En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nou vooruit Zonnetje, dan zorg ik wel voor koek en sopie hier. Alleen De Zaan voor mijn huis zie ik niet bevriezen. Maar hier in de buurt hebben we wel andere mooie plekjes. Sta ik er wel met sandwichen en choco/thee of gluhwijn.
Mamz ik heb nog easygliders liggen, weet zo niet de maat. Zijn hier niet meer in gebruik, te klein. Ik wil ze toch gaan verkopen dus als je belangstelling hebt hoor ik het wel.

En 2e hands is het ook goed aan te schaffen hoor, Hier krijgen ze ook echt niet steeds nieuwe. En als je eenmaal hebt kun je doorschuiven, of zoals ik nu, ze gewoon kwijt zijn aan mijn dochter
Teveel rood vlees verhoogt weer de kans op darmkanker
oh ja, dat is ook zo, jij woont aan de zaan. Vlakbij de zaanse schans? Dat weet ik eigenlijk niet zeker, maar volgens mij vriest de Zaan ook wel dicht hoor, bij een langere en strenge vorstperiode,

Ik heb er nu al zin in, maar het zal wel weer helemaal niks worden.
Tijdelijk wat extra eten, dan valt dat wel mee hoor. Ik maakte er altijd misbruik van, een goede reden om eens wat vaker een biefstukje te eten in de perioden dat ik mijn ijzergehalte moest opvijzelen
mamzelle welke maat heb je ?

ik heb mooie kunstschaatsen liggen maat 38
Lieve schatten bedankt voor jullie goed bedoelde eet adviezen maarre,,,,,,,,,,,,

ik ben van beroep het zelfde als Sonja Bakker.........................

weet dus wat van eten : o
en ik heb nog "houtjes" in kindermaatjes (32-36)

lage noren maat 34
quote:redlock schreef op 27 september 2007 @ 19:22:

Lieve schatten bedankt voor jullie goed bedoelde eet adviezen maarre,,,,,,,,,,,,

ik ben van beroep het zelfde als Sonja Bakker.........................

weet dus wat van eten : onog even en we gaan met zn allen redlocken dat bekt lekkerder dan sonjabakkeren
grappig Red, ik weet er ook wel wat van
Klinkt goed allemaal Yam. Ik heb maat 37 -kan wel een paar dikke sokken opsnorren- , Oudste heeft maat 33 -skaten doet 'ie op maat 37- en die kleintjes kunnen wel met die houtjes wegkomen.
Geregeld dus..

Schaatsen op de zaan, koek en zopie aanwezig.

Wie regelt het ijs
troggel van MV of redlock even mijn mail adres af.

de kunst schaatsen moeten alleen nog veters hebben.

als je de portokosten betaald krijg je ze verders gratis.
die kunstschaatsen kun je ook gewoon met maat 37 aan hoor, het zijn van die hardplastic schoenen net als bij skates.

en ze moeten nog even geslepen worden.
quote:zonlicht2 schreef op 27 september 2007 @ 19:27:

Geregeld dus..

Schaatsen op de zaan, koek en zopie aanwezig.

Wie regelt het ijs Met of zonder slagroom.................
Nee De Zaan wordt open gehouden. Het gaat hier namelijk naar het Noordzeekanaal. Dus ook vrachtschepen. Nee dicht heb ik het nog nooit gezien. Maar ik heb aan de andere kant wel iets wat tegen die tijd dicht zit dan. Mijn neus, een meer. Oja en ik heb een mini vijvertje op mijn terras. 2 zelfs.
Vriezer open laten staan en ik heb ook nog ijs.
Ik verstuur emailadres ............... nu.
Op dat minivijvertje kun je Bo wel leren schaatsen, kan hij ook gezellig mee.

hmm, dat wist ik dus niet, komt het Noordzeekanaal uit in de Zaan. Maar daar in de buurt is genoeg water waarop je prachtig kunt schaatsen, beter dan waar ik nu woon.
Haske fijn Yam. Ik heb het mailadres nog niet -hotmail is wat langzamer...-

maar dan kunnen we afspreken hoe dat gaat met die portokosten.
Even een berichtje via de hijf gestuurd..
Ja gisteravond wilde hij al bijna een duik nemen in De Zaan. Liever dat hij dan op ijs loopt. Wat ik nog niet had verteld ........... ik denk dat jullie mij voor gek verklaren. Ik heb er de hele dag over gedacht en kom er niet uit. Maar de katten beschermde hem gister toen hij ontsnapt was. Ik kon niet bij hem komen en riep hem, Kayleigh rende naar hem toe en zorgde dat hij niet verder wegliep. En steeds ging Bo er weer vandoor, en Kayleigh er achteraan en weer stukje bij beetje naar huis duwen. Jullie verklaren me voor gek maar ik zweer het dat het zo ging. Ja ik heb hem zelf moeten vangen dat hij hier weer voor mijn terras was, maar ik kreeg hem daar niet meer. Kayleigh vindt hem ook nu wel leuk. Alleen Floyd blaast nog steeds. Dat is jammer. Hij doet niets en het was juist een speelkameraadje voor Floyd, die wilde altijd al meer spelen dan Kayleigh. Nou ja, daar zijn het katten voor, om ze niet te begrijpen.

Meisjes, het is al lang verstuurd hoor, aan beiden, hoop dat jullie het snel krijgen, maar ik heb ook hotmail, misschien wat vertraging.
mamzelle heeft PB terug op hyve..
Ik snap er niets van. Jullie hebben niet elkaars emailadressen maar wel elkaar op hyves?
Ik verklaar je niet voor gek hoor.

Katten weten je toch altijd weer te verbazen he, met hun gedrag.

Wel lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven