En nu.... Wat moet ik doen?!?!

02-01-2009 09:34 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik moet even mijn verhaal kwijt:

Zo’n twee weken geleden heb ik een eerste date met een hele leuke jongen gehad. Het was erg gezellig, hele avond zitten kletsen. Hij liep mee tot aan mijn voordeur, netjes drie zoenen bij de voordeur. Al na een paar dagen volgde de volgende date, dat ging al ietsje verder (zoenen en knuffelen). De derde date was weer een paar dagen later. Ik heb bij hem thuis gegeten, we hebben (half) een filmje gekeken en op de bank gehangen/gelegen. Het was zo fijn dat ik bijna ben blijven slapen. Toch maar niet gedaan, omdat we allebei de volgende dag moesten werken. Het klikt, we hebben het gezellig, lachen en kletsen volop. Ik voel me goed bij hem. En volgens mij ziet hij ook wel wat in mij. Voortdurend smsjes met veel complimentjes van zijn kant naar mij toe.

Afgelopen week was date nummer vier, ik was al voorbereid en nam mijn slaapspullen maar mee J. En inderdaad, blijven slapen (seks gehad). De volgende ochtend brengt hij mij weer netjes thuis.

En nu komt het; na onze nacht samen heb ik het idee dat hij enige afstand bewaard. Daar waar hij eerst snel op mijn smsjes reageerde doet hij dat nu niet. Op de vraag of we elkaar snel weer kunnen zien vertelt hij me dat hij het druk heeft de rest van de week. Prima, dat kan met oud en nieuw feestjes, hij had een voetbaltoernooi die hij organiseerde, heeft nieuwjaarsborrels en andere afspraken. Prima dat neem ik dan ook wel aan (want wie ben ik om daar aan te twijfelen denk ik dan).

Maar waarom komt hij dan niet met een nieuw voorstel?

Ik ben onzeker en ga aan mezelf twijfelen. Na onze nacht samen wil ik hem graag snel weer zien. Maar omdat hij voor m’n gevoel wat afstand bewaard weet ik niet wat hij wil….

Onze nacht samen was begin deze week en het is nu pas of al vrijdag.

Moet ik hem vragen of hij zin heeft om nog een keer af te spreken? Moet ik het van zijn kant laten komen en afwachten? Verwacht ik te snel of teveel van iemand die ik eigenlijk nog maar net ken?

Help, ik ben onzeker en een twijfelaar!
Ik begrijp niet zo goed waarom je aan de ene kant schrijft dat je hem nauwelijks kent maar anderzijds wel sex met hem hebt en bij hem blijft slapen. Vanwaar die haast?

Verder kunnen wij natuurlijk niet vaststellen wat zijn intenties zijn of waarom hij zich gedraagt zoals hij zich gedraagt.
Stop dan met twijfelen, ga andere dingen doen. Als hij je leuk vindt dan neemt hij nog contact met je op. En anders niet....en dan? Dan ga je je toch niet zo druk lopen maken over iemand die je nog amper kent? Je hebt toch nog je eigen leven?
Schouders naar achteren, kin omhoog. Kom op meid!!! Mannen moeten je behandelen als een queen, zo niet? Mijn motto; niet een hand vol maar een land vol!

Zie het als een lekkere wip en ga zeker niet zitten wachten op meneertje! Succes!
Misschien viel het toch allemaal wat tegen bij hem?
tja, de jacht is voorbij, hij heeft z'n prooi gekregen waar ie 'm hebben wilde: in bed, dus nu verslapt zijn aandacht
@elninjoo:

Ja... daar ben ik dus ook bang voor....

Ik moet ook niet gaan zitten wachten, moet gewoon lekker verder gaan. Maar merk dat dat moeilijker is dan gedacht.

Ik maak mezelf gek met mijn eigen gedachten. Stupid, I know maar het gebeurt vanzelf.
zoiets is en blijft gewoon klote als je zelf wel meer voor iemand voelt, maar jammergenoeg is het gewoon vaak zo dat als je eenmaal toegeeft aan 'n man dat ie dan weer verder gaat naar iets nieuws wat ie weer kan veroveren
Dan is het iig wel fijn dat je maar een paar weekjes in zo iemand geinvesteerd hebt en niet een paar jaar.
nou, laat je niet gek maken meid!! wat er al gezegd is: ga lekker andere dingen doen en belt ie: dan is het leuk, zoniet: ga lekker verder. Als je 'm toch nog nauwelijks kent en hij laat het nu al afweten, issie zeker de moeite niet waard! Geniet lekker!!!
Eens met andere posters, maar wel met de kanttekening dat ik wel meer mannen ken die na sex zich niet closer voelen met hun bedpartner maar juist afstand houden. Die juist de intimiteit verwarrend vinden en wat afstand nodig hebben. Heel ingewikkeld is dat, omdat vrouwen juist vaak het tegenovergestelde gevoel hebben. Ik zou dus niet te snel concluderen dat hij geen interesse meer heeft, hij kan ook even afstand nodig hebben.
Thanks MissMara, dat je dit even gepost hebt!
Joh, ik zou me nog niet zo druk maken. Trek je eigen plannen eventjes en wacht of hij contact op neemt. Loop er nu niet te veel achteraan, dat kan ook afschrikken in de zin van 'help, het wordt nu al serieus?'. Als hij je echt leuk vind, laat hij heus wel wat van zich horen! Hoor je volgende week nog niks, dan weet je waar je aan toe bent. Zou hem niet overladen nu met smsjes of hij weer wil afspreken, geeft zo'n druk
Ik spreek hem net, hij wil volgende week weer wat afspreken

Ik zie wel waar het schip strand... Wat kan een mens zich toch gek maken met haar eigen gedachtes

Ach mannen, ze zijn echt niet zo makkelijk als ze zeggen.
en vrouwen trouwens ook niet Hahaha!
oh btw.. mijn vriend laat ook wel eens een dag of 3 niks of weinig van zich horen.... uiteindelijk is het nog altijd weer goed gekomen hoor ;) Dus mocht je na die date weer een afstand voelen, niet gelijk in de stress schieten!
Joh laat het lekker op je afkomen. In mijn ouderwetse beleving zijn mannen jagers. Hij komt dan vanzelf naar je toe.

En doet hij dat niet dan ben ik ineens heel hip en denk ik: hoop dat je het heel leuk hebt gehad en dan nu weg ermee!

Zoveel mensen, meerdere ware liefdes. Heel nuchter i know maar kom op he!!

Een lachend en zelfstandig iemand is altijd aantrekkelijker!
Hoi!

Goed dat je ziet dat het je gedáchtes zijn die je gek maken, en niet een of andere kerel. Ga in ieder geval niet twijfelen aan jezelf. Of hij je wel of niet wil zegt niets over jouw aantrekkelijkheid/leukheid/waarde als persoon.

Rond 10.00 uur vandaag dacht je nog dat hij niet meer geïnteresseerd was omdat jullie al sex hadden gehad en nauwelijks een half uur later is alles weer goed omdat hij een nieuwe afspraak wil maken? Ook dat begrijp ik eerlijk gezegd niet.
Kleutergedrag
quote:wuiles schreef op 02 januari 2009 @ 11:36:

Rond 10.00 uur vandaag dacht je nog dat hij niet meer geïnteresseerd was omdat jullie al sex hadden gehad en nauwelijks een half uur later is alles weer goed omdat hij een nieuwe afspraak wil maken? Ook dat begrijp ik eerlijk gezegd niet.

Typisch geval van; gevoelens af laten hangen van een ander. Iets wat veel mensen nog moeten leren omdat ze dat in hun opvoeding niet mee hebben gekregen. Komt goed, zolang de betreffende persoon het gaat inzien, zat is, en eraan werkt. Ja toch?

TO, heb jij contact opgenomen om af te spreken of kwam hij er zelf mee? Want het klonk me ook als verminderde interesse in de oren. Iets wat vaak gebeurt. In ieder geval is het verstandig om het te zien als een leuke paar dates, leuke wip en te blijven onthouden dat je hem niet goed genoeg/lang genoeg kent om er teveel gevoel aan op te hangen. Het zijn je hormonen die nu door je razen, maar je hebt je verstand ook nog. Als jij er ook van genoten hebt zie ik het probleem niet, of hij nu nog wil afspreken of niet. Als jij niet zo luchtig met sex om kunt gaan, moet je jezelf ook niet zo luchtig aanbieden op de 4e date. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Wat dát betreft ben ik heel erg voor sex op de eerste date (als die klik er is en beiden willen, maar ik heb ook helemaal niets tegen een ONS). Zo verspil je weinig energie vooraf, heb je een leuke tijd, kun je genieten en als het goed zit en er zit meer in (en beiden zijn aan meer toe) merk je het vanzelf. Dit is niet serieus hoor, maar als je dan wel kiest om snel sex te hebben, moet je er ook tegenkunnen dat het daarna misschien ineens ophoudt allemaal.

Verder denk ik dat het ook niet eens zozeer met de jacht te maken heeft, maar met die eerste paar seconden bij een ontmoeting waarin beide personen al bepalen of de ander een optie is voor meer of niet.
Kleutergedrag, pardon?!?!

Het gaat me niet alleen om het gedrag na de seks. Alsof dat alles bepalend is. Ik had ook daarvoor het gevoel dat er een klik was.

Ja en ik seks niet zomaar met iedereen. Daar moet eerst wel een bepaald gevoel zijn. Zo gemakkelijk stel ik me niet open voor mensen. Dan is mijn gevoel toch logisch?!

Ik wil niet zeggen dat ik nu helemaal zeker van mijn zaak ben nu er weer een date aan zit te komen. Daar ben ik super blij mee maar ik ben nu wel voorzichtig. Kom er langzamerhand achter dat je nooit te hoge verwachtingen van iemand moet scheppen.
quote:jann schreef op 02 januari 2009 @ 10:36:

Ik spreek hem net, hij wil volgende week weer wat afspreken .Belde hij jou, of jij hem?
Hij belde en ik vroeg hem of hij zin had nog een keer af te spreken
quote:jann schreef op 02 januari 2009 @ 12:42:

Kleutergedrag, pardon?!?!

Het gaat me niet alleen om het gedrag na de seks. Alsof dat alles bepalend is. Ik had ook daarvoor het gevoel dat er een klik was.

Ja en ik seks niet zomaar met iedereen. Daar moet eerst wel een bepaald gevoel zijn. Zo gemakkelijk stel ik me niet open voor mensen. Dan is mijn gevoel toch logisch?!

Ik wil niet zeggen dat ik nu helemaal zeker van mijn zaak ben nu er weer een date aan zit te komen. Daar ben ik super blij mee maar ik ben nu wel voorzichtig. Kom er langzamerhand achter dat je nooit te hoge verwachtingen van iemand moet scheppen.

Ik vind 4 dates ook nog best wel snel om met iemand naar bed te gaan, zeker als je niet zeker weet hoe de ander erin staat.

Ben ook niet tegen "snelle"sex hoor, begrijp me niet verkeerd

Maar dan moet je ook bereid zijn de gevolgen te accepteren.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven