er klopt iets niet

22-05-2008 13:34 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen

Ik ben een moeder van 2 kids en momenteel zwanger van een nieuwe liefde(voor hem zijn eerste kindje)

Maar tot 6 weken geleden was ik dolgelukkig met mijn gezinnetje ,toen kreeg mijn vriend kennis met een bloedmooie vrouw op hyves(zij staat ook bij mijn vrienden ,ik heb haar later toegevoegd) ,hij deed niks anders meer dan met haar msn en begon tegen mij te liegen ,hij noemt het een leugentje om bestwil!!!!!!!.Ik ben daar zo boos over geworden want je moet niet tegen me liegen.ik ben toen in zijn mailbox wezen kijken wat ik daar vond en ook in zijn berichtengeschiendenis van zijn msn .Nou wat ik daar te lezen kreeg was heel anders dan hij mij liet blijken .het was kusje op je neus en kusje op je neus terug enz.ik heb hem hiermee conferteerd maar hij schrok wel dat ik dat alles had gezien en werdt tuurlijk ook boos omdat ik in zijn prive dingen zit te neuzen,ik had toen gezegd ,nou het blijkt dat mijn gevoelens te blijken kloppen hierover dat er iets niet klopt.Hij geeft iedere haar complimenten over haar uiterlijk als ze weer eens een foto van haar heeft geplaats ,maar hij doet tegen blijken dat hij haar niet zo veel doet ,hij vindt mij veel mooier!!!!!!!!!Wij wonen niet samen omdat hij eerst zijn (niet al te lieve hond ) moet herplaaatsen want ik vertrouw die hond niet bij mijn kids en straks als de baby er is al helemaal niet.maar het probleem is ,niet wil zijn hond ,maat pony!.en hij wil zijn hond niet in een asiel plaasten .dus kortom zit ik hier alleen zwanger te zijn .hij zou hier bij ons komen wonen maar krabbelt nu terug ,hij wil niet in ons huis wonen.terwijl wij daar goede afspraken over hadden gemaakt en ik niet wou alleen zwanger te zijn terwijl hij ergens anders woonden.Ik heb afgelopen zondag een bloeding gehad met(zal ik jullie besparen) ,ik heb de verloskundige gebeld maar wij waren op dat moment in zijn huis voor een weekend.ik moest haar weer terugbellen als wij bij mij thuis waren (Hij woont in gelderland en ik in brabant)maar ondertussen liet hij mij alleen omdat hij met zijn hond er uit moest,ik dacht dat is ff naar achter en snel weer terug maar nee ,hij bleef een half uur weg! toen wij weer thuis waren belde ik de verloskundige en ze meteen en we hoorde gelukkig een hartje.ik bleef in bed liggen en hij is toen weer om 12 uur naar huis gegaan omdat zijn hond eruit moest om om pas 5 uur terug tekomen en hij zei toen ,lig je nu nog in bed!!! het was half 10 savonds toen hij weer zei ik ga naar huis om de hond uittelaten!!! normaal laat hij zijn hond veel vaker alleen thuis zitten!dus hij liet me die nacht alleenterwijl ik had gezegd ,nou ik dacht het niet want er kan nog vanalles gebeuren ,maar nee hij ging.nu zei hij gister tegen mij nadat ik het hele gebeuren gister hem voor zijn voeten had gegooid dat zijn hond voorop staat en dan komen wij !!! en nog ff terugkoment op die vrouw die hij heeft leren kennen ,vanaf het moment dat hij haar heeft leren kennen doet hij al achterbaks ,liegt hij .hij neemt haar in de bescherming en wil niks kwaads over haar horen,hij weet dat ik niet blij ben met de gang van zaken hoe ze metelkaar omgaan want alle 2 zeggen iedere keer wat anders tegen mij.

hoop dat jullie er uit komen uit mijn wat warrig verhaal,maar dit is in het kort verteld .wat maken julilie hier uit van het verhaal?????
Denk dat hij haar heel leuk vindt, verliefd is. En dan kunnen mensen niet meer logisch nadenken. Totdat het te laat is.

