En nu?

04-06-2011 10:19 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik heb sinds 9 maanden een relatie met een vrouw, waarvan het 2 keer uit is geweest voor enkele weken. De momenten dat het uit is geweest was op haar verzoek. Ze weet niet wat ze wil en twijfelt constant weer over haar gevoel en of ze het allemaal wel aan kan. De aantrekkingskracht is groot tussen ons en als we samen zijn is het fijn en voelt het goed en veilig. Ze kan zichzelf zijn bij mij en dat weet ze ook. Nu wilde ze het weer uitmaken deze week, normaal ben ik dan te lief en te meegaand maar nu ben ik behoorlijk boos geworden en heb gezegd dat ik het niet meer wil dit getwijfel! Of je gaat ervoor of het is klaar. Ook heb ik nu een keer aangegeven dat we elkaar 2 weken rust geven en dat zij maar eens moet zien wat ze wil, ze weet wat ik wil en waar ik voor sta. Ik heb gezegd dat we het wel uit kunnen maken maar dat we elkaar toch niet kunnen 'missen'.

Ik vind het erg moeilijk en ik moet zeggen dat ik haar nu al erg mis na 3 dagen.. Wat ik moet doorgaan of definitief kappen??
Volhouden jij :-)

Je bent geen speelgoedje toch wat ze te pas en te onpas uit de kast kan trekken?
Yep, volhouden. Prima statement wat je gemaakt hebt, nu alleen even geduld hebben. Anderhalve week is te overzien en je beslissing komt daarna vanzelf.
Bij je standpunt blijven en soms de nodige afleiding zoeken.

Niet gaan 'afwachten' wat eruit komt. Denk bij jezelf - op de momenten dat je alleen bent - ook aan of JIJ nog wel door wilt met deze relatie. Dit lijk je je nog maar half af te vragen, etrwijl zij je alle kanten op ping-pongt.

Wil jij wel met iemand verder, die telkens zo loopt zaniken om niks? En zich liever bezig houdt met 'grote levensvragen' als ''Is dit het nouhou??", terwijl jij positief bent?

Ja, het voelt nu even k*t, maar dat gevoel wordt minder wanneer je eens wat meer aandacht aan jezelf besteed.

Wees lief voor jezelf in deze twee weken en als zij het na twee weken nog steeds niet weet, weet jij hopelijk wel wat je te doen staat.
Only dead fish go with the flow
Wat je ook doet, ik zou me niet langer als een jojo laten gebruiken.

Als ik in deze situatie zou zitten zou ik er persoonlijk voor kiezen om definitief te kappen.
quote:Kier_V schreef op 04 juni 2011 @ 10:22:

Volhouden jij :-)

Je bent geen speelgoedje toch wat ze te pas en te onpas uit de kast kan trekken?

Dank je Kier. Inderdaad, ik hoor dit vaker helaas :(

Ik mag wel eens wat beter voor mezelf gaan zorgen.
Ben jij zelf ook een vrouw?

Waarom ik het vraag is omdat in iedere relatie is er altijd één persoon met meer vrouwelijke energie in zich en de andere met meer mannelijke.

Als jouw vriendin meer vrouwelijke energie in zich heeft dan jij, dan wil je de volgende weten:

Om mee te beginnen "testen" mensen met meer vrouwelijke energie hun partner hoe veel hij/zij van hun houd voortdurend.

En als jouw vriendin weinig vertrouwen in liefde in het algemeen heeft, voor welke reden dan ook, zal ze jou des te meer gaan "testen".

Jouw werk is niet om meegaand zijn en tegen haar zeggen dat je op haar wacht blablabla maar zelfverzekerd tegen haar zegt dat zij niet mag gaan omdat je van haar houd en zij van jou, omdat je wil dat ze bij jou is en jij bij haar.

Hoe beter jij haar kan overtuigen dat zijn "niet mag" weg gaan hoe meer zal ze ontspannen en jou/situatie vertrouwen dat de liefde tussen jullie echt is en dat jij het waard bent.

Probeer dit en zie haar reactie, bijna geen enkele vrouw die weg wil omdat ze bang is dit kan weerstaan.
quote:Haley schreef op 04 juni 2011 @ 10:25:

Yep, volhouden. Prima statement wat je gemaakt hebt, nu alleen even geduld hebben. Anderhalve week is te overzien en je beslissing komt daarna vanzelf.Ik wordt zo nerveus van dat wachten.. Het is namelijk niet uit, we nemen alleen ff wat ruimte van elkaar. Ik heb wel meegegeven dat als ze langs wil komen of wil bellen, ze dat moet doen. Ik sms niet. Maar ja ik weet niet wat zij nu denkt en doet, vooral omdat ik nog niks heb gehoord.
quote:klarabella75 schreef op 04 juni 2011 @ 10:40:

[...]

Dank je Kier. Inderdaad, ik hoor dit vaker helaas :(

Ik mag wel eens wat beter voor mezelf gaan zorgen.

Is een moeilijke, want je bent verliefd. Je hebt al in de gaten dat je een tikkie wordt gepiepeld, dus dat heb je al gewonnen :-)

Gewoon even volhouden; voor jezelf en voor je relatie. Gewoon laten zien dus dat je geen spelletjes wilt.
Sonja69,

Sorry maar ik vind dat geen goed advies en het klopt ook niet dat je maar alle vrouwen met hun gedachten over 1 kam kunt scheren.

Liefde is geen spelletje en het is toch niet goed om acties te ondernemen om liefde voor je te winnen of je liefde te behouden?

Liefde is elkaar nemen zoals je bent
quote:sonja60 schreef op 04 juni 2011 @ 10:40:

Waarom ik het vraag is omdat in iedere relatie is er altijd één persoon met meer vrouwelijke energie in zich en de andere met meer mannelijke.

Als jouw vriendin meer vrouwelijke energie in zich heeft dan jij, dan wil je de volgende weten:

Om mee te beginnen "testen" mensen met meer vrouwelijke energie hun partner hoe veel hij/zij van hun houd voortdurend.

En als jouw vriendin weinig vertrouwen in liefde in het algemeen heeft, voor welke reden dan ook, zal ze jou des te meer gaan "testen".

Jouw werk is niet om meegaand zijn en tegen haar zeggen dat je op haar wacht blablabla maar zelfverzekerd tegen haar zegt dat zij niet mag gaan omdat je van haar houd en zij van jou, omdat je wil dat ze bij jou is en jij bij haar.

Hoe beter jij haar kan overtuigen dat zijn "niet mag" weg gaan hoe meer zal ze ontspannen en jou/situatie vertrouwen dat de liefde tussen jullie echt is en dat jij het waard bent.

Probeer dit en zie haar reactie, bijna geen enkele vrouw die weg wil omdat ze bang is dit kan weerstaan.

Wat een onzin dit!

Als een van de twee bij een stel - of het nu gaat om een man of een vrouw - gaat lopen jojo'en met je, kun je beter daadkrachtig zijn in de zin dat je niet zo met je laat sollen en dat je haar/ hem niet kwijt wilt, maar ook niet jezelf kwijt wilt door als een hondje achter hem/ haar aan te blijven lopen.

Blijkbaar is de persoon - die twijfelt - door al het denken en twijfelen zo egoïstisch geworden dat hij/ zij zich niet meer afvraagt wat nu echt de gevolgen van zijn/ haar actie zijn. Als partner is het gezond om de ander daarin te spiegelen.

Haar een beetje gaan pamperen door te zeggen "Je mag niet weggaan", gaat niet werken hoor.
quote:sonja60 schreef op 04 juni 2011 @ 10:40:

Probeer dit en zie haar reactie, bijna geen enkele vrouw die weg wil omdat ze bang is dit kan weerstaan.Wat een onzin dit, bovendien erg slecht vertaald.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Voet bij stuk houden. Ze heeft blijkbaar niet genoeg respect voor je en ze denkt wel dat je wel waar achter haar aan komt. Daarom doe ze dat. Volgende keer als ze het uitmaakt is het echt uit, en dan maar eens zien dat ze het niet zo meende etc etc
quote:klarabella75 schreef op 04 juni 2011 @ 10:43:

[...]

Ik wordt zo nerveus van dat wachten.. Het is namelijk niet uit, we nemen alleen ff wat ruimte van elkaar. Ik heb wel meegegeven dat als ze langs wil komen of wil bellen, ze dat moet doen. Ik sms niet. Maar ja ik weet niet wat zij nu denkt en doet, vooral omdat ik nog niks heb gehoord.

Probeer wat afleiding te gaan zoeken tussen het denken door: winkelen, lezen, met vrienden wat gaan drinken, sporten, etc.

Denken aan je eigen emoties hierin is overigens nuttiger dan jezelf afvragen wat zij nu denkt en doet. Als ze je echt niet kwijt wilt, komt ze er zelf op terug. En dan is het handig om voor jezelf te weten wat jij wilt gaan zeggen tegen haar. Op welke voorwaarden je haar eventueel terug wilt...
Klarabella richt je in deze 2 weken wat meer op jezelf.

Als er echte liefde tussen jullie is komt zij wel bij jou terug.

Het is misschien nu moeilijk omdat je erg verliefd bent, maar niet onmogelijk. Het zijn maar 2 weken. En zoals je schrijft het is niet definitief uit. Ga dus niet teveel lopen twijfelen over alles. Dat heeft helemaal geen zin.

Ga leuke dingen voor jezelf doen en zorg goed voor jezelf.

Je moet haar wel goed daarna duidelijk maken dat het over en uit is met dat knipperlichten, want dat doet niemand goed. Dus of je gaat ervoor of je kapt ermee.

Blijft ze dat toch doen, dan moet je echt bij jezelf afvragen of je dat wel wil in een relatie. Daar word je namelijk doodongelukkig van.
Als ze dit al een paar keer heeft gedaan zal ze dat wel vaker gaan doen, vraag is wil je haar marionet zijn?

Lekker volhouden dus en vroeg of laat tegen iemand aanlopen die weet wat ze wil!
goed dat je het patroon hebt verbroken!

knap hoor, nog even volhouden en ik hoop dat jullie eruit komen.

groetjes
Love my life!
quote:Haley schreef op 04 juni 2011 @ 10:25:

Yep, volhouden. Prima statement wat je gemaakt hebt, nu alleen even geduld hebben. Anderhalve week is te overzien en je beslissing komt daarna vanzelf.Ik vraag me af of het haar iets doet, ondanks mijn statement. Ik ben bang dat dit het begin is van het einde... Maar desondanks probeer ik voet bij stuk te houden!
quote:lovedestiny schreef op 04 juni 2011 @ 13:35:

goed dat je het patroon hebt verbroken!

knap hoor, nog even volhouden en ik hoop dat jullie eruit komen.

groetjesDank je, ik hoop echt dat het goed komt. Ik snap niet dat iemand zo kan wisselen in stemmingen en eigenlijk iets moois weggooit..
quote:klarabella75 schreef op 04 juni 2011 @ 14:03:

[...]

Ik vraag me af of het haar iets doet, ondanks mijn statement. Ik ben bang dat dit het begin is van het einde... Maar desondanks probeer ik voet bij stuk te houden!

Je moet niet gaan bedenken wat zij denkt. Dat weet je namelijk helemaal niet en dan ben je teveel aan het invullen.

Je moet je meer op jezelf gaan richten.
quote:klarabella75 schreef op 04 juni 2011 @ 14:04:

[...]

Dank je, ik hoop echt dat het goed komt. Ik snap niet dat iemand zo kan wisselen in stemmingen en eigenlijk iets moois weggooit..Niet voor haar gaan denken dus
quote:Daisy376 schreef op 04 juni 2011 @ 13:20:

Als ze dit al een paar keer heeft gedaan zal ze dat wel vaker gaan doen, vraag is wil je haar marionet zijn?

Lekker volhouden dus en vroeg of laat tegen iemand aanlopen die weet wat ze wil!Nee ik wil haar marionet niet zijn dat heb ik haar ook wel duidelijk gezegd nu. Het viel mij op dat doordat ik nu eens boos werd en grenzen aangaf zij weer wat meer 'op aarde kwam' zeg maar.. Het voelde zelfs weer goed en vertrouwd maar desondanks heb ik die 2 weken toch doorgezet.
quote:xalvadora schreef op 04 juni 2011 @ 13:12:

Klarabella richt je in deze 2 weken wat meer op jezelf.

Als er echte liefde tussen jullie is komt zij wel bij jou terug.

Het is misschien nu moeilijk omdat je erg verliefd bent, maar niet onmogelijk. Het zijn maar 2 weken. En zoals je schrijft het is niet definitief uit. Ga dus niet teveel lopen twijfelen over alles. Dat heeft helemaal geen zin.

Ga leuke dingen voor jezelf doen en zorg goed voor jezelf.

Je moet haar wel goed daarna duidelijk maken dat het over en uit is met dat knipperlichten, want dat doet niemand goed. Dus of je gaat ervoor of je kapt ermee.

Blijft ze dat toch doen, dan moet je echt bij jezelf afvragen of je dat wel wil in een relatie. Daar word je namelijk doodongelukkig van.Ik probeer echt mijn best te doen en me meer op mijzelf te concentreren maar het lukt me amper. Spreek wel af met vrienden enzo en heb mijn werk en studie, maar toch mis je dan diegene waar je ff mee kletst weet je. Ik denk dat het het begin van het einde is. Zij zit ook nog eens over haar geaardheid in (we zijn dus 2 vrouwen). Ze heeft jaren geleden iets met een vrouw gehad en daarna alleen met mannen, nu twijfelt ze daar weer over onder andere. Ze heeft een 'goede vriend' waar ze wel eens film gaat kijken of gaat gamen, soms zit ze er uren en uren (17:30 tot 2:30), ik weet niet wat ik daar mee moet. Ze zegt dat er niks is en ze weet dat ik dat heel erg zou vinden (ontrouw). Misschien is er ook niks maar dit ge-knipperlicht maakt mij gewoon onzeker.
quote:hadda schreef op 04 juni 2011 @ 12:13:

Voet bij stuk houden. Ze heeft blijkbaar niet genoeg respect voor je en ze denkt wel dat je wel waar achter haar aan komt. Daarom doe ze dat. Volgende keer als ze het uitmaakt is het echt uit, en dan maar eens zien dat ze het niet zo meende etc etcZe is erg emotioneel in de war, loopt ook bij een therapeut.. Maar ja dat geeft nog niet het recht om zo met iemand zijn gevoelens om te springen.. dan laat je het niet zo lang "slepen" toch?? Dus ik denk dat er dan toch wel echt iets tussen ons is ofzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven