En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ook goeiemorgen,

ook ik had moeite om mn bedje te verlaten.

hoorde buiten de regen met bakken uit de lucht vallen en bedacht dat de hond wel ff kon wachten op d'r ommetje.

yam hoop wel dat je goed uitgeslapen bent en dat je je werk vandaag af krijgt......

zonnetje fijn dat je je beter voelt meid ,

stort je op je werk en dan komt ook dát misschien wel af vandaag.

ik ga maar eens even de stofzuiger door het huis halen want we hebben nog al veel rotzooi mee in huis gelopen na ons ommetje.

veel meer dan dat zal t ook wel weer niet worden vrees ik.
mogge MVtje,

hoop dat je je snel weer beter voelt meid.

lekker rustig aan doen vandaag.
Hier komt het ook met bakken uit de hemel. Gelukkig hoef ik vandaag niet meer het huis uit. Hoe voel jij je Red?
Hier is het nog droog, hoop dat het zo blijft

Red, ik denk dat je zo moe bent omdat er waarschijnlijk toch ergens een ontsteking in je lijf zit, tel daarbij op alle toestanden en je weet genoeg he. Dus rustig aan he!

Myleen, ik hoop dat je je snel beter voelt. Knuffel die rode duivel die je zoveel werk bezorgt maar een keer extra.

Yam, nog steeds druk op het werk dus! Dat je vandaag maar wel alles mag afkrijgen.

En mijn plannen voor vandaag, die werden alweer doorkruist, maar goed, nu inderdaad maar even stofzuigen, da's toch iets
Goeiemorgen.

Ik ben de stad in gegaan om kleren te kopen voor de kleintjes, dat gaat een stuk makkelijker zonder hen. Pas toen ik daar was begon het flink te regenen, maar gelukkig ben ik niet zever en zeiknat.

Hoef alleen nog maar kinderen en boodschappen te halen. Vandaag een gameboy dagje voor de heren.
Heb je mazzel gehad Mamzie, drijfnat shoppen is ook niets. Ik hoop zondag op de Zwarte Markt nog een goedkoop t'shirt te vinden. Heb je ook nog iets leuks voor jezelf gekocht?
Nee, zelf ben ik nog niet aan de beurt geweest. Komt nog hoor, een klein beetje.
Ik heb het zo koud. Dus tijd om te gaan stofzuigen dan krijg ik het wel warm van. Maar wanneer is het "normaal" om de verwarming aan te doen? Nu pak ik nog steeds een warm vest of evt. een deken. Of Bo op schoot hihihi, die is ook zo lekker warm, zekers als hij bij je nek ligt, nu is hij natuurlijk groter dus net een bontje.
nog steeds druk druk druk ... nog een half uurtje en ik mag de pauze in.

naast me zit een jongeman die met mij meeluisterd ( nu even niet)

deze jongeman is aan de rammadan, dus ik heb honger !

ik voel me wat bezwaard om ongegeneerd te gaan zitten schransen wat ik gewoonlijk wel doe.

ik drink wel gewoon mijn thee ... het is zijn ramadan , niet de mijne.

maar ik zou het wel een beetje aso vinden om tijdens het werk vijf crackers onder zijn snufferd naar binnnen te werken ...

bij een pauze kan hij er voor kiezen om naast etendemensen te gaan zitten, maar tijdens het werk word hij gewoon naast me neer gezet.
mv als het koud is in huis doe ik soms heel even een half uurtje de verwarming op 20 ... is het zo weer behaaglijk.
Ja nou ja ....... beetje dilemma. Maar als ik bijna van mijn graatje zou gaan. Jij kan er ook niets aan doen aan zijn keuze. En daar zullen mensen die ervoor kiezen wel vaker mee te maken krijgen. Zo van jij dan ook geen koekje bij de thee. Nou komt het ook omdat ik werkelijk geen zinnig ding in het hele ramadan kan vinden. Dat ik bij de postbank werkte heb ik er vaak over gepraat met een turkse collega die het deed. Dus ik snap de beweegredenen wel maar vind ze nergens op slaan. Ik kan mij meer vinden in mensen die uit geloof vasten/minder eten. Maar niet op bepaalde tijden niet en je daarna vol bunkeren. Maar het is hun eigen keuze en ik zou geen gebakje onder iemands neus gaan eten maar een bammetje zou ik wel gewoon doen.
geloof me MV ... over het algemeen schrans ik van 9.30 tot 14.00 onafgebroken .. op mijn dooie akkertje....

gewoon even een bammetje moet kunnen, maar een geheel ontbijt en lunch... nah laat maar even .
Myleen, ik heb hier af en toe de verwarming ook al weer aan hoor. Het even behaaglijk maken en dan weer uit.

Yam, lastig he, maar ik vind dat je best iets kan eten. Het is zijn keuze voor ramadan en dat betekent niet dat jij moet gaan zitten verhongeren. Vind je het trouwens wel gezellig de hele dag iemand met je meeluisteren. Ik snap dat het nodig is hoor, maar soms kun je er gewoon zo genoeg van hebben.

Mamz, en geen kinderen vergeten . En geslaagd voor de jongens neem ik aan. Nu jezelf nog trakteren, dat heb je wel verdiend!
Bij de postbank hadden we ook vaak dat directeuren en andere hoge piefen kwamen meeluisteren zodat ze wisten hoe alles in het bedrijf eraan toe ging. Ik was er nooit blij mee want ik kreeg ze altijd naast me. Gatver wat vond ik dat erg. Als ik ze wel eens zag aankomen nam ik snel mijn 10 min pauze om naar de wc te gaan.
Ik heb het nu weer zo warm dat ik de terrasdeur open heb staan. Ik vond het hier zo naar ruiken, kwam ik erachter dat ik in het kleine vuilnisbakje nog die vissekop erin lag, die is denk ik gaan rotten. Stinken.
jakkie Myleen
En, hoe smaakte die vis, Mleen?

Ik heb het haske koud. Verwarming aan dus. Vanavond eten we patatjes dus het wordt een superlui dagje.
Gatver MV,

ik zou spontaan over mn nek gaan dan.

heb je niet toch een beetje koorts omdat je het dan koud, en dan warm hebt ?? (f)

Yam eet je bam !!!

Mamz lekker geshopt? volgend koopje is voor jezelf hè ?! als je wilt lachen moet je ook jezelf eens af en toe kietelen.

Zon, heb je inmiddels je stofzuiger al gestart???

ik doe lekker alles weer op mn dooie akkertje en ga weer een beetje aan mn eten modderen.
Ja dat was die makreel dat M. hier kwam eten. Dus wat is het 1,5 2 weken geleden? Maar doordat ik van de week ook zachtvoer voor de katten heb met vissmaak rook ik wel vis maar dacht dat het van hun was.

Ik heb net zoooooooooooooooo gelachen maar moest mijn lachen inhouden. Bo had die nieuwe man die ik nu heb van humanitas niet gezien. Deze man moest vandaag dingen uitzoeken van mijn hypotheek. Dus hij legt alle papieren op de grond, ordner enz. En hij ging ook op de grond zitten. Bo dacht dat hij wilde spelen dus kwam zijn muis brengen. Hij moest bellen dus ik kon niet naar Bo roepen dat hij moest ophouden. Ik haalde hem wel steeds weg. Maar een aanloop nemen en op de papieren roetsen vond hij wel leuk. Knabbelen aan de hoekjes van de ordner smaakte denk ik ook. Denk dat deze meneer niet zo van katten houdt want hij zag de humor er niet van in. Dus ik reageerde maar quasi geirriteerd naar Bo maar wat moest ik lachen van binnen.

Oja wat was ik blij dat ik net voor hij kwam had gestofzogen. Als hij tussen het speeltroep/aarde van bo moet zitten op de grond is ook niet lekker. Misschien de volgende keer vragen of hij niet liever aan de eettafel wilt zitten.
Oh waar ik ook zo om moest lachen, helaas te laat voor foto. Kayleigh is natuurlijk zo'n reus, een normale kat past er 2x in. Ze mochten even naar buiten, zie ik Kayleigh voorbij lopen en Bo erachter. Even later zie ik Kayleigh weer de andere kant op lopen, Bo hem trouw volgend. Wel lief dat Bo binnen een meter van Kayleigh is. Staat Bo er ook niet alleen voor.
Red, mijn huis glimt en schijnt, dat wil je niet weten. Eerst nog wel even ruzie gehad met de stofzuiger, maar deze maar even ernstig toegesproken dat hij nu toch eindelijk echt aan het werk moet

En vanavond ook nog wat leuks op het programma, onverwacht! Duss nu zelf nog even glimmen en schijnen

Zie je wel dat het wel meevalt Myleen. Normaal vind ik het ook wel leuk hoor, maar als je er mee bezig bent dan is het gewoon vervelend dat er zo´n monster steeds met je papieren aan de haal gaat. Een grappig gezicht is het zeker
Ik geloof dat ik buuf iets minder aardig ga vinden. En ga het zeker in de gaten houden. Bo mocht heel even naar buiten omdat het nu droog is. Hij heeft diarree en vanochtend niet zo lekker dus ik dacht nou effen. Er zit een broodje van mij in de oven dus ik ga kijken, zit hij helemaal kletsnat voor de deur. Van de week was de buurvrouw heel raar naar buiten geschoten om Kayleigh weg te jagen. Ze had mij niet gezien dus ik vroeg wat er was. Ze schrok. Ik woon hier 2,5 jaar bijna 3 en ze komen nooit bij haar terras. Volgens haar had hij van de week tegen een pot aangeplast. Kan haast niet want ze komen juist naar binnen om hun behoefte te doen. Nee was volgens haar ook voor het eerst sinds ik hier woon. Ja en ze was bang dat Bo het ook ging doen. Ze vroeg wat ze moest doen. Ik zeg thuis helpt het om nee te zeggen of soms de plantenspuit. Maar dan bedoel ik niet dat ze een emmer water over Bo moet heengooien. Ik ga het van de week wel stiekum volgen wat ze over ze heen gooit maar anders maar even praten. We hebben een open terras met spijlen waar zelfs die dikke doorkan. Ik heb toen al duur spul gekocht voor tussen onze terrassen maar aan de voorkant is van haar dus daar kunnen ze zo inlopen. Ik denk als ze doorgaat dat ik haar zeg dat Bo negatieve aandacht ook leuk vind. Als ik geen tijd voor hem heb gaat hij ook van alles doen om aandacht te trekken. Bah wat een gezeik. Ik kan er ook niets aan veranderen dat ze niet van katten houdt. Maar ze zitten normaal altijd gewoon op mijn terras.
Zie je zonlicht,

je moet die krengen gewoon af en toe is streng aanpakken dan voeren ze tenminste weer eens wat uit in huis...........

Trouwens wat leuk dat er iets onverwacht op je programma kwam aan waaien meid.

Denk dat je nu in een geparfumeerd bad ligt om alle stofdeeltjes van je lijf te weken ..............wordt vervolgd????????

MV

Gewoon een emmer water over de buuf donderen en vragen of zij dat zo prettig vindt.

"Hier buuf .........vangen " \\:-)//
Heeeeeeee lieve leutertjes,ik log speciaal in voor mv die ik lang niet gesproken heb en tuurlijk die lieve mamzie.Ik heb al weken niet meer gereageerd hier,af entoe een poging ondernomen maar dan werd ik er weer uitgeknikkerd of het ging zo traag dat ik maar weer opgaf.Heb nu het idee dat het iets beter gaat maar meeeeeeeeeen,wat een ergernis.Myleen,snap niet dat je het vol gehouden hebt hier(shit,kan grijnssmiley niet vinden omdat ik in het verkeerde reageervenster zit ofzo) Maar heb wel meegelezen vaak,dat ging op een of andere manier minder traag.

Zag onze shine ook nog ergens voorbij vliegen.Shine,als je meeleest ook dikke klapzoen voor jou!!!!

Ga de kleine mormelina in bad gooien,mss tot later.(s,avonds is het ook trager,klopt dat?)

xxxxxxxxxxxxxxx voor allen hier
Ja precies. Want ze spreekt ook de waarheid niet dat ze bo had gezien op haar terras. Ik zeg, hij is nu voor het eerst buiten en ik ben erbij. Nou ja, even aankijken, misschien doet ze het niet meer. Anders krijgt ze een boze buuf. Plantspuit vind ik niet erg hoor maar niet een volle emmer. Het is een buuf die in je gezicht aardig is maar ik weet het niet zeker maar krijg soms wel eens het idee dat ze graag achter iedereens rug praat. Maar misschien niets aan de hand. Ik ben alleen vergeten te zeggen dat ze die plantenpot niet met bleek moet schoonmaken. Zal ze wel niet weten dat katten gek zijn op die geur. Ik heb een broodje geitenkaas uit de grill gemaakt maar het smaakt niet. Katten lusten de geitenkaas ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven