enorm leeftijdsverschil

06-12-2009 21:13 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb even gekeken of dit issue al aan de orde was op het forum maar ik kon zo niks vinden. Als het al eens op dit forum is behandeld...sorry dan.

Maar na een vreselijke relatie, ben ik alweer 7 jaar alleen en ook geen enkele man in mijn leven toe gelaten.(ook niet voor 1 nachtje)

Ik heb die tijd echt nodig gehad om een en ander te verwerken en een goede basis(ook financiaal) op de rit te krijgen voor mij en mijn dochters(14 en 16)

Ik ben dit jaar helemaal gelukkig en happy met mezelf!

Nu begin ik ook wel weer te verlangen naar een relatie, al ben ik wel heeeeel kieskeurig met wat ik wil.(dat heb je met een slechte ex)

Sindskort zit ik op paardrijden en vind ik mijn instructeur erg leuk..echter hij is 22!!! Ik ben 40!!! Ik probeer het gevoel steeds te onderdrukken en me voor te houden dat het"not done"is om ook maar iets aan hem te laten blijken.

Maar het wordt steeds erger. Wat bezielt me nou? Ben ik zo vreselijk desperate? Nu zie ik er wel veel jonger uit dan ik werkelijk ben(zit in de genen) maar toch is de echte leeftijd wel de keiharde waarheid! Moet ik hier iets mee doen? of juist niets?
Je voelt er niks van!!!
Doe eens gek!
Je voelt je gevleid dat hij (zoveel) aandacht aan je schenkt, en misschien vind hij je ook echt heel leuk.

Maar 22 jaar en 40, dat is niet alleen 18 jaar leeftijdsverschil maar ook een enorm verschil in opvatting, ervaring etc.

Ik zou genieten van zijn aandacht, maar daar houdt het dan bij op. (En waarschijnlijk komt je oudste dochter binnenkort met een jongen aan die zo oud is als hij..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou het alleen niet zo leuk vinden als ik jouw kind was.

Mijn vader heeft inmiddels al jaren een vrouw die 1 jaar ouder is dan ik, maar ik zou haar nooit accepteren!
waarom vind je het leeftijdsverschil uitmaken? Bang om wat de mensen om je heen zeggen?
Ik zeg maar niks, hooguit dat mijn geliefde 19 jaar jonger is en wij alweer 9 jaar gelukkig samen wonen.
Stelregel is volgens mij de helft van je leeftijd plus zeven. Dan zou zevenentwintig de minimumleeftijd zijn....Maar anderzijds, jullie zijn beiden volwassen, dus je mag het helemaal zelf weten.
Ja dat is het. Wat andere mensen vinden.
die andere mensen houden je bed niet warm toch?

Ik zou eerst maar eens voorzichtig uitzoeken hoe hij over jou denkt. Of dat hij tegenover iedereen zo aardig is.
Mijn vriend is bijna 14 jaar ouder dan ik. Gaat al lang goed! Maar... ik was 28 toen we elkaar ontmoeten, wel iets ouders dus (dan 22). Maar over het algemeen vind ik 'wat is leeftijd...?'
Ik vind ze sexueel tegenvallen, die jonkies.
Ik zou geen rekening houden met wat andere mensen zeggen. Maar ik zou zeker rekening houden met wat je dochters vinden. Daar leef je mee samen.
quote:himalaya schreef op 06 december 2009 @ 21:17:

Je voelt je gevleid dat hij (zoveel) aandacht aan je schenkt, en misschien vind hij je ook echt heel leuk.

Maar 22 jaar en 40, dat is niet alleen 18 jaar leeftijdsverschil maar ook een enorm verschil in opvatting, ervaring etc.

Ik zou genieten van zijn aandacht, maar daar houdt het dan bij op. (En waarschijnlijk komt je oudste dochter binnenkort met een jongen aan die zo oud is als hij..)Wat een aannames zeg..
"de stelregel"? Wie heeft die regel dan opgesteld? En wat is de boete als je je er niet aan houdt?

Wat wil je, een lekkere scharrel en wat woeste sex of zie je al meteen een nieuw naambordje bij je voordeur voor ogen? In het eerste geval zou ik zeggen: "doen" en als het je om de ware liefde gaat, moet je het ook doen, maar wel rustig aan en stap voor stap.

Succes!
quote:Bertha schreef op 06 december 2009 @ 21:22:

Ik zou geen rekening houden met wat andere mensen zeggen. Maar ik zou zeker rekening houden met wat je dochters vinden. Daar leef je mee samen.Precies, je moet in achtneming van je kids, gaan voor je eigen geluk wat de buitenwereld ook zegt
quote:Zamirah schreef op 06 december 2009 @ 21:22:

Ik vind ze sexueel tegenvallen, die jonkies.
@ Bertha: Dat is wat ik nu zo'n beetje aan het doen ben...maar mijn moeder heeft hem laatst ook gezien, en die weet van niks, en ze zei...volgens mij vind hij jou wel leuk!

Gelukkig ben ik erg verlegen als het om de liefde gaat en zal de tijd het leren.
quote:himalaya schreef op 06 december 2009 @ 21:17:

Maar 22 jaar en 40, dat is niet alleen 18 jaar leeftijdsverschil maar ook een enorm verschil in opvatting, ervaring etc. Dit vind ik persoonlijk kul. Als TO 22 zou zijn en de instrecteur 40 dan zou niemand hier over zeuren.
quote:Krokat schreef op 06 december 2009 @ 21:25:

@ Bertha: Dat is wat ik nu zo'n beetje aan het doen ben...maar mijn moeder heeft hem laatst ook gezien, en die weet van niks, en ze zei...volgens mij vind hij jou wel leuk!

Gelukkig ben ik erg verlegen als het om de liefde gaat en zal de tijd het leren.je zou kunnen beginnen met uit te zoeken of hij nog vrij is of niet. Vragen hoe zijn weekend was bijv.
quote:ronniemitchel schreef op 06 december 2009 @ 21:19:

Ik zeg maar niks, hooguit dat mijn geliefde 19 jaar jonger is en wij alweer 9 jaar gelukkig samen wonen.De mijne is al 11,5 jaar 16 jaar jonger...
't Is derinenderuit, en ze komen veel te snel klaar.
quote:Zamirah schreef op 06 december 2009 @ 21:22:

Ik vind ze sexueel tegenvallen, die jonkies.Dat sowieso
Huts!
quote:Zamirah schreef op 06 december 2009 @ 21:39:

't Is derinenderuit, en ze komen veel te snel klaar.hmmmmmmm is dat zo?, die van mij was en is niet zo snel klaar hoor
quote:Zamirah schreef op 06 december 2009 @ 21:39:

't Is derinenderuit, en ze komen veel te snel klaar.Dat dus!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven