Enorme verwarring in mijn hoofd

16-08-2009 11:24 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Sinds gisteren is het nu echt officieel uit tussen ons. We blijven elkaar wel zien, helemaal omdat we anders in een groot gat vallen en we toch enorm veel samen hebben gedeeld.

Beide hebben we er geen problemen mee, maar gezien de geschiedenis van ons is de klap minder groot dan bij het gemiddelde stelletje waar het mee uitgaat. We groeiden eigenlijk al naar een breuk toe.. we waren gewend aan de situatie.

Ik zit alleen wel enorm met het kut gevoel dat het zo heeft moeten lopen, aangezien ik er enorm van overtuigd ben dat we wel bij elkaar passen, maar de samenloop van omstandigheden dit zo gevormd heeft.

Hadden we dingen eerder anders aangepakt of bepaalde beslissingen niet genomen dan was het volgensmij nooit voorgekomen.

Dit baseer ik vooral op het feit dat het de laatste tijd gewoon enorm goed ging tussen ons, het was altijd leuk. Maar door de continue twijfel van haar van binnen, was het nooit ideaal. Aangezien ik dat ook opvang en ga twijfelen, waarbij ik het dan niet snap wat er aan de hand is, aangezien we nooit conflictjes hebben en alles leuk is.

Hadden we dus de situatie veel eerder aangepakt waarbij haar gevoel toen nog wel goed zat, dan was dit gewoon ideaal verlopen. Dan was er een erg stabiele relatie uit voortgevloeid. Dat is toch wel het gene wat mij het meest steekt.

Over de gedachten dat zij opeens met een ander intiem contact zou kunnen gaan krijgen maar te zwijgen... dan krijg ik echt suïcide neigingen..
Fijn dat het nu voor jezelf duidelijk is. Kan je het nu gaan afsluiten. Je kan niet blijven praten in termen van als dit, als dat. Schiet je niks mee op. Want het was niet als dit en dat , het is zoals het in realiteit is.

Dat zij intiem contact heeft met iemand anders , een logisch vervolg. Natuurlijk pijnlijk voor jou, maar een kans om nu je eigen leven te gaan opbouwen en haar los te gaan laten.
quote:Stoeptegel schreef op 18 augustus 2009 @ 13:25:

Fijn dat het nu voor jezelf duidelijk is. Kan je het nu gaan afsluiten. Je kan niet blijven praten in termen van als dit, als dat. Schiet je niks mee op. Want het was niet als dit en dat , het is zoals het in realiteit is.

Dat zij intiem contact heeft met iemand anders , een logisch vervolg. Natuurlijk pijnlijk voor jou, maar een kans om nu je eigen leven te gaan opbouwen en haar los te gaan laten.Ze heeft het nog niet he, maar het idee dat ze het ooit zou krijgen vreet me behoorlijk op. Je krijgt er zeg maar zo'n vreemdgaan gevoel bij, terwijl dat niet iets is waar je over kan spreken. Het is meer die pijn die het veroorzaakt.
quote:Rookgordijn schreef op 18 augustus 2009 @ 13:18:

Sinds gisteren is het nu echt officieel uit tussen ons. We blijven elkaar wel zien, helemaal omdat we anders in een groot gat vallen en we toch enorm veel samen hebben gedeeld.

Misschien zou het verstandiger zijn om elkaar nu juist voorlopig niette zien? Jullie hebben al een periode achter de rug met twijfels over wel of niet een relatie, het was uit maar toch nog veel samen en nu is het officieel uit maar laten jullie elkaar zo te lezen nog niet los.

Beide hebben we er geen problemen meemaar gezien de geschiedenis van ons is de klap minder groot dan bij het gemiddelde stelletje waar het mee uitgaat..

Hadden we dus de situatie veel eerder aangepakt waarbij haar gevoel toen nog wel goed zat, dan was dit gewoon ideaal verlopen.

Sorry maar dat is dus echt nog maar de vraag en het heeft weinig zin om daarin te blijven hangen, it was just not meant to be.

Over de gedachten dat zij opeens met een ander intiem contact zou kunnen gaan krijgen maar te zwijgen... dan krijg ik echt suïcide neigingen..

Jij schreef dat het voor jullie makkelijker was om er een punt achter te zetten dan andere stelletjes gezien jullie geschiedenis...dit strookt echter totaal niet met je laatste zin.

Ik denk echt dat jij haar zult moeten loslaten en dat gaat een stuk beter als jij haar voorlopig niet ziet en geen activiteiten meer samen onderneemt. Jullie moeten allebei je eigen weg gaan nu.

Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven