrel daar komen ) en continue loopt ze naar me toe en begint ze me alles te vragen over mijn ex.

ik probeer haar te negeren, maar ik heb het idee dat ik binnenkort echt een keer ontzettend op tilt sla..
Nou die ben je achteraf liever kwijt dan rijk....

Geef jezelf even tijd zodat je weer de keus wilt maken iemand te vertrouwen...

En hopelijk is die dan wel je vertrouwen waard.
klopt, maar het blijft lastig en ben nu ook lekker aan het genieten van het leven ! even geen zorgen, geen zeurende man heerlijk!
Hey,

Dat is natuurlijk pijnlijk als je zoiets meemaakt, .

Ook heel begrijpelijk dat dit nefast is voor je vertrouwen in relaties. Maar het is nog heel vers allemaal en het moet gewoon slijten.

Heb ook al verschillende keren mijn neus gestoten, maar ik weet ergens ook dat het daarom niet altijd zo is, blijf er in geloven.

Zoek voor nu maar veel afleiding en probeer hem maar zo snel mogelijk te vergeten.

Liefs
Pfffffffffffff wat waardeloos!!!!!!!!!! Raar dat de nieuwe nu iedere keer met vragen naar jou komt. Afkappen zou ik zo zeggen.

Je bent wel beter af zonder zo'n vent. Nu is de realiteit hard, maar met zo iemand kun je geen relatie hebben.

Sterkte
hey

heftig om er zo achter te komen, maar meid je bent beter af zo...ook al leek het de ideale man en relatie.

Hij is niet de moeite waard...

Best knap dat je nog gewoon naar de stamkroeg kan gaan waar zij ook rond loopt. Confronterend is het wel een beetje

ik lees nu het boek als je hem niet weer wilt, dumpen en door gaan.. Daar wordt het ten sterkste afgeraden omdat te doen...

het is moeilijk om het los te laten nu...

Maar meid je verdient iemand die voor jou gaat!!!

Sterkte!!!
Hey lieverd, heftig zeg... Heb helaas niet zoveel tips maar wil je wel een dikke knuffel geven! En dat soort types ben je liever kwijt dan rijk :S Wat een eikel zeg

En wat die nieuwe vriendin betreft : gewoon tegen haar zeggen dat het nu HAAR vriend en HAAR problemen zijn. Is ze nou helemaal besodemieterd...

Sterkte en een dikke knuffel!!
Wat wil die nieuwe vriendin in godesnaam van jou weten??

Zij wist neem ik aan, meer dan jij , toen hun relatie nog een affaire was toch? Of wist zij dat toen ook niet?

Verder wens ik je alle sterkte. Het moet een ontzettende klap in je gezicht geweest zijn, wat een ***

Richt je op jezelf, ga dingen ondernemen voor jezelf, en heb vooral geen contact meer met hem of haar want aan al die pijnlijke confrontaties heb je niets. Uit je systeem met die kerel.
Pffft ... wat een *tuut*!

Rot voor je.

Ik zou die nieuwe vriendin afkappen en zeggen (althans dat denk ik nu, maar ik twijfel of ik echt zo assertief zou zijn ) "joh, ik vind het niet prettig dat je al die vragen aan me stelt. Het is niet voor niets mijn ex. En je zal wel begrijpen dat ik het niet makkelijk vind om contact met jou te hebben, aangezien hij me met jou bedrogen heeft."

En dan daarna ook niet het gesprek meer aangaan, maar weglopen als ze er commentaar op heeft.

Afijn. Rot joh!!!!

Gr,

WZK

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven