En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ben trots op je redlock!!

maar je nu ook aan je eigen toezeggingen en beloftes tegenover je zelf en tegenover hem houden he???

het uitspreken is stap een, maar daad bij het woord voegen is twee...

heel verstandig dat je voorlopig nog even niet gaat samen wonen !!

Redlock , goed gedaan en goede besluiten! En houdt je eraan he, dat is het belangrijkste. Jij kent de omstandigheden en kan dus ook het beste beoordelen of dit een incident is of dat je uit moet kijken voor een patroon. Houd je grenzen goed scherp!

Myleen, ik ben het wel eens met Yam hoor, laat 'm lekker lopen. Het komt wel goed. Beetje vertrouwen moet je toch wel hebben. Je kan hem niet eeuwig bewaken. Net als met kinderen, eens moet je ze toch loslaten en hun eigen fouten laten maken.

Mamz, fijne dag gehad gisteren leuk!
Jeetje Red, wat super ..... ben echt trots op je.

Je hebt echt alle redenen om je goed te voelen hoe je het hebt aangepakt. Als je nu geen statement maakt hoe je denkt over wat er gebeurd is, ben je straks een deurmat. En laten we een klein gebedje doen dat dit iets eenmaligs was.

Maar je hebt je zo goed staande weten te houden na alles wat je hebt meegemaakt. Moeilijke keuze denk ik dat je nu niet gaat samenwonen. Dat zal wel wat meer problemen gaan geven. Ik hoop dat het te handelen is. Jullie hadden natuurlijk toch door bepaalde redenen ervoor gekozen NU samen te gaan wonen.

Ik vind het positief dat je aan jezelf denkt. En ik vind dat je goed hebt gehandeld.

Hopelijk nu weer snel met het trappetje omhoog in jullie relatie.

Wat was de uitslag bij de dokter?

XXX
Hoi wijffies,

zal zeker bij mijn besluiten blijven hoor, wees maar gerust.

uitslag van mn bloed was nog niet goed.

witte bloedlichaampjes en cellen zijn niet wat ze zouden moeten zijn.

bloedbeeld is infectueus , over 2 wk weer terug en als mijn vermoeidheid dan nog niet weg is of beduidend minder kijken we verder.
Heb je niets gekregen om even op te peppen? Of tips wat je moet doen of eten?
maareh myleen, mijn relaas was niet als een aanval bedoeld ofzo hoor,

ik deel mijn leven anders in als jij. dat maakt jou levenswijze nog niet verkeerd hoor !!

begrijp ook best dat je haske zunig bent op je kleine binkie.

maar dat ik het begrijp zegt ook weer niet dat ik het met alles eens ben

snappie?

Lijkt me eng om te horen Red. Infectueus van wat. Twee weken wachten op wat, nadat je al zo iets engs hebt meegemaakt.

Let in elk geval goed op bij koorts of zo direct aan de bel trekken. Beter te vaak gezeken dan te weinig.

Mleen, ik kan me dan weer prima voorstellen dat je de kaai te eng vindt voor je kleine mannetje. Kun je die afrasteren met gaas of is dat publiek terrein?
Kayleigh heb ik net naar buiten gelaten. Bo werd zo pissig (gaat hij in mijn slof bijten omdat hij ook mee wilt). Nou ik heb hem ook naar buiten gelaten. Zal mij benieuwen. Het is hier koud en ik wil de deur weer dicht, mij benieuwen of ik hem binnen krijg.
doe de deur maar dicht hoor mleen .. hij staat met een uurtje te jammeren voor de deur ...
Ben benieuwd.
vanavond naar literair cafe. word zo opgehaald.
haha ik ben ook wel eens benieuwd naar wat ie gaat doen.

Ik heb overigens helemaal niks gekregen van medicatie of tips of wat ook.

Zal zeker meteen aan de bel hangen wanneer ik maar even denk dat er iets niet klopt.

dat bloedbeeld zegt dat er toch ergens een infectie sluipt maar voor de rest tast ik in t duister.

heb wel meteen gegoogled vanmiddag maar daar werd ik ook niks wijzer van.

het zal een kwestie zijn van : de tijd zal 't leren.

heb overigens wel foliumzuur gekregen want ook dat was veel te weinig aanwezig.dit dan weer ter bevordering van mn bloedarmoede.
veel plezier Yam

Myleen, spannend hoor, ik denk dat ie gewoon terug komt met K.

en kun je niet een plank langs kade hangen. Dan kunnen ze daar inklimmen. Ze klimmen tenslotte ook in bomen.
hahahahaha quote van de sexpijler het topic vanille sex.....

oh weer wat geleerd ik dacht dat het iets te maken had met een pak vla wat van elkaar afgelikt moets worden
Bo rent achter Kayleigh aan en omgekeerd. Ik heb meteen een nare kant van mijn enige buurvrouw ontdekt. Ze wist niet dat ik ook buiten stond maar ze wilde water over hun gooien. Nou moet ze maar doen, Bo houdt van water en komt ervoor terug. Helemaal leuk vind ik het niet. Ik woon hier al 2,5 jaar en nu zegt ze dat Bo op haar terras had geplast. Ik zeg, goh wat vreemd, dit is zijn eerste keer buiten en ik ben erbij. Onee het was Kayleigh zei ze jaja. Nou deden ze het maar buiten het plassen, ze willen naar binnen om op de bak te doen. Pffff.
Veel plezier strakjes Yam.
Literair avondje Yam? Leuke boekbespreking!
Ik heb nog geen mooie foto's, wel een grappige van Bo en zwanen, die wilde hem aanvallen, ze kennen niet zo'n brutaal beest en hij weet niet dat je blazende zwanen echt beter kan ontwijken. Kwam nog een jack russel langs gelopen, hij met dikke staart er achter aan. Zijn geen mooie foto's alleen. Misschien dat ik later nog wat betere kan maken.
Ghe, zulke situaties krijg je natuurlijk nooit mooi op de foto. Je maakt me wel nieuwsgierig hoor. Geen video functie op je telefoon of camera?
hoe is Bo's buiten avontuur afgelopen MV ?

is ie inmiddels in huis of moet je straks weer achter hem aan?

Yam weet niet of je al terug bent maar ben benieuwd of je wat wijzer bent geworden vanavond ?

heb gezien wat je bedoelde met de vanillesex, was idd een giller
Bo kwam wel met gemak binnen. Ik ben op de bank in slaap gevallen dus ik kom er morgen nog op terug. Ben echt moe.
goedenmorgen,

literair cafe was erg leuk, leuke schrijver hij kon erg leuk vertellen, geweldig boek die besproken werd.!!!

erg weinig publiek , 14 personen incl organisator, kroeg eigenaar, bardame en de schrijver zelf...

een intiem gezelschap noemde de organisator het, ik noem het een bedroevende opkomst door een ernstig gebrek aan PR.
goedemorgen

zie je nou wel Myleen, Bo gaat echt niet weg hoor, die heeft het veel te goed bij je.

en maak er allemaal een leuke dag van

tot later
net op mijn werk ... oh ik moet straks weer naar de orthodontist.

ik heb helemaal geen zin. het is een drama om die elastieken te dragen, nu is er een haak afgebroken en kan ik ze niet dragen. hoef ik me ook niet zo schuldig te voelen dat ik ze niet inheb... heb dan ook stiekum twee weken gebeld voor ik ging bellen om het te laten repareren...

nu moet ik wel ...
en dan moet ik die slisbak ook weer in :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven