er klopt iets niet

22-05-2008 13:34 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen

Ik ben een moeder van 2 kids en momenteel zwanger van een nieuwe liefde(voor hem zijn eerste kindje)

Maar tot 6 weken geleden was ik dolgelukkig met mijn gezinnetje ,toen kreeg mijn vriend kennis met een bloedmooie vrouw op hyves(zij staat ook bij mijn vrienden ,ik heb haar later toegevoegd) ,hij deed niks anders meer dan met haar msn en begon tegen mij te liegen ,hij noemt het een leugentje om bestwil!!!!!!!.Ik ben daar zo boos over geworden want je moet niet tegen me liegen.ik ben toen in zijn mailbox wezen kijken wat ik daar vond en ook in zijn berichtengeschiendenis van zijn msn .Nou wat ik daar te lezen kreeg was heel anders dan hij mij liet blijken .het was kusje op je neus en kusje op je neus terug enz.ik heb hem hiermee conferteerd maar hij schrok wel dat ik dat alles had gezien en werdt tuurlijk ook boos omdat ik in zijn prive dingen zit te neuzen,ik had toen gezegd ,nou het blijkt dat mijn gevoelens te blijken kloppen hierover dat er iets niet klopt.Hij geeft iedere haar complimenten over haar uiterlijk als ze weer eens een foto van haar heeft geplaats ,maar hij doet tegen blijken dat hij haar niet zo veel doet ,hij vindt mij veel mooier!!!!!!!!!Wij wonen niet samen omdat hij eerst zijn (niet al te lieve hond ) moet herplaaatsen want ik vertrouw die hond niet bij mijn kids en straks als de baby er is al helemaal niet.maar het probleem is ,niet wil zijn hond ,maat pony!.en hij wil zijn hond niet in een asiel plaasten .dus kortom zit ik hier alleen zwanger te zijn .hij zou hier bij ons komen wonen maar krabbelt nu terug ,hij wil niet in ons huis wonen.terwijl wij daar goede afspraken over hadden gemaakt en ik niet wou alleen zwanger te zijn terwijl hij ergens anders woonden.Ik heb afgelopen zondag een bloeding gehad met(zal ik jullie besparen) ,ik heb de verloskundige gebeld maar wij waren op dat moment in zijn huis voor een weekend.ik moest haar weer terugbellen als wij bij mij thuis waren (Hij woont in gelderland en ik in brabant)maar ondertussen liet hij mij alleen omdat hij met zijn hond er uit moest,ik dacht dat is ff naar achter en snel weer terug maar nee ,hij bleef een half uur weg! toen wij weer thuis waren belde ik de verloskundige en ze meteen en we hoorde gelukkig een hartje.ik bleef in bed liggen en hij is toen weer om 12 uur naar huis gegaan omdat zijn hond eruit moest om om pas 5 uur terug tekomen en hij zei toen ,lig je nu nog in bed!!! het was half 10 savonds toen hij weer zei ik ga naar huis om de hond uittelaten!!! normaal laat hij zijn hond veel vaker alleen thuis zitten!dus hij liet me die nacht alleenterwijl ik had gezegd ,nou ik dacht het niet want er kan nog vanalles gebeuren ,maar nee hij ging.nu zei hij gister tegen mij nadat ik het hele gebeuren gister hem voor zijn voeten had gegooid dat zijn hond voorop staat en dan komen wij !!! en nog ff terugkoment op die vrouw die hij heeft leren kennen ,vanaf het moment dat hij haar heeft leren kennen doet hij al achterbaks ,liegt hij .hij neemt haar in de bescherming en wil niks kwaads over haar horen,hij weet dat ik niet blij ben met de gang van zaken hoe ze metelkaar omgaan want alle 2 zeggen iedere keer wat anders tegen mij.

hoop dat jullie er uit komen uit mijn wat warrig verhaal,maar dit is in het kort verteld .wat maken julilie hier uit van het verhaal?????
Maar bnc, je smaak in mannen is niet geweldig, als ik het zo lees.
Ik zou ook voor mijn hond(en) kiezen... Niemand in de hele wereld die mij er toe dwingt om mijn hond(en) naar het asiel te doen of te herplaatsen. Wat voorn krengen het dan ook zouden zijn. Alleen al om het argument wat je geeft zou het een reden voor mij zijn om de relatie te verbreken...En dan nog maar te zwijgen over het feit dat je zegt dat hij de hond maar langer alleen moet laten, omdat jij wilt dat hij blijft.. jij duld die hond niet in jou huis, dan heb je de consequenties voor lief te nemen. Zal ik de wc eens een paar uur op slot houden voor je als je zelf op knappen staat, dan snap je hoe die hond zich voelt.

Awel, maar bij mij zijn honden dan ook 20duizend x belangrijker dan kinderen of partners...
Ik zou ook voor mijn hond(en) kiezen... Niemand in de hele wereld die mij er toe dwingt om mijn hond(en) naar het asiel te doen of te herplaatsen. Wat voorn krengen het dan ook zouden zijn. Alleen al om het argument wat je geeft zou het een reden voor mij zijn om de relatie te verbreken...En dan nog maar te zwijgen over het feit dat je zegt dat hij de hond maar langer alleen moet laten, omdat jij wilt dat hij blijft.. jij duld die hond niet in jou huis, dan heb je de consequenties voor lief te nemen. Zal ik de wc eens een paar uur op slot houden voor je als je zelf op knappen staat, dan snap je hoe die hond zich voelt.

Awel, maar bij mij zijn honden dan ook 20duizend x belangrijker dan kinderen of partners...
Het gaat hem volgens mij niet om de hond. Half uurtje hond uitlaten staat synoniem aan half uur op z'n hondjes met troela.
Je honden 20.000 keer belangrijker vinden dan kinderen of partners vind ik trouwens heel eng. Je hebt beide niet neem ik aan?
ehhmm..juist ja..maar als jij dat VAN TEVOREN zou zeggen, Lumo, dan wordt er ook niemand zwanger, wel? Je moet niet eerst beloven dat je de valse hond wegdoet, iemand zwanger maken en dan toch je hond houden.

En je citaat in je onderschrift luidt;

freedom's just another word for nothing left to lose

tenminste, wel zoals Janis Joplin het zingt in me and my Bobby McGee.
quote:Star schreef op 22 mei 2008 @ 15:48:

Je honden 20.000 keer belangrijker vinden dan kinderen of partners vind ik trouwens heel eng. Je hebt beide niet neem ik aan?

iIk heb geen kinderen, en wil ze niet omdat het irritante mokkels zijn ;) van anderen prima hoor, maar moet er niet aan denken om met ze in een huis te leven.

Wel een partner overigens, en wij zijn alle 2 helemaal hondenidolaat, dus zullen de honden bij ons altijd op de eerste plek komen.
quote:RosieRo schreef op 22 mei 2008 @ 15:50:

ehhmm..juist ja..maar als jij dat VAN TEVOREN zou zeggen, Lumo, dan wordt er ook niemand zwanger, wel? Je moet niet eerst beloven dat je de valse hond wegdoet, iemand zwanger maken en dan toch je hond houden.

En je citaat in je onderschrift luidt;

freedom's just another word for nothing left to lose

tenminste, wel zoals Janis Joplin het zingt in me and my Bobby McGee.

Wie zegt niet dat zij stiekem met de pil gestopt is, en het voor haar wel gewenst is maar voor hem niet, en hij door de schrik heeft gezegd zijn hond te herplaatsen, maar nu eigenlijk denkt 'jezus wat moet ik hiermee'?

Ik ga nooit zo van het goeie uit van de mens, ze belazeren je waar je bij staat ;)... Ennuh bedankt voor de tip..
quote:Lumo schreef op 22 mei 2008 @ 15:40:

Awel, maar bij mij zijn honden dan ook 20duizend x belangrijker dan kinderen of partners...Nou, dan moet jij maar geen kinderen nemen, hèèeèè.
quote:Lumo schreef op 22 mei 2008 @ 15:54:

[...]

iIk heb geen kinderen, en wil ze niet omdat het irritante mokkels zijn ;) van anderen prima hoor, maar moet er niet aan denken om met ze in een huis te leven.

Wel een partner overigens, en wij zijn alle 2 helemaal hondenidolaat, dus zullen de honden bij ons altijd op de eerste plek komen.Ja maar stel, je partner krijgt een ongeluk, wordt in het ziekenhuis opgenomen, is er slecht aan toe, maar honden moeten uit. Dan laat je toch iemand anders de honden doen en ga je met bloedspoed naar je vriendin?
quote:Star schreef op 22 mei 2008 @ 15:59:

[...]

Ja maar stel, je partner krijgt een ongeluk, wordt in het ziekenhuis opgenomen, is er slecht aan toe, maar honden moeten uit. Dan laat je toch iemand anders de honden doen en ga je met bloