Enge gozer...

14-07-2009 02:16 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wis mijn tekst omdat ik me daar beter bij voel. En ik ga maar weer op het hekje met Vin Diesel zitten he... .

Thanks voor alle reacties ,

Giz
ik wens je veel sterkte tijdens het gesprek! ik hoop dat jij je daarna wat lekkerder in je vel voelt.
quote:Gizmo099 schreef op 14 juli 2009 @ 02:49:

Ik denk ook niet in de zin dat ik dat hem verschuldigd ben. Ik zit alleen de weg te vinden in hoe sluit ik het zo snel mogelijk af. Ik heb afgelopen vrijdag dus doorgebracht met hem met vrienden erbij. En ik ben zelf slechthorend, en dacht te menen dat hij m'n vriend (een hele goede vriendschap) afzeikte. Ik ga morgen ten eerste dus ook zeker even aan die vriend vragen wat zijn indruk is geweest. En dat is m'n allerbeste vriend dus die vraag ik misschien ook wel mee mocht ik het echt zover doorzetten naar een echt gesprek.zo snel mogelijk dat gesprek voeren! en goed van je dat je vraag gaat doen bij je goede vriend.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
slaap lekker
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hebben jullie er nog zo'n ADHD'ertje bijgehad diep in de nacht
Wat een nare kerel. Groot gelijk dat je daar vanaf wilt. Ben ook ooit samen geweest met zo'n type. Maar die kun je beter kwijt dan rijk zijn.

Kijk wel uit voor m, want dit klinkt als iemand die ze niet allemaal op een rij heeft. En rare dingen kan gaan doen.

Sterkte!
Mag ik vragen wat de reden was om dit contact weer eens aan te halen? En hoe is het contact tot stand gekomen?

Je hoeft helemaal geen gesprek verder met deze jongen aan te gaan hoor. Een smsje met de tekst "ik kap ermee, mazzel" volstaat in dit geval.

Sterkte.
Ik vroeg me ook af waarom je weer contact met hem heb gezocht. En contact is geen ramp, maar waarom dan ook meteen een relatie? Ik zie nergens iets staan over je (liefdes)gevoelens voor hem.

Overigens zou ik bij zo'n lul de behanger niet eens de moeite nemen een gesprek aan te gaan. Inderdaad even een kort telefoontje of smsje volstaat bij dit soort types. (en daarna niet meer je tel oppakken als hij belt!)
Eens met voorgaande posters,ik zou met deze engnek niet eens meer een gesprek aangaan.

Wat ik mij wel afvraag is waarom je in hemelsnaam weer contact met dit figuur gezocht hebt.

Je zinnetje "hij zat toen in een bende" vind ik schokkend,hoe kom je aan dat soort types..

Hooguit een smsje en daarna alle contact verbreken..
Ik dacht dat het een onzeker mannetje was dus ik dacht het wel even recht te trekken.

dit zinnetje valt me op.

ben jij vaker de mensenreparateur?

en ik zou hem gewoon een sms sturen, dat het over is.

lijkt me voldoende moeite voor zo iemand.
Mijn zegen heb je om deze gast per sms te dumpen.

je laat je toch verdorie niet aanranden.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Dat deze jongen fout was das duidelijk. Maar ter voorkoming van dit soort situaties, kijk ook even in de spiegel naar je eigen gedrag. Je wist al veel eerder en toch gaf je signalen aan hem die hij foutief zou kunnen oppakken. Het is als geld voor de neus van een dief leggen en dan wegkijken. Neemt niet weg dat diegene niet mag jatten, je had dat geld beter niet onder zijn neus kunnen leggen.

Je bent verwarrend geweest. Wel/niet/beetje. Ik zeg absoluut niet dat het je eigen schuld is, maar wel dat je verantwoording hebt in wat er met jezelf gebeurt. Goed dat je inziet wat voor een lul het is, maar onderzoek je eigen gedrag ook ter voorkoming van soortgelijk situatie.

Einde per sms met die gast is meer dan voldoende.
.
quote:Gizmo099 schreef op 14 juli 2009 @ 02:16:

Ik dacht dat het een onzeker mannetje was Want.....?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je wist van te voren toch al dat hij fout was?

Ik zou heel hard weglopen..
Ben het vooral eens met Dom naiefMutsje.

Kijk eens goed naar je eigen gedrag en de signalen die jij afgeeft. Hij klinkt niet erg respectloos, maar hoe duidelijk geef jij je grenzen aan? Er zijn vrouen die nee zeggen maar eigenlijk ja bedoelen, en als jij eerst nee-zegt maar dan toch mee gaat in zijn spelletjes, dan laat je daarmee zien dat joouw "nee"dus niet heel hard is. Soomiige mensen vinden sexpraat lekker en worden er extra opgewonden van, jij niet. Zeg dat tegen hem, zonder hem af te schilderen als halve pervert.

De meeste mensen die verliefd op elkaar zijn willen ook graag bijelkaar zijn. Hij komt thuis na maanden varen en wil graag bij jou zijn, en jij wilt niet eens tijd voor m vrijmaken. Klinkt niet echt alssof je dan gek op m beht. Als je het idee hebt dat je zijn gratis hoer bent snap ik dat ook, maar waarom noem je het dan relatie?

Ik zou eerst eens heel goed nadenken wat jij verwacht en wilt van een relatie en wat iemand moet toevogen, voor je weer iemand opsnort. leer eerst je eigen grenzen kennen en aangeven, raak niet direct over de rooie als iemand iets andere sexuele voorkeuren heeft dan jij, maar zeg rustig beheerst en duidelijk wat je wel en niet wilt en prettig vind. Dan ben je ook een stuk minder vatbaar voor respectloze hufters.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven