En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zondag 14 oktober 2007 om 23:07
Ik heb de hele avond al een dilemma, maar weet het (nog steeds) te weerstaan. Ik kan trots zijn maar zo voelt het niet. Voel me rot. Ik weet het te weerstaan maar euforie voel ik niet. Meer een down gevoel. Ook verleidelijk om er aan toe te geven, ik weet dat als ik mij er wel aan toe geef, dat ik me dan weer goed voel. Nee, ik neem de telefoon wel steeds op maar no way dat ik erheen ga.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 14 oktober 2007 om 23:14
Nee ik kom niet in de verleiding, doet alleen verdriet hem zo te horen. Maar ben te kwaad om wat hij van de week zei. Maar hij heeft nu een pilletje op dus er valt niet met hem te praten. Ik zie hem weer afzakken naar de depressie van toen. Dat doet pijn. Hij denkt nu dat ik een spelletje speel door niet te komen maar heb er echt geen zin in. Maar doet wel pijn.
zondag 14 oktober 2007 om 23:24
Myleen, ik denk dat jij moet leren hem helemaal los te laten. Dat is voor jou goed, maar ook voor hem denk ik. Gezien wat je hier hebt laten weten moet hij gewoon zijn eigen leven eens goed op rails zetten. En jij, jij moet aan jezelf leren denken. Want als je kwaadheid weer gezakt is, doe jij weer precies wat hij wil.
zondag 14 oktober 2007 om 23:30
Ja en het gekke is, als we geen ruzie hebben dan is die vriendschap van zo'n grote waarde dat ik mij er vrolijk door voel. Helaas lukt een ruzieloze vriendschap alleen als het gaat hoe hij wilt. Nu is hij weer kwaad omdat hij denkt dat ik het spelletje "hard to get" speel. Nee. Ik had zijn 2 smsjes niet gehoord omdat telefoon eruit lag en mobiel ook omdat ik GV aan het kijken was. Doe telefoon aan en hij belt op dat ik spelletjes speel. Maar op zijn smsje was ik toch niet ingegaan. Hij schreef namelijk "je mag komen maar niet zeuren aub". Mogen komen? Terwijl ik laatst de telefoon kwaad erop heb gegooid en niets meer heb laten horen!!! Nee heeft hij nu een verkeerde aan mij. Het is nu gelukkig rustig. Net belde hij om de paar minuten en gooide dan de telefoon erop als ik zei dat ik niet kwam. Dus denk dat hij slaapt.
zondag 14 oktober 2007 om 23:36
quote:mylenevalerie schreef op 14 oktober 2007 @ 23:30:
Helaas lukt een ruzieloze vriendschap alleen als het gaat hoe hij wilt.
Dit klinkt akelig hetzelfde als mijn inmiddels gelukkig beeindigde relatie.
Gun jezelf de ruimte om nieuwe mensen te leren kennen, jezelf goed te leren kennen.
Je bent nu alleen maar bezig met hem, hij zal wel dit, hij zal wel dat. Boeie!! Lekker je eigen ding gaan doen.
Helaas lukt een ruzieloze vriendschap alleen als het gaat hoe hij wilt.
Dit klinkt akelig hetzelfde als mijn inmiddels gelukkig beeindigde relatie.
Gun jezelf de ruimte om nieuwe mensen te leren kennen, jezelf goed te leren kennen.
Je bent nu alleen maar bezig met hem, hij zal wel dit, hij zal wel dat. Boeie!! Lekker je eigen ding gaan doen.
zondag 14 oktober 2007 om 23:41
Ja dat is wel zo. Maar ik kreeg ook veel energie uit die vriendschap. Alleen is hij nogal wispelturig en niet de makkelijkste om mee om te gaan. Maar vrees met grote vrees dat de vriendschap een aflopende zaak is. Doet alleen pijn na zoveel jaar mijn beste maatje geweest te zijn. Ik heb echt wel andere vrienden maar met hem ook iets bijzonders. Maar mijn stap vandaag weer gezet om niet heen te gaan en mij te laten manipuleren.
zondag 14 oktober 2007 om 23:46
wat is het ergste dat je kan gebeuren Myleen, als je deze vriendschap kwijt raakt?
Ik kan me niet voorstellen dat deze vriendschap je energie oplevert. Het is een vriendschap waarbij jij op eieren moet lopen en die je dus energie kost. Soms snap ik het tegenwoordige idee niet hoor, dat je met een ex ook vriendjes moet blijven. De goede momenten die jullie samen gehad hebben moet je koesteren, maar het is niet voor niets je ex. En op zich hebben jullie geen reden om kontakt te houden dus ik denk echt dat het beter is als jullie elkaar niet meer "lastigvallen". Pas als je los van hem bent zul je beseffen hoeveel energie hij jou gekost heeft!
Ik kan me niet voorstellen dat deze vriendschap je energie oplevert. Het is een vriendschap waarbij jij op eieren moet lopen en die je dus energie kost. Soms snap ik het tegenwoordige idee niet hoor, dat je met een ex ook vriendjes moet blijven. De goede momenten die jullie samen gehad hebben moet je koesteren, maar het is niet voor niets je ex. En op zich hebben jullie geen reden om kontakt te houden dus ik denk echt dat het beter is als jullie elkaar niet meer "lastigvallen". Pas als je los van hem bent zul je beseffen hoeveel energie hij jou gekost heeft!
zondag 14 oktober 2007 om 23:54
he getsie Myleen, moeilijk hoor om hem zo los te laten, ja ik voel met je mee. en weet hoe verdomde moeilijk dat is en waar je doorheen gaat, sterkte meis enn knuf en hoop dat je een beetje kan slapen
de doos...
o morgen krijg je hopenlijk je pakketje, weet nu zekers dat ik het gepost had, Kyli is mijn getuige
de doos...
o morgen krijg je hopenlijk je pakketje, weet nu zekers dat ik het gepost had, Kyli is mijn getuige
zondag 14 oktober 2007 om 23:58
Ja ik heb het toch volgehouden hoor vanavond. Ja moeilijk uit te leggen, hij was mijn maatje, een soort hartsvriendin. Als ik zei "oh heb je van de week ............ dan vulde hij al aan wat ik wilde vragen. Maar goed, maakt niet uit. Vriendschappen met exen zullen wel niet kunnen. Hoewel we beiden dachten van wel.
Oh thanks Fest. Die Kyle, is hij nog kroongetuigen ook hihihi.
Oh thanks Fest. Die Kyle, is hij nog kroongetuigen ook hihihi.
maandag 15 oktober 2007 om 00:10
maandag 15 oktober 2007 om 00:26
Als je wilt stuur ik iets leuks, ik heb daar allemaal geen tijd voor ben te onrustig van aard om dat te zien, hahahhaaa raadsels, ik weet het, nou ik stuur het gewoon op oke? ken je lekker lang genieten maar moet je wel lekkere hapjes kopen en een roseetje.
ik ga slapen, morgen weer vroeg op, trusten, en niet piekeren
ik ga slapen, morgen weer vroeg op, trusten, en niet piekeren
maandag 15 oktober 2007 om 00:30
Ja graag, ben benieuwd. Nou ik ga de hele nacht wakker liggen om te denken wat het kan zijn hihihi.
Nee geen idee maar ik wacht af. Ben nieuwsgierig van aard. De katten passen wel bij mij. Of pas ik bij mijn katten? Nou ja ............. doet er niet toe.
Nee geen idee maar ik wacht af. Ben nieuwsgierig van aard. De katten passen wel bij mij. Of pas ik bij mijn katten? Nou ja ............. doet er niet toe.
maandag 15 oktober 2007 om 06:49
maandag 15 oktober 2007 om 11:09
Oja, de katten moesten mijn gerulde gehakt wat ik voor ze had gemaakt ook niet. Nou ja. Ik zou bijna aan mijzelf gaan twijfelen. Welke kat lust nou geen gehakt. Dat het warm was namen ze er wel een paar happen van maar dat het koud was niet meer.
maandag 15 oktober 2007 om 12:29
Zo ik ben net lekker assertief geweest. Heb M. een gepeperde email geschreven dat ik er niet van gediend ben dat bellen en erop gooien. En die arogante sms dat ik MAG komen. Ik schreef iets van je moet blij zijn als ik WIL komen en daar heb ik nu helemaal GEEN zin in. Schreef het iets beter maar weet niet meer moet ik het weer terug zoeken. Verder dat ik het erg zou vinden als hij naar de klote gaat maar dat hij het zelf doet en mij er niet mee lastig moet vallen. En een keertje een xtc pilletje ala maar op dit moment is het elke week raak bij hem en mij dan bellen, daar pas ik voor. Hij is weer depri aan het worden en ik heb geen zin dat hij mij net als toen erin meesleept. Tenminste, je laat je erin meeslepen maar ik pas ervoor. En hij kan beter een AD nemen dan xtc om zich happy te voelen. Maar ja, hij zoekt het maar uit.