En jullie..?

04-06-2010 12:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

SInds 2 maanden ben ik weer single, na een relatie van 2,5 jaar. Ik heb de relatie verbroken omdat ik ondanks dat ik gek op hem was zovaak twijfelde of mijn vriendje degene was met wie ik mezelf oud zag worden; we konden niet goed met elkaar praten, hadden veel discussies en het belangrijkste, we hadden nooit echt lol met elkaar, wel met anderen erbij maar samen niet. Ik ben vrij adrem en vind humor superbelangrijk, hij snapte de grap 9 van de 10 x niet waardoor ik ze ook niet meer maakte;)

En nu dus weer alleen, en ondanks dat ik achter mn beslissing sta grijpt het me soms zo naar de keel als ik om me heen kijk en zie dat bijna al mijn vriendinnen gesetteld zijn en sommigen zelfs trouwens en kinderen krijgen..Ik voel me soms best alleen ondanks dat ik vaak leuke dingen plan, Ik weet dat dat stom is om te denken, het is pas net uit maar toch...Ik weet ook dat dit juist een fase is waarin je moet leren alleen te zijn maar om eerlijk te zijn, ik vind er geen al aan, mis echt iemand om leuke dingen mee te doen, ales aan te vertellen, snachts tegen aan te liggen en om lekker voor te koken..Ik zie gewoon ondanks alle leuke dingen echt op tegen de zomer en droom snachts zelfs over de grote reis die ik nog geenjaar geleden met hem maakte..

Wie herkent zich hier in of wie heeft ook met dit bijltje gehakt maar is door die fase heen gekomen?

Liefs, Stes
"Wie herkent zich her in of wie heeft ook met dit bijltje gehakt mar is door die fase heen gekomen?"

Wie niet? Het hoort erbij en gaat echt een keer over.
hey TO even een dikke knuffel. Ja natuurlijk herken ik dit (wie niet?).

Overigens denk ik dat de zomer juist een groot voordeel is! mooi weer, je kunt naar buiten, mensen zijn ook buiten, er zijn allerlei festivals en evenementen, goed om de zinnen te verzetten! dat vond ik juist een tijd om erg naar uit te kijekn (zelf werd ik inderdaad begin februari single en ik vond de eerste 'donkere' maanden het meest moeilijk.

Koken, praten, satppen etc heb je ook vriendinnen voor, toch? En als niet, dan maak je die.

Wat ikzelf heb gedaan om mijn leven weer op gang te krijgen: Verhuizen (moest, want ik woonde in zijn huis), klussen en inrichten, een nieuwe sportclub zoeken (met als doel nieuwe contacten opdoen), regelmatig op stap, uit eten of lekker bijkletsen met vrienden en vriendinnen, een cursus gevolgd. En stap voor stap ging het beter met mij. natuurlijk heb je even tijd nodig om eea te verwerken. En natuurlijk voelt het 'leeg en koud' als je thuiskomt of in bed ligt, en er is niemand bij. Maar deze dingen wennen. Je kunt weer dwarsover in bed liggen, een felgekleurd sprei erop leggen, eten wat hij toch niet lust, enzovoort. Je komt weer tot jezelf, en op een dag heb je het weer leuk met jezelf.

En dan.... dan komt er weer iemand die dat allemaal overhoop gooit
En nu dus weer alleen, en ondanks dat ik achter mn beslissing sta gript het me (...) en toe gript het me naar de keel dat ik bang ben alleen te blijven..Ik weet dat dat stom is om te denken, het is pas net uit maar toch...

1x ok, maar 2x?
Everything happens for a reason
Eerst alvast een dikke . Geen makkelijke tijd!

Maar ben het wel met Vlammetje eens dat er juist in de zomer (ook alleen) zoveel leuks te doen is!

Er is een kans dat ik binnenkort in hetzelfde schuitje zit als jij, en vrees dat ik het dan vast ineens niet meer zo zomers zie.

Ben er nog niet uit, maar zie naast de klotigheid van de situatie nu , erg tegen dit gevoel op dat jij nu beschrijft. Omgeving allemaal happy en samen en kinderen enzo... bang alleen te blijven... etc. Naar gevoel is dat. Hoe oud ben jij trouwens? Ik begin 30, dus tis om me heen echt settle-tijd...
Verstandig van je, denk ermaar eens aan als je ouder bent, kindertjes (die dan misschien al het huis uit zijn). Je kijkt naar elkaar, je hebt elkaar niks te vertellen, je hebt geen lol met de ander......dat klinkt aanlokkelijk?

Trouwens humor is erg belangrijk, maar komt het misschien ook gewoon omdat je grappen niet leuk zijn :-)
Ik leef echt met je mee. Het is me niet zelf overkomen maar wel mijn vriendin. Toen was ze ook rond de 30. Je moet er inderrdaad doorheen en uiteindelijk kom je er sterker uit dan ooit tevoren. Daarbij is de zomer natuurlijk bij uitstek geschikt om een nieuwe kanjer aan de haak te slaan.

Trouwens even een losse flirt tussendoor kan ook wonderen voor je doen! Sterkte meid!
quote:wuiles schreef op 04 juni 2010 @ 13:04:

"Wie herkent zich her in of wie heeft ook met dit bijltje gehakt mar is door die fase heen gekomen?"

Wie niet?ik niet
Dank voor jullie reacties!Ookal weet je het, toch fijn dat er meer mensen de situatie kennen!

Immortal; Dank je voor je scherpe blik, slap excuus maar heb oude laptop waarbij als je snel typt sommige letters niet gepakt worden, zal er beter op letten; neem wel aan dat je begrijpt wat ik bedoelde?;)

Jilzzzz; haha, dat zeggen wel meer mensen, kan er nog niet echt aan denken maar hou het zeker in mn achterhoofd!!;)

Shan; ik zal idd is op mn grappenrepetoire gaan lettee, thanx;)

Stipjesbeest; balen zeg voor je dat jehet hekent, is echt niet leuk!Ik ben 'pas' 28, maar wel in een ogeving waar veel mensen al lange relaties hebben...volg je hart!!!
Herken het ook. Is niet leuk
quote:stes27 schreef op 04 juni 2010 @ 18:05:

Shan; ik zal idd is op mn grappenrepetoire gaan lettee, thanx;)Doe eens een leuke grap of voorvalletje, dan leid je ook weer even af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven