En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
donderdag 27 september 2007 om 13:07
Yam wat is yamman een romanticus zeg. uhhhhhhhhhhh [ zwijmel , zwijmel ]
die snotneus molde dan wel jullie sneeuwpop maar kan nimmer dat moment van jullie afnemen !!
Ben eerlijk gezegd wel een beetje jaloers hoor...........wil ook van dat soort intimiteiten delen, is leuk............voor latuuuuurrrr
die snotneus molde dan wel jullie sneeuwpop maar kan nimmer dat moment van jullie afnemen !!
Ben eerlijk gezegd wel een beetje jaloers hoor...........wil ook van dat soort intimiteiten delen, is leuk............voor latuuuuurrrr
donderdag 27 september 2007 om 13:10
quote:Yamuna schreef op 27 september 2007 @ 13:01:
nog voor we een foto van ons nachtelijk onderonsje konden maken was er al een binkie langsgefietst, een ferme trap was voldoende om ons nachtelijk onderonsje te slopen ..... jammer ...Ik had dat rotjoch echt een knal voor zijn kop gegeven. Zal hem leren om van andermans dingen af te blijven.
nog voor we een foto van ons nachtelijk onderonsje konden maken was er al een binkie langsgefietst, een ferme trap was voldoende om ons nachtelijk onderonsje te slopen ..... jammer ...Ik had dat rotjoch echt een knal voor zijn kop gegeven. Zal hem leren om van andermans dingen af te blijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 27 september 2007 om 13:18
sja de standaard romantiek hoef je hier bij yamman niet te verwachten ...
hij zal niet thuis komen met bloemen of de mededeling dat hij een tafeltje in een leuk restaurant heeft gereserveerd... geen openhaard met nep berevelletje....
maar ik vond deze aktie inderdaad eentje van romantiek ten top !!
( al is hij zunig in zulke uitspattingen heur !! ....)
hij zal niet thuis komen met bloemen of de mededeling dat hij een tafeltje in een leuk restaurant heeft gereserveerd... geen openhaard met nep berevelletje....
maar ik vond deze aktie inderdaad eentje van romantiek ten top !!
( al is hij zunig in zulke uitspattingen heur !! ....)
donderdag 27 september 2007 om 13:19
donderdag 27 september 2007 om 13:23
quote:Yamuna schreef op 27 september 2007 @ 13:19:
[...]
och hij kwam waarschijnlijk net uit de kroeg ....
en het gaat vaak om de reis niet de eindbestemmingMaak mij even gek ............. het ene moment lees ik hier iets, ik zoeken op overig, vind niets, ik denk zal even vragen ............. plopsa ..... weg hahahahahahh.
[...]
och hij kwam waarschijnlijk net uit de kroeg ....
en het gaat vaak om de reis niet de eindbestemmingMaak mij even gek ............. het ene moment lees ik hier iets, ik zoeken op overig, vind niets, ik denk zal even vragen ............. plopsa ..... weg hahahahahahh.
donderdag 27 september 2007 om 13:26
Ik heb zondag voor het eerst een vis schoongemaakt. Ik had op de markt een makreel gekocht omdat M. die lekker vindt. Maar hij moest hem zelf schoonmaken. Dat wilde hij niet doen, ja toch zonde van het geld om zo weg te gooien (ik eet het niet). Nou hij wilde wel die kop eraf snijden. Maar dat viel mee, er zaten geen ingewanden in. Was een klein rijtje met graten die je er in 1 x uit kon halen. Viel me echt mee. Een vis met ingewanden ga ik tenminste niet schoonmaken, ben der gek.
donderdag 27 september 2007 om 14:18
donderdag 27 september 2007 om 16:11
och wat fijn dat jullie mij zo heerlijk hebben laten slapen. heb net mijn werk gebeld dat ik er morgen weer ben.
ga nu aan de voorbereidingen van het eten, als we vroeg eten dan ga ik kijken of Yamman er voor te porren is een lekkere grote wandeling te maken met de hond in de polder ... vind het weer zo prachtig!!
ga nu aan de voorbereidingen van het eten, als we vroeg eten dan ga ik kijken of Yamman er voor te porren is een lekkere grote wandeling te maken met de hond in de polder ... vind het weer zo prachtig!!
donderdag 27 september 2007 om 16:17
Volgens mij zijn mijn hormonen ook van slag. Ik las bij "of Yamman er voor te porren is een lekkere grote
daarna loopt de zin dood. Tenminste, volgende regel. Ik dacht wat anders dan toen ik doorging op de volgende regel.
daarna loopt de zin dood. Tenminste, volgende regel. Ik dacht wat anders dan toen ik doorging op de volgende regel.
donderdag 27 september 2007 om 17:17
waar het hart van vol is .....................
lekker geslapen wijffie en ben je al weer zodanig opgeknapt dat je weer aan t werk kan ?
ben bij de dokter geweest en zit nu ff in een dipje...............
morgen idd bloed laten prikken maar verder kan ie niks voor me doen.
Ja , zei hij doorleuk : het beste is er ff lekker een paar daagjes van tussen uitgaan met een vriendin .
maar wat als je A geen vriendin hèbt om mee weg te gaan en B 't je ontbreekt aan poen om weg te gaan ????
pffffffffffff wordt ik nog moeier van dan ik al was.
ging ik langs de zaak van redman , die was druk druk druk..............en dat
terwijl ik zoooooo'n enorme behoefte had aan een knuffel en een kus : (
lekker geslapen wijffie en ben je al weer zodanig opgeknapt dat je weer aan t werk kan ?
ben bij de dokter geweest en zit nu ff in een dipje...............
morgen idd bloed laten prikken maar verder kan ie niks voor me doen.
Ja , zei hij doorleuk : het beste is er ff lekker een paar daagjes van tussen uitgaan met een vriendin .
maar wat als je A geen vriendin hèbt om mee weg te gaan en B 't je ontbreekt aan poen om weg te gaan ????
pffffffffffff wordt ik nog moeier van dan ik al was.
ging ik langs de zaak van redman , die was druk druk druk..............en dat
terwijl ik zoooooo'n enorme behoefte had aan een knuffel en een kus : (
donderdag 27 september 2007 om 18:49
Jeetje Red, ja wat Mamzie zegt, neem vitaminen voor het geval dat, baat het niet ........ Meer kan je nu niet doen want rust neem je al. Ja dat zijn mannen he die het niet aanvoelen als je even een arm om je heen nodig hebt.
donderdag 27 september 2007 om 18:51
Goedenavond allemaal,
ik word er verdrietig van, lees hier van alles over powernapjes enzo maar ik moet gewoon werken
Mijn nacht was weinig beter als die van redlock, ben nu dus ook doodop, ben nog wel even snel wezen shoppen
Yam, lastig he, mensen die het altijd beter weten en waarbij het zomaar lukt. Ze doen het met de beste bedoelingen maar soms... Ik duim voor je hoor.
Red, lastig he, zo moe zijn, ik heb niet alles van je gelezen maar ik het als reactie op stress ook altijd extreem moe zijn, zou het gewoon dat kunnen zijn, dat je nog niet genoeg uitgerust bent?
Myleen, vis schoonmaken doe ik ook niet hoor. Ik vind het errrug lekker maar het liefst kant en klaar op mijn bord.
Mamz, hoe gaat het, trouwens nog gefeliciteerd hoor dat je zoon weer een stap verder is met zwemmen. (had ik nog niet gedaan)
Bij ons op kantoor is het niet kil, maar te warm, werkt ook niet prettig.
En ik stem voor een heerlijke schaatswinter, sneeuw hoeft niet zo nodig maar schaatsen en een zonnetje, mooie lange tochten maken, heerlijk
ik word er verdrietig van, lees hier van alles over powernapjes enzo maar ik moet gewoon werken
Mijn nacht was weinig beter als die van redlock, ben nu dus ook doodop, ben nog wel even snel wezen shoppen
Yam, lastig he, mensen die het altijd beter weten en waarbij het zomaar lukt. Ze doen het met de beste bedoelingen maar soms... Ik duim voor je hoor.
Red, lastig he, zo moe zijn, ik heb niet alles van je gelezen maar ik het als reactie op stress ook altijd extreem moe zijn, zou het gewoon dat kunnen zijn, dat je nog niet genoeg uitgerust bent?
Myleen, vis schoonmaken doe ik ook niet hoor. Ik vind het errrug lekker maar het liefst kant en klaar op mijn bord.
Mamz, hoe gaat het, trouwens nog gefeliciteerd hoor dat je zoon weer een stap verder is met zwemmen. (had ik nog niet gedaan)
Bij ons op kantoor is het niet kil, maar te warm, werkt ook niet prettig.
En ik stem voor een heerlijke schaatswinter, sneeuw hoeft niet zo nodig maar schaatsen en een zonnetje, mooie lange tochten maken, heerlijk
donderdag 27 september 2007 om 18:57
donderdag 27 september 2007 om 18:59
hai zonlicht leuk dat je er weer bent en knap dat je de hele dag zo keurig en beknopt hebt samen gevat .
ik slik aldoor al multivitamine en heb ook vanmiddag roosvicee gehaald.
dat en mn rust nemen is al wat ik kan voorlopig.
heb net echt téveel gegeten want ik zit sjokkevol nu.
was wel héél erg lekker hoor.
ik slik aldoor al multivitamine en heb ook vanmiddag roosvicee gehaald.
dat en mn rust nemen is al wat ik kan voorlopig.
heb net echt téveel gegeten want ik zit sjokkevol nu.
was wel héél erg lekker hoor.
donderdag 27 september 2007 om 19:06
donderdag 27 september 2007 om 19:09