Gaat hij nou alleen op vakantie?? Misschien uitzoeken of zij meegaat..kijk op hyves of je er iets over kunt vinden.
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:05:

Ik begrijp het gewoon niet meer ,tot het moment hij haar leert kennen is hij anders gaan gedragen.anders was er geen baby gekomen natuurlijk ,hij wou heel graag van ons samen deze kleintje ,hij is wel meegeweest naar verloskundige en ziekenhuis voor controles en echo's .Hij zoekt allerlei uitvluchten om maar niet deze kant op te komen.ik heb hem gezegd ,hij heeft volgende week 1 week vakantie ,ik wens je een hele fijne vakantie samen met je HOND en als er iets is met de baby hoor je het wel!Ik denk toch dat ik eerst de heilige hond had laten verdwijnen voordat ik zwanger was geworden...
Hij houdt blijkbaar van hobbies.
Hoe lang ken je hem?
Deze meneer moet de deur gewezen worden. Eerlijk gezegd is het ook niet zo slim om zwanger te worden terwijl de basis nog niet eens in orde is. Eerst het nest in orde, dan zwanger lijkt me..maar goed..dat kwaad is al gescheid.

Ik zou deze meneer gewoon dumpen..als hij nu al liegt...wat moet dat dan over een paar jaar?
Ik bedoel: op andere gebieden. Laat je over je heen lopen; financieel, seksueel etc.
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 13:53:

[...]

Deze zwangerschap is wel degelijk gewenst ,zeer zeker dus geen oeps,maar ik schreef al eerder dit is sinds april en ik ben nu 4 maanden zwanger!

Uiteraard door jou gewenst. Maar het komt niet heel erg over dat het ook zo gewenst is door hem. Niet dat ik wil zeggen dat hij dan maar zijn hond in een asiel moet doen. Juist het omgekeerde, het pleit voor hem dat hij in ziet dat hij zijn verantwoordelijkheid ook naar zijn hond heeft.

Maar waarom krijg ik dan het gevoel dat hij zijn hond als excuus voor alles gebruikt? Dat hij al lang iets had kunnen regelen voor zijn hond. Maar dat hij gewoon niet wil. Misschien angst voor wat er op zijn pad komt? Niet geplant en hij moet verhuizen naar brabant. Dingen waar je eerst ja op zegt en later tegenop ziet. Het zou zomaar kunnen.

Ik zou maar eens goed samen om de tafel gaan zitten.

Sterkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
never mind..
Ik neem even aan dat het een rashond betreft? Dan kan hij via de betreffende rasvereniging op zoek naar een herplaatstingsmogelijkheid. Als hij aangeeft dat er haast bij is dan is dat vaak binnen no time geregeld.
Of hij is verliefd op die ander....................... ja dat kan ook nog.

Vraag het hem en confronteer hem ermee.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Julus schreef op 22 mei 2008 @ 14:07:

Denk dat hij haar heel leuk vindt, verliefd is. En dan kunnen mensen niet meer logisch nadenken. Totdat het te laat is.

Gaat hij nou alleen op vakantie?? Misschien uitzoeken of zij meegaat..kijk op hyves of je er iets over kunt vinden.Hij gaat niet weg ,maar heeft verder geen plannen(zover ik het weet )hij weet dus dat ik alles na kan lezen op zijn hyves of msn dus wist hij alles.
Verliefd omdat hij angst heeft voor alles wat komen gaat.

Hij zal het niet zomaar toegeven want dan is hij straks alles kwijt. Hij weet ook wel dat die verliefdheid geen zekerheid is.

Dus houdt hij het in het midden, gaat op vakantie en ziet dan weer verder hoe en wat. Hij onttrekt zich aan alle verplichtingen tov de to en dat is ernstig. Komt niet liefdevol over.
quote:misschicken schreef op 22 mei 2008 @ 14:07:

[...]

Ik denk toch dat ik eerst de heilige hond had laten verdwijnen voordat ik zwanger was geworden...daar waren we dus mee bezig ,maar na een half jaar is hij nog niet weg en ondertussen zwanger geworden.
Dus hij blijft thuis...en maakt dan geen gebruik van de gelegenheid om een extra lang bij jou te kunnen zijn, die zwanger is van zijn kind. Hm..
Heeft de kerel in kwestie al weleens eerder samengewoond? Of altijd op zichzelf geweest?
Als hij graag van die hond af had gewild, dan was dat allang geregeld. Dat hij dit nu weer flikt, ziet er niet goed uit.

Allemaal uitvluchten. Ik zou aan hem vragen of hij naar je toe wil komen in de vakantie, en kijken hoe hij reageert.
Ik zou hem een ultimatum geven met zeer korte houdbaarheidsdatum. Hond eruit en normaal gaan doen, en anders wieberen.
quote:misschicken schreef op 22 mei 2008 @ 14:13:

Ik neem even aan dat het een rashond betreft? Dan kan hij via de betreffende rasvereniging op zoek naar een herplaatstingsmogelijkheid. Als hij aangeeft dat er haast bij is dan is dat vaak binnen no time geregeld.nee hoor ,het is geen rashond ,hij heeft zijn hond uit een asiel gehaald en heeft hem nu 2 jaar.
quote:Julus schreef op 22 mei 2008 @ 14:18:

Dus hij blijft thuis...en maakt dan geen gebruik van de gelegenheid om een extra lang bij jou te kunnen zijn, die zwanger is van zijn kind. Hm..

zoals zijn eigen woorden zijn ,op en neer rijden(is een half uur rijden) is niet te doen!

Jullie zeggen precies alle dingen die ik ook tegen hem heb gezegd ,ik denk dus ook dat hij verliefd op haar is!
quote:Sunchi schreef op 22 mei 2008 @ 14:19:

Heeft de kerel in kwestie al weleens eerder samengewoond? Of altijd op zichzelf geweest?hij heeft niet eerder samengewoond ,altijd bij pappie en mammie ,dus stront verwend ,heeft nooit iets hoeven doen ,zijn leeftijd is 44!! maar lijkt wel 10!
Lieve schat, sorry, maar dit wordt niks.

iemand die zegt dat zijn hond boven jou en zijn kind staat? halloooo! Is daar iemand!?!?!

Afkappen en wegwezen, zorg zelf voor jouw kinderen en reken niet op hem. Vergeet de twee oudsten niet, deze stress is niet goed voor ze en ook niet voor jou met je bloedingen. Echt, serieus, wegwezen nu je nog tijd hebt dingen voor te bereiden als alleenstaande moeder van drie. Die man heeft zijn prioriteiten zo scheef, dat krijg jij niet meer recht.
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:25:

[...]

hij heeft niet eerder samengewoond ,altijd bij pappie en mammie ,dus stront verwend ,heeft nooit iets hoeven doen ,zijn leeftijd is 44!! maar lijkt wel 10!En heeft hij (serieuze) relaties achter de rug? Wellicht is hij dusdanig gewend zijn zin te krijgen dat hij niet bereid/gewend is dingen op te geven voor een relatie?
pfff, dat iemand dit verhaal kan lezen! Neem even de moeite normaal een verhaal neer te zetten als je serieuze reacties wil.

Sorry, moest het even kwijt....
quote:Sunchi schreef op 22 mei 2008 @ 14:34:

[...]

En heeft hij (serieuze) relaties achter de rug? Wellicht is hij dusdanig gewend zijn zin te krijgen dat hij niet bereid/gewend is dingen op te geven voor een relatie?nee,hij heeft geen andere relaties gehad dan ik ,dus was hij nog maagd toen ik hem ontmoette.
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:25:

[...]

hij heeft niet eerder samengewoond ,altijd bij pappie en mammie ,dus stront verwend ,heeft nooit iets hoeven doen ,zijn leeftijd is 44!! maar lijkt wel 10!Sjezus, jij moet echt stekeblind zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven