En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mamzelle schreef op 16 oktober 2007 @ 17:48:

Hersenvochtpunctie? Voor narcolepsie onderzoek?Vergat nog te vragen wanneer je de uitslag krijgt.
ja de punctie is voor het narcolepsieonderzoek.

en de uitslag krijg ik uiterlijk in januari...

IK VERVEEEEEEEEEEL MIJ!!!!

liggen op de bank en ik voel me tof.

sta op om drinken te pakken even mail te kijken , word langzaam duizelig misselijk krijg hoofdpijn .....

ga weer liggen en plotsklaps is het nare gevoel weer weg , voel me weer tof en denk

IK VERVEEEEEEEEEL MIJ!!!!!
Droom in duigen. Bij de gehandicaptenzorg kan ik alleen aan de slag als ik totaal onregelmatige uren accepteer en ook nog het hele werkgebied -een aantal gemeenten-

Heb verdorie een vent nodig om werk dat me trekt te kunnen aannemen.

De kinderen hebben het wel heel erg naar hun zin gehad met de oppas, en

-niet onbelangrijk- zij ook met hen.

Yam, en nu is er niets wat je kunt doen dan slapen en dan val je niet in slaap. Zo iets?
Wat kut allemaal Mamzie. Heb je iets leuks in het vooruitzicht, kan het nog niet.

Ik hoop dat je morgen vrij bent Yam. Is het normaal dat je deze bijwerkingen hebt?
goedenavond leuters,

Yam, rustig aan doen, je lekker gaan vervelen, dat ben je niet gewend he? want dan slaap je direkt. Hebben ze direkt de slaaphormonen weggehaald?

Mamz, wat een tegenvaller, maar zijn er geen uitzonderingen mogelijk? Misschien eens een gesprek met die instelling en je reintegratiebegeleider? (hoeveel zou dat zijn bij scrabble )

Myleen, hoop dat het nog lukt, een kaartje, maar zal lastig worden. En verder een dikke Misschien krijgt het nu eindelijk wel een beetje een plekje.

Red, wat lastig met je sollicitatie. Fijn dat je zo zou kunnen beginnen. Dus nu echt even goed rustig aan doen zodat je zo snel mogelijk weer de oude bent en wel aan de slag kan.

en ik heb een telefoonoor van het bellen
Ik ga lekker naar mijn mandje. Ben bang dat ik mijn proeflenzen er niet uit krijg. Ik had altijd harde lenzen en die moet je eruit knipperen. Nu heb ik zachte en moet ik eruit halen, doodeng.

Festen, er was nog niets vandaag in mijn bus . Snap er niets van.
goedenmorgen, stond vanmorgen op en voelde mij een hele pief...

nog geen anderhalf uur op en ik dacht ... deze gaat weer liggen.

ik loop als een 80 jarige die poepen moet ... lijk wel een oud wief!!!

als ik meer als een uur op ben krijg ik de deuizeligheid en hoofdpijn weer...

hoogmoed komt voor de val heeft men mij ooit verteld ....
Goeiemorgen...
moge !
Begrepen dat je ziekjes bent??
Moge Leuters, ik heb deze net aangevraagd. Wat vervelend Yam. Hadden ze je hiervoor gewaarschuwd?

Speciale actie: gratis Nibud agenda

Begin 2008 extra voordelig

De Nibud-agenda wordt dit jaar gratis aangeboden. Dat wordt mogelijk gemaakt door CentiQ, platform voor bewust omgaan met geld. CentiQ is een samenwerkingsverband van partijen in de financiële sector, de overheid, voorlichting- en consumentenorganisaties en de wetenschap. Zij vinden het belangrijk om u te helpen bij het maken van financiële keuzes en het nemen van financiële beslissingen. Nibud en CentiQ bieden u daarom deze agenda dit jaar gratis aan. Bestel nu een exemplaar (één per bestelling) en u vindt 'm rond 15 november helemaal gratis in uw brievenbus. Wees snel: op is op!

Wat staat er in de Nibud-agenda?

De Nibud-agenda is een gewone agenda vol met slimme geldtips waarmee u in 2008 uw slag kan slaan! U vindt er veel nuttige informatie waarmee u uw inkomsten en uitgaven in balans kunt brengen. Met de Nibud-agenda houdt u geld over zonder echt te hoeven bezuinigen.

Er staan praktische overzichtjes in om uw geldzaken in bij te houden. Voor autokosten en energieverbruik, voor zorgkosten en voor al uw dagelijkse uitgaven. Zo weet u binnen een paar maanden hoe u uw geld besteedt. En u gaat vanzelf minder geld uitgeven! Uiteraard staat de agenda bomvol Nibudtips, en u kunt hem gebruiken als gewone agenda.

Naar het bestelformulier. (U betaalt ook geen verzendkosten, tenzij u nog een ander Nibud-product tegelijkertijd bestelt via de webwinkel.)
morgen allemaal

Yam, vervelend, was je hierop voorbereid? In ieder geval dus rustig aan doen vandaag. Niets forceren

Myleen, dank voor de tip, heb 't direkt besteld

Hier regent het!?! bah!
dokter had gezegd 24 / 48 uur plat .

maar yammie denkt .... dat zal wel loslopen ...

mja niet dus ....

ik ga weer liggen voor de zwaartekracht vat op me krijgt.
MV waar vind ik die??
quote:jolantje schreef op 17 oktober 2007 @ 09:49:

MV waar vind ik die??www.nibud.nl
Yam Toch maar eens luisteren naar de dokter
Dank je MV.. Gelijk er maar 1 voor mijn moeder en zus meebesteld...
Môgguh, even de stad ingeweest. Moest naar het CWI.

Meneer hoorde dat ik drie jonge kinderen had en was gelijk klaar met zijn ondervraging over mijn verlenging: kom over drie maanden maar terug.

Ik moest toch maar eens mijn Office boeken -correctie: de office boeken van ex- gaan bestuderen om wat wijzer te worden in dat programma. Vind ik hoor, niet de meneer van het CWI. Totaal gebrek aan zelfvertrouwen over administratieve functies waar ik normaal gesproken mijn hand niet voor zou hoeven omdraaien.
Nu je die baan hebt Mamzie, ga je dan nog door met die studie? Of is dat allemaal teveel bij elkaar?
Pffff, ik kan er de zin niet voor vinden. Zonde van het geld he? Heb gelukkig nog wel een jaar of twee om zin te maken.
Ja of je moet overwegen om het op internet te verkopen.
Hé leuters,

Yam , doe echt een beetje rustig aan meid.

Heb jaren geleden het zelfde onder gaan en ik moest er toen nog 2 dgn plat voor blijven liggen in t zh.

mij werd gezegd dat je er blijvende klachten als hoofdpijn aan over kon houden.

MV heb die agenda ook maar besteld, wie weet kunnen we er nog wat mee.

Hoe is t met je lenzen gegaan?

Zon, hoe is 't met je telefoonoor??

hier is t weer ook pet !!

Mamz , wat nu verder?

Hé Jo , leuk je ook weer eens te spreken meid, alles goed?

ben weer bij de dokter geweest vanochtend en de ontsteking was over.

verder moet ik nog verder gaan met niks doen dus..................

kon wel iets krijgen voor t slechte slapen maar zolang ik niet over mn wallen struikel wacht ik daar liever nog wat mee.
Red toch iig goed nieuws dat de ontsteking weg is.

Die lenzen zijn een ramp om eruit te halen. Zal ook wel duren tot ik eraan gewend ben. Wil ze alleen dragen als ik uit/ weg ga. Ik krijg weer het idee dat mijn vriendin zaterdag weer niet wilt. Ze zei dat ze smiddags zou langskomen om op mijn pc wat spullen op internet te zetten en wat foto's. Dus ik voel de bui al hangen dat het geen stappen wordt.
Fijn dat de ontsteking over is. Hoezo? Hebben ze bloed geprikt/gecontroleerd?

Hoe nu verder: ik ga voorlopig een maand of drie verder met het vrijwilligerswerk waar ik nu mee bezig ben. Op mijn handen zitten als er een vacature vrijkomt voor droomwerk met onregelmatige tijden, en reageren als er een vacature vrijkomt voor werk met regelmatige tijden. Maar vooral: eerst aan zelfvertrouwen bouwen. Daar is het echt grondig mis mee op 't moment en dan kom je geen sollicitatieprocedure door.

Hoor net dat ik ben ingedeeld in een nieuwe luizenpluisploeg. Niets geen schattige kleine koppies meer. Groep 6 en 7 -slik-
Dat ontsteking is verdwenen is via mn urine gecontroleerd mamz.

Heb je al eens over een assertiviteits training nagedacht of heb je zoiets al gedaan?

Mv dat zou echt klo** zijn wanneer ze nu weer zou afzeggen voor t weekend. hoop voor je dat je t mis hebt meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven