Enge gozer...
dinsdag 14 juli 2009 om 12:18
Ik kreeg de openingspost niet eens afgelezen... Ik vond het nogal een nare toestand om te lezen. Ik snap niet dat je hem sowieso een relatie noemt...
Een relatie stelt in mijn ogen iets heel anders voor...
dumpen die handel en eens even goed nadenken de volgende keer voordat je weer iemand zó over je grenzen heen laat gaan...
*Ik zou nog maar lekker even gaan zitten mutsen op je hek met een plaatje van meneer Diesel
Een relatie stelt in mijn ogen iets heel anders voor...
dumpen die handel en eens even goed nadenken de volgende keer voordat je weer iemand zó over je grenzen heen laat gaan...
*Ik zou nog maar lekker even gaan zitten mutsen op je hek met een plaatje van meneer Diesel
dinsdag 14 juli 2009 om 13:14
Heb je verhaal met oprechte verwondering gelezen...
Wat ik zou doen?
Eens heel goed bij mezelf te rade gaan hoe ik in godesnaam in deze situatie ben beland.
Daar mijn les uit trekken en vervolgens de dude een sms sturen..
Nou ben ik normaal gesproken anti sms in break up gevallen maar met een gesprek maak je het jezelf denk ik alleen maar heel moeilijk
Hij is verbaal blijkbaar een heel stuk sterker dan jij, en je loopt met een gesprek dus het risico dat je weer voor gaas gaat
gewoon een sms:
Hey dude, ik wens geen contact meer, take care
Giz.
Succes!
Wat ik zou doen?
Eens heel goed bij mezelf te rade gaan hoe ik in godesnaam in deze situatie ben beland.
Nou ben ik normaal gesproken anti sms in break up gevallen maar met een gesprek maak je het jezelf denk ik alleen maar heel moeilijk
Hij is verbaal blijkbaar een heel stuk sterker dan jij, en je loopt met een gesprek dus het risico dat je weer voor gaas gaat
gewoon een sms:
Giz.
Succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 14 juli 2009 om 13:42
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2009 @ 13:14:
Wat ik zou doen?
gewoon een sms:
Giz.
Succes! Is het de ex van Minny?
Wat ik zou doen?
gewoon een sms:
Giz.
Succes! Is het de ex van Minny?
dinsdag 14 juli 2009 om 13:43
Hij respecteert jouw grenzen niet, dus dat is reden genoeg om dit scharreltje te dumpen (na 1 week noem ik het niet meer dan dat). Per SMS en gewoon absoluut nergens meer op reageren.
Maar, ik vind jou ontzettend veroordelend naar een aantal zaken, op seksgebied, die anderen wel normaal vinden. Hij vindt je opwindend en wil bepaalde dingen doen die hij leuk en lekker vindt en jij gedraagt je alsof hij een enorme viezerik is. Dus passen jullie niet bij elkaar en ben je zonder elkaar beter af. Maar qua viezerik, ik vind het wel meevallen. Sommige dingen niet hoor, dat zijn ex kunnen pakken vind ik volkomen respectloos, maar een sexy SMSje of zo, heb ik geen moeite mee, sterker nog, in mijn relatie verstuur ik die nog wel eens. En mijn vriend heeft er gelukkig geen moeite mee.
En verder hoef je mij niet te overtuigen van je lieve ouders en je leuke vriendenkring en alle lieve relaties die je gehad hebt, maar jezelf volgens mij wel. En dat zou niet nodig moeten zijn. Dat zou je moeten voelen, dat zou in je moeten zitten, als je jezelf ervan moet overtuigen lijkt me niet optimaal. Wat is er aan de hand?
Maar, ik vind jou ontzettend veroordelend naar een aantal zaken, op seksgebied, die anderen wel normaal vinden. Hij vindt je opwindend en wil bepaalde dingen doen die hij leuk en lekker vindt en jij gedraagt je alsof hij een enorme viezerik is. Dus passen jullie niet bij elkaar en ben je zonder elkaar beter af. Maar qua viezerik, ik vind het wel meevallen. Sommige dingen niet hoor, dat zijn ex kunnen pakken vind ik volkomen respectloos, maar een sexy SMSje of zo, heb ik geen moeite mee, sterker nog, in mijn relatie verstuur ik die nog wel eens. En mijn vriend heeft er gelukkig geen moeite mee.
En verder hoef je mij niet te overtuigen van je lieve ouders en je leuke vriendenkring en alle lieve relaties die je gehad hebt, maar jezelf volgens mij wel. En dat zou niet nodig moeten zijn. Dat zou je moeten voelen, dat zou in je moeten zitten, als je jezelf ervan moet overtuigen lijkt me niet optimaal. Wat is er aan de hand?
dinsdag 14 juli 2009 om 17:05
WTF????
Neem je alle moeite een stukje te typen schrijft Gizmo ineens in het Sterretjes, een schrijftaal waar ik nog nooit mee gewerkt heb.
Anyway. dat was dus ook de laatste keer dat ik op een topic van TO gereageerd heb.
Enne.....Char, was de ex van Minny ook zo'n eikel of heette die gewoon ook Dude?
Neem je alle moeite een stukje te typen schrijft Gizmo ineens in het Sterretjes, een schrijftaal waar ik nog nooit mee gewerkt heb.
Anyway. dat was dus ook de laatste keer dat ik op een topic van TO gereageerd heb.
Enne.....Char, was de ex van Minny ook zo'n eikel of heette die gewoon ook Dude?

dinsdag 14 juli 2009 om 18:32
Na bekijken van het vergrootglaasje zien ik dat Giz voor het gemak maar al haar topics voorzien heeft van de 3 sterretjes....
Giz, je hoopt toch niet hier ooit nog serieus genomen te worden toch zeker?
Open dan geen topic, je weet toch dat het een openbaar forum is??
Twomp, laat gaan, het is het niet waard joh
Giz, je hoopt toch niet hier ooit nog serieus genomen te worden toch zeker?
Open dan geen topic, je weet toch dat het een openbaar forum is??
Twomp, laat gaan, het is het niet waard joh

dinsdag 14 juli 2009 om 18:35
Twompieieieieiee,
Het kwam er op neer dat TO haar ouwe scharrel, die destijds bij een bende zat, maar weer eens opgezocht had. Want ze dacht dat hij wel verandert zou zijn.
Nou de relatie heeft wel 1 week geduurd. In deze week was de vriend van TO nogal opdringerig op seksueel gebied. Omdat TO dacht dat hij zo doordramde omdat hij onzeker was, heeft ze hem maar een beurt gegeven.
Nu heeft ze het uitgemaakt via msn.
The End.
SD, Minny noemt haar ex (volgens mij een enorme eikel) altijd Dude
Het kwam er op neer dat TO haar ouwe scharrel, die destijds bij een bende zat, maar weer eens opgezocht had. Want ze dacht dat hij wel verandert zou zijn.
Nou de relatie heeft wel 1 week geduurd. In deze week was de vriend van TO nogal opdringerig op seksueel gebied. Omdat TO dacht dat hij zo doordramde omdat hij onzeker was, heeft ze hem maar een beurt gegeven.
The End.
SD, Minny noemt haar ex (volgens mij een enorme eikel) altijd Dude
dinsdag 14 juli 2009 om 18:39
quote:Chardonnay schreef op 14 juli 2009 @ 18:35:
The End.
kortom: afgezien van leedvermaak heb ik hier weinig aan gemist
The End.
kortom: afgezien van leedvermaak heb ik hier weinig aan gemist
dinsdag 14 juli 2009 om 18:42
Char...wat kan jij ontzettend goed een resumeetje geven zeg
Ik noem al mijn domme exen op voorhand al dude...
eerst zijn ze mijn lief, en dan worden ze gedegradeerd maar mijn dude
Heb ondertussen al een klein elftal aan dudes door Nederland lopen.
Yep Suup, volgens mij heeft Giz inderdaad al eerder haar topics gesterretjet...
Ik noem al mijn domme exen op voorhand al dude...
eerst zijn ze mijn lief, en dan worden ze gedegradeerd maar mijn dude
Heb ondertussen al een klein elftal aan dudes door Nederland lopen.
Yep Suup, volgens mij heeft Giz inderdaad al eerder haar topics gesterretjet...
dinsdag 14 juli 2009 om 20:03
Je vergeet in je samenvatting alle smileys die ze gebruikte. Met name: :puke: :puke: :puke:
Het leek wel of ik op babybrabbel zat te forummen
<- deze stonden ook veelvuldig in de OP.
En vergeet niet alle details over zijn seksueel getinte handelingen. :puke: En die nog maar een keer om een beetje een goed beeld te krijgen.
Het leek wel of ik op babybrabbel zat te forummen
<- deze stonden ook veelvuldig in de OP.
En vergeet niet alle details over zijn seksueel getinte handelingen. :puke: En die nog maar een keer om een beetje een goed beeld te krijgen.
...