En nu......
donderdag 30 september 2010 om 18:12
Ben 30 jaar en binnenkort 9 jaar getrouwd.
Onze relatie loopt de laaste tijd totaal niet lekker.
Weten ook waarom.
Maar hij wil er niks aan doen.
Ik praat al met maatschappelijk werk via zijn werkgever.
Nu ben ik een aantal maanden terug op hyves een man tegengekomen. Leuk contact mee op hyves .
En de laatste tijd ook op msn elke dag.
We kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden.
En we willen elkaar nu ook ontmoeten .
Maar ik ben nu dus bang dat ik verliefd word.
Zit al in een relatie die niet lekker loopt ik probeer er alles aan te doen om hem te redden en mijn man wil niks zegt niets en doet niets.
Ik weet echt niet wat ik moet nu.
Onze relatie loopt de laaste tijd totaal niet lekker.
Weten ook waarom.
Maar hij wil er niks aan doen.
Ik praat al met maatschappelijk werk via zijn werkgever.
Nu ben ik een aantal maanden terug op hyves een man tegengekomen. Leuk contact mee op hyves .
En de laatste tijd ook op msn elke dag.
We kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden.
En we willen elkaar nu ook ontmoeten .
Maar ik ben nu dus bang dat ik verliefd word.
Zit al in een relatie die niet lekker loopt ik probeer er alles aan te doen om hem te redden en mijn man wil niks zegt niets en doet niets.
Ik weet echt niet wat ik moet nu.
donderdag 30 september 2010 om 21:24
quote:HansHier schreef op 30 september 2010 @ 21:22:
Tamaal,
Pak het geluk wanneer dit zich vangen laat.
Pas als gelukkig mens kun je andere mensen ook gelukkig maken,
Volg je hart.
Euhh....dus Tamaal kan wel gewoon afspreken met de MSN man, gewoon verliefd worden en dan ondertussen bij haar man blijven?
Want dan is ZIJ gelukkig....
Hans, ik heb je hoog zitten maar deze vat ik even niet.....
Tamaal,
Pak het geluk wanneer dit zich vangen laat.
Pas als gelukkig mens kun je andere mensen ook gelukkig maken,
Volg je hart.
Euhh....dus Tamaal kan wel gewoon afspreken met de MSN man, gewoon verliefd worden en dan ondertussen bij haar man blijven?
Want dan is ZIJ gelukkig....
Hans, ik heb je hoog zitten maar deze vat ik even niet.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 30 september 2010 om 21:27
quote:driewieler schreef op 30 september 2010 @ 21:24:
Ik vind het erg belangrijk om in een relatie te vechten voor elkaar,
Vind je dat echt?
Ik geloof namelijk helemaal niet in vechten in een relatie.
Ik geloof wel in een open communicatie.
Bespreken als je niet lekker in je vel zit, samen zoeken naar een oplossing.
Maar dat is geen vechten.
Vechten is een machtsspel daar komen geen winnaars uit, slechts verliezers
maar wel zonder jezelf te verliezen. Dat vind ik met zo veel dingen eigenlijk. Zo lang je probeert om dicht bij jezelf te blijven kun je heel snel in de gaten hebben dat iets niet goed voor je is. Dat kan o.a. een relatie zijn. En voor jezelf kiezen heeft dan ineens helemaal niet zoveel met kracht te maken. Als je genoeg eigenwaarde zou hebben moet het juiste voor jezelf een soort van onbewust bekwame attitude zijn.
Pieuw....dit stukje moest ik echt even 2x lezen....
Maare....eensch!!
Jeemig wat een gezever van mijn kant. Sorry hoor. Probeer een keus te maken in nog een bakje thee of een fles rode wijn te openen. Doe maar wijn!
Ik vind het erg belangrijk om in een relatie te vechten voor elkaar,
Vind je dat echt?
Ik geloof namelijk helemaal niet in vechten in een relatie.
Ik geloof wel in een open communicatie.
Bespreken als je niet lekker in je vel zit, samen zoeken naar een oplossing.
Maar dat is geen vechten.
Vechten is een machtsspel daar komen geen winnaars uit, slechts verliezers
maar wel zonder jezelf te verliezen. Dat vind ik met zo veel dingen eigenlijk. Zo lang je probeert om dicht bij jezelf te blijven kun je heel snel in de gaten hebben dat iets niet goed voor je is. Dat kan o.a. een relatie zijn. En voor jezelf kiezen heeft dan ineens helemaal niet zoveel met kracht te maken. Als je genoeg eigenwaarde zou hebben moet het juiste voor jezelf een soort van onbewust bekwame attitude zijn.
Pieuw....dit stukje moest ik echt even 2x lezen....
Maare....eensch!!
Jeemig wat een gezever van mijn kant. Sorry hoor. Probeer een keus te maken in nog een bakje thee of een fles rode wijn te openen. Doe maar wijn!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 30 september 2010 om 21:28
donderdag 30 september 2010 om 21:36
Hahaha, tis toch nog thee geworden. Zo bij Oh Cherso komt de wijn... Hmmmm...
Je hebt gelijk. Vechten is eigenlijk totaal het verkeerde woord hiervoor. Ik vecht niet in of voor een relatie, maar ik gebruik het nu omdat het in de regel zo genoemd wordt. Want wat is dat vechten dan? Vechten vind ik ook in het rijtje horen van: helemaal jezelf in de ander verliezen (is ook nietmijn ding terwijl ik misselijkmakend verliefd kan zijn), of "we hebben al zoveel met elkaar meegemaakt, terwijl je elkaar pas 2 maanden kent etc.
Als ik naar mijn relatie(s) kijk dan is er altijd wel een open communicatie geweest. Het is gek hoe simpel/eenvoudig dingen worden op het moment dat je met elkaar praat.
Sorry TO, voor het deels off topic gezever.
Oh Cherso begint. Geweldig!
Je hebt gelijk. Vechten is eigenlijk totaal het verkeerde woord hiervoor. Ik vecht niet in of voor een relatie, maar ik gebruik het nu omdat het in de regel zo genoemd wordt. Want wat is dat vechten dan? Vechten vind ik ook in het rijtje horen van: helemaal jezelf in de ander verliezen (is ook nietmijn ding terwijl ik misselijkmakend verliefd kan zijn), of "we hebben al zoveel met elkaar meegemaakt, terwijl je elkaar pas 2 maanden kent etc.
Als ik naar mijn relatie(s) kijk dan is er altijd wel een open communicatie geweest. Het is gek hoe simpel/eenvoudig dingen worden op het moment dat je met elkaar praat.
Sorry TO, voor het deels off topic gezever.
Oh Cherso begint. Geweldig!
donderdag 30 september 2010 om 21:38
Maar, Tamaal, even serieus!
Zie de twee relaties los van elkaar. Zou je zo over je relatie denken, met je man dus, als je die Hyvesman niet 'ontmoet' had?
En hoe zou je voor die Hyvesman voelen, die natuurlijk op dit moment gemakkelijk door jou geidealiseerd wordt, zonder de problemen thuis?
Ik vind wel dat je hem kunt ontmoeten, misschien een koude douche, blijkt het gewoon een ontzettende kneus te zijn.. .ben je gelijk van je eventuele, ontluikende verliefdheid af en kun je je concentreren op je echte relatie.
Zie de twee relaties los van elkaar. Zou je zo over je relatie denken, met je man dus, als je die Hyvesman niet 'ontmoet' had?
En hoe zou je voor die Hyvesman voelen, die natuurlijk op dit moment gemakkelijk door jou geidealiseerd wordt, zonder de problemen thuis?
Ik vind wel dat je hem kunt ontmoeten, misschien een koude douche, blijkt het gewoon een ontzettende kneus te zijn.. .ben je gelijk van je eventuele, ontluikende verliefdheid af en kun je je concentreren op je echte relatie.