enorm leeftijdsverschil

06-12-2009 21:13 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb even gekeken of dit issue al aan de orde was op het forum maar ik kon zo niks vinden. Als het al eens op dit forum is behandeld...sorry dan.

Maar na een vreselijke relatie, ben ik alweer 7 jaar alleen en ook geen enkele man in mijn leven toe gelaten.(ook niet voor 1 nachtje)

Ik heb die tijd echt nodig gehad om een en ander te verwerken en een goede basis(ook financiaal) op de rit te krijgen voor mij en mijn dochters(14 en 16)

Ik ben dit jaar helemaal gelukkig en happy met mezelf!

Nu begin ik ook wel weer te verlangen naar een relatie, al ben ik wel heeeeel kieskeurig met wat ik wil.(dat heb je met een slechte ex)

Sindskort zit ik op paardrijden en vind ik mijn instructeur erg leuk..echter hij is 22!!! Ik ben 40!!! Ik probeer het gevoel steeds te onderdrukken en me voor te houden dat het"not done"is om ook maar iets aan hem te laten blijken.

Maar het wordt steeds erger. Wat bezielt me nou? Ben ik zo vreselijk desperate? Nu zie ik er wel veel jonger uit dan ik werkelijk ben(zit in de genen) maar toch is de echte leeftijd wel de keiharde waarheid! Moet ik hier iets mee doen? of juist niets?
Ik begrijp niet zo goed waarom ik dit raar vindt; een veel jongere man met een oudere dame. Ik zou het dolgraag niet raar vinden; normaal zelfs. Mijn ex was ook 15 jaar ouder. Heel normaal vond ik dat. Maar vind het nog steeds raar als een dame een veel jongere vent heeft. Raar.
Ha SonjaS!
quote:summerbreeze21 schreef op 06 december 2009 @ 22:33:

Ha SonjaS!
het is natuurlijk geen serieus relatiemateriaal zo'n puber, dus als jij op zoek bent naar een relatie kan je hem beter voorbij gaan.

Maar als je gewoon een lekkere wilde oppervlakkige fling wilt hebben dan ga je toch je gang?
quote:SonjaS schreef op 06 december 2009 @ 22:36:

[...]

Hebben jullie al gedate?
Ik heb nog even een vraagje aan TO: weet hij hoe oud je bent en dat je zelf 2 pubers hebt of schat hij je jaren jonger en ongebonden in?
Een vriendin van mij heeft al 6 jaar een relatie met een vriend die 20 jaar jonger is. En ze zijn dolgelukkig samen. Hij was toen een jaar of 24. Ze hebben er nooit raar over gedaan en de omgeving is toch ook vrij snel gewend aan de situatie. Nu hoor je niemand er meer over..
quote:iris1969 schreef op 06 december 2009 @ 21:48:

Eerlijk gezegd denk ik dat het voor een 22-jarige jongen (want die zijn toch vaak een stuk onvolwassener op die leeftijd dan meisjes) een hele klus wordt om een echte relatie aan de gaan met een 40-jarige vrouw met kinderen, die al zoveel meer heeft meegemaakt dan hijzelf. Hij moet alles nog ontdekken wat jij allang weet en dat geeft, vrees ik, de kans op ongelijkwaardigheid in deze relatie.

Ik ben dus nooit zo happig op dergelijke grote leeftijdsverschillen als dit betekent dat je in een totaal andere leeftijdsfase zit, en daarom vind ik bijvoorbeeld 40 met 62 (bijna dezelfde leeftijdfase) heel anders dan 22 met 40 (totaal andere leeftijdsfase).

Bij een avontuurtje om je ego te strelen speelt dit natuurlijk geen rol.Beste Iris, mijn moeder en ik zitten niet in dezelfde leeftijdsfase, noch in dezelfde levensfase.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
tijd om lol te hebben....
quote:lois19 schreef op 06 december 2009 @ 21:44:

Hoi,

Je moet vooral je hart volgen!! Dat is het enige wat telt... Ik zelf heb ook een relatie met iemand van 20 jaar ouder. Ik 21 hij 41, maar t gaat supergoed!

Het lijkt me echt niks. Ben jij 60 en nog aan het werk, heb je een bejaarde van 80 thuis zitten, bovendien is de kans vrij groot dat je snel weduwe bent.
Als je het vanaf je 21e negenendertig jaar volhoudt met iemand maakt het leeftijdverschil dan ook niet meer uit, lijkt mij.
Lijkt me wel eerlijk gezegd... Ik heb mijn man liever 59 jaar bij me dan 39...dus zoek liever een leeftijdsgenoot.

En van samen oud worden is niet echt sprake met zo`n leeftijdsverschil, er wordt er maar eentje oud en pas 20 jaar later de volgende.

Maar ja, ieder zijn meug.
quote:TheEmpress schreef op 07 december 2009 @ 00:23:

Lijkt me wel eerlijk gezegd... Ik heb mijn man liever 59 jaar bij me dan 39...dus zoek liever een leeftijdsgenoot.

En van samen oud worden is niet echt sprake met zo`n leeftijdsverschil, er wordt er maar eentje oud en pas 20 jaar later de volgende.

Maar ja, ieder zijn meug.

Wat een rare mening. Vooral omdat niemand in geen enkele relatie garanties krijgt samen oud te worden.

Wat ik wil zeggen, geniet van het nu.
Het lijkt me al moeilijk in een nieuwe relatie te stappen als er kinderen zijn. Dat is op zich al vaak een struikelpunt....maar nu helemaal, omdat hij qua leeftijd dichterbij jouw dochters zit.

Een jongen van 22 is -denk ik- met hele andere dingen bezig, dan een vrouw van 40, met 2 dochters én een heel vervelende ex.
quote:mocy schreef op 07 december 2009 @ 00:45:

[...]

Wat een rare mening. Vooral omdat niemand in geen enkele relatie garanties krijgt samen oud te worden.

Wat ik wil zeggen, geniet van het nu.Nee tuurlijk heb je nooit garanties, sjonge zeg. Maar dit is wel heel erg vragen om vroeg weduwe te worden (of verzorgende). Ik zou er niet voor kiezen, vanwege een hoop redenen zoals verschil in levensfase, maar dus ook hierom.
Wat is er mis met gewoon genieten en kijken hoe het loopt?
Gewoon doen wat goed voor jou (jullie) voelt.

Mijn man is ook een stuk ouder dan ik en wij merken niks van het leeftijdsverschil.

Of de man nu een stuk ouder of een stuk jonger is dan de vrouw maakt in mijn ogen niks uit.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:Zamirah schreef op 06 december 2009 @ 21:22:

Ik vind ze sexueel tegenvallen, die jonkies.Jij neukt iedere week een ander jochie van 20 dus?
Krokat, je hoeft toch niet gelijk een relatie met deze knul te beginnen? Persoonlijke (ik ben 33) vind ik de gemiddelde 22-jarige die ik tegenkom totáál niet interessant, maar als deze iets heeft wat jou aantrekt...

Laat voorzichtig eens wat meer over jezelf los, heb het eens over je dochter(s) of over iets uit je werk waaruit kan blijken dat je toch echt wat ouder bent en kijk of hij dan nog steeds geïnteresseerd is.

Wie weet heeft hij wel 'een oude ziel' en is het écht je soulmate. Of je hebt gewoon een paar weken vreselijk pret (in bed) en dan hoef je 'm misschien ook helemaal niet (gelijk) aan je dochters voor te stellen.
quote:iris1969 schreef op 06 december 2009 @ 22:44:

Ik heb nog even een vraagje aan TO: weet hij hoe oud je bent en dat je zelf 2 pubers hebt of schat hij je jaren jonger en ongebonden in?

We zijn hyve vrienden en daar kan hij mijn hele profiel zien.(inclusief kinderen) Hij geeft ook les aan mijn jongste dochter en die is net als ik erg klein/jong voor haar leeftijd. Ze wordt straks al 14 maar iedereen denkt dat ze tien is. Ik wil niet arrogant overkomen of zo hoor, maar ik heb er altijd veel jonger uitgezien. Toen ik 17 was vonden jongens van 17 mij een te klein meisje en zo door. Toen ik 24 was en mijn dochter had dachten mensen dat ik 16 was en dus tienermoeder!Iedereen sprak schande! En die leeftijd is altijd al een issue geweest in mijn leven.

En nu dus weer....
Ja allemaal leuk en aardig hoor Krokat, dat je er zo jong uitziet. En als je geen kinderen had zou ik zeggen; doe lekker waar je trek in hebt en scharrel er lekker op los.

Maar... je hebt twee kinderen die qua leeftijd niet ver van die paardrij-instructeur zitten. Sterker nog: je veertien-jarige dochter heeft les van hem!

Je maakt het voor je kinderen, voor jezelf én voor hem heel erg moeilijk als jullie wat beginnen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Waarom? Hoe weet jij nou of dat moeilijk gaat worden?

Ja, misschien is dat lesgeven niet zo heel handig, maar de leeftijd? Kom op zeg, een kind van 14 kun je prima mee praten over dat soort dingen hoor.

Ken zelf iemand die een relatie heeft met een vrouw die maar een paar jaar ouder is dan zijn zoon. Geen probleem, nooit geweest ook.(edit: zoon was 16 en vriendin was 22 toen ze iets kregen)
quote:Liv schreef op 07 december 2009 @ 08:11:

[...]

Jij neukt iedere week een ander jochie van 20 dus?

Wat een vreemde conclusie trek jij hier Liv!!!

Niet dus, hè. Ik zeg dat het juist NIET voor herhaling vatbaar is wat mij betreft, dus nee, voor mij geen jongetjes van 24 meer.
Jij zegt zelf dat je de jonkies sexueel vindt tegenvallen Zamirah! Wat wil je daar dan precies mee zeggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven