En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lachen he die katten Fest? Heel strategisch hoef ik er ook maar 1 te roepen, die anderen komen ook om maar niets te missen.

Ik ben zooooo gek op kaasfondue. Zo lekker. Ik heb zelfs een keer met sinterklaas een kookboek gehad met verschillende fondue's. Dat ik een relatie had deed ik het ook regelmatig.
Hoe bevalt het huisje van je vriendin Yam? Helemaal gewend?
Vaak ga ik savonds met Kyli een eindje lopen, het is verdomme net een hond, voor me uit rennen, achter blijven lopen en weer voorbij rennen, wat een heerlijk beest, ben gek op die dikke

ga douchen, ik stink!
flupke is uitgelaten , ik ga lekker mijn mandje in
Truste meis. Ik heb een dronken M. aan de telefoon.
Slaap lekker Yam

Myleen, telefoon wegleggen!!

Neem jezelf in bescherming, je gaat toch niet met een dronken vent aan de telefoon zitten

Ja, leuk he katten.

Kook niet altijd in grote hoeveelheden, maar vind dat wel leuk om te doen. Onverwachtse gasten op het laatste moment lukt hier meestal niet, dan moet ik erg creatief zijn, maar verwachte gasten mag ik graag een lekker maal voorzetten

tot morgen allemaal
Hij is nu naar bed. Dronken exen zijn niet echt leuk om te spreken. En morgen weet hij het niet meer maar ik wel.

Ik durf het na jullie verhalen bijna niet te zeggen maar ik hou niet van onverwachts bezoek. Al mijn vrienden weten dat ze even moeten bellen voordat ze komen. Soms heb ik echt een depri bui dat ik niemand wil zien. Als ik het weet sloof ik mij ook altijd uit voor lekkers enzo. Maar liever niet onverwachts.
Myleeentje gaat t toch een beetje meid?

Hoop niet dat ie vervelend was / deed . X
Hee Myleen,

iedereen is zoals ie is.

Er is toch niets mee dat jij graag wel voorbereid wil zijn?

Ik vind onverwachts bezoek wel leuk en gezellig en vraag me dan ook altijd af waarom ik niet eens wat meer aan mijn huishouden doe

Maar onverwachts mee-eten als je maar voor 1 persoon gekookt heb is een beetje lastig he, (iets lekkers halen dan weer niet natuurlijk )
quote:mylenevalerie schreef op 29 oktober 2007 @ 23:57:

Ik durf het na jullie verhalen bijna niet te zeggen maar ik hou niet van onverwachts bezoek. Al mijn vrienden weten dat ze even moeten bellen voordat ze komen. Soms heb ik echt een depri bui dat ik niemand wil zien. Als ik het weet sloof ik mij ook altijd uit voor lekkers enzo. Maar liever niet onverwachts.

geeft helemaal niks hoor mylene, mensen zijn verschillend.daar is niks mis mee

gegeven is als je aan jou tafel beland dat je alles uit de kast haald... en bij mij moet je altijd maar afwachten wat de pot schaft ..

moet straks naar de tandarts, om 9 uur

ben altijd bang voor de tandsrts maar deze is zo leuk .het is een zuidafrikaanse dame met een geweldig leuk accent , ik kan haar bijna niet verstaan, maar ze zegt het allemaal zo leuk dat ik haar meteen geloof. ze neemt ook lekker rustig de tijd. met haar valt de tandarts best wel mee

gelukkig heb ik vandaag alleen halfjaarlijkse controle
goeie morgen leutertjes,

Hoop dat iedereen lekker geslapen heeft.

Ik wel in ieder geval.

Yam ,succes bij de tandarts.

Heb me voorgenomen vandaag in huis het één en ander te doen.

Zal zien hoe ver ik kom.

Werkse voor wie werken moet en voor ieder een fijne dag.
Moge leutertjes,

Sterkte NU Yam hahahaha. Ik vind de tandarts ook altijd zo eng. Hoewel ik nog nooit 1 gaatje heb gehad. Ik heb maar 5 uurtjes geslapen dus heb niet zo'n uitgeslapen gevoel. Maar ik kwam niet meer in slaap. Ik moet vanmiddag weer naar GGZ, helemaal geen zin in. Red, M. begon een beetje vervelend. Waarom ik heb gebeld had . Toen deed hij even vervelend. Toen ging hij zijn gal spuwen over zijn neef die ik ook goed ken. Gelukkig was hij moe dus was niet zo'n heel lang gesprek.

Red gewoon rustig aan met dingen in je huis doen. Neem steeds een (forum)pauze en alle kleine beetjes helpen. Gewoon op je gemak kijken hoe ver je komt. Hoe is het in huize Mamzie en Zonnetje?
* breekt ff in *

Yam, ik las gisteravond je berichtje op MSN... kut zeg! Maar goed, nu kunnen we iig elkaar motiveren. Gelukkig we liggen niet in elkaars vaarwater want ik wil 32 uur werken. Sterkte meis!

Enne, hoe was die Suidafrikaner tante? Leuk mens is het hé? We hebben dezelfde tandarts!

* verdwijnt weer netjes *
geen gaatjes ..... was helemaal blij. tandarts was ook blij ...

nu weer op mijn werk. ZWARE onderbezetting.

collega van me vroeg gister aan mij of ik nog een smoesje wist want hij had geen zin om te werken.

in de middag heeft hij zich ziek gemeld ..... nu nog steeds afwezig.

twee mensen naar cursus.

en eentje echt ziek ....

lekker dagjedus ...
forumpauze......................

even boven gestoft en gestofzuigt.

Nu aan de koffie.

MV goed dat ie moe was.

Was ie vast van zijn eigen gezeik. hahaha

Yam en c_estelle : collegatjes of stadgenootjes?????????

yam, dan zul je niet veel tijd hebben om te forummen vandaag vrees ik.

Fijne collega overigens......geen zin om te werken. duuuuuuhhhhhhhhhh
Idd Red, alsof Yam wel zin heeft na het nieuws van gister.
c_estelle is een dorp genootje ... leren kennen via viva.... heel grappig ...

nee geen collega's weel dezelfde tandarts
it's a small world afther all...................

Wel leuktoch, hebben jullie ook privé contact?
Grappig. Ik ben ook wel eens benieuwd of andere in je omgeving je hebben herkent op het forum. Er zijn al diverse topics geweest met vragen of mensen uit de kast wilde komen en het te melden maar niemand reageerde. Zelf hoop ik eigenlijk dat mijn omgeving niet op Viva kijkt. Een vriendin heb ik verteld dat ik hier schrijf maar niet onder welke naam. Volgens mij heeft ze nog niet gekeken. Nou weet ik dat mijn moeder niet zulke dingen bekijkt op internet maar dat zou ik minder vinden als ze hier zou meelezen. En ik heb geen contact meer met niemand van mijn familie, dat zou ik ook niet leuk vinden als ze zo nog van mij lezen. Maar dat zijn allemaal types die niet zo aan internet doen dus ik denk dat ik niets te vrezen heb. En mijn exen zitten ook niet op die manier op internet dus denk dat het meevalt.
waaaaahahahahaha myleentje, snap wat je bedoeld.

Ik geloof niet dat ik er persoonlijk zo blie mee zou zijn .

Woon hier in zo'n klein gat dat zowat iedereen iedereen "kent".

Roddelen en achterklap staat hier hoog in het vaandel en nog voor je je eigen scheet ruikt weet de rest van deze plaats al dat je hem gelaten hebt!!!!!!!
er was ooit een topic met plak een plaatje of een foto uit je woonplaats.

ikhad toen een foto geplaatst van de kippebrug hier op de dijk naast de molen ... waarop zij postte dat zij uit het zelfde plaatsje kwam .. mail werd uitgewisseld, gekletst op msn , en toen eens bij elkaar langs ... errug grappig!

leuk contact aan over gehouden, we hebben het allebeid erg druk , ik heb het druk met slapen en zij met andere ingrijpende rompslomp . maar het is leuk elkaar zo nu en dan te spreken.
Mamzie, gaat het met je? Ik heb je nog helemaal niet gezien.
hallloooooo

Zonnetje is ook weer thuis

Yam, mooi dat het meeviel bij de tandarts, en nog steeds een beetje plaatsvervangend boos voor jou. Zware onderbezetting!!

Grappig dat je iemand zo hebt leren kennen. Nee ik herken eigenlijk niemand, maar ja, je weet het maar nooit he. Wel heb ik in de gaten dat een paar forummers in de buurt wonen en ben dan wel nieuwsgierig

Zelf ben ik nog steeds wel bang voor herkenning en niet zozeer voor mezelf maar voor de gevolgen die dat zou kunnen hebben.
wat is het stil hier . yam is weer wakker heur !!
Kopje thee naast me en voldoet aan meldplicht. Drie labeltjes, Yam.

Ik heb vandaag twee klanten zelfstandig geholpen. 's Middags teruggefloten: de anderen willen dat onze mentoren ons eerst fiat geven per zaak voordat we iets mogen behandelen. Misschien wel goed ook: het kunnen behoorlijk complexe zaken zijn die je zo op je bordje krijgt.

Ben alleen niet gewend aan twee maanden ingewerkt worden op deze manier. Op mijn oude werk kreeg je dan eenvoudige zaken en kon je direct voluit aan de slag. Die keuze is hier eigenlijk niet beschikbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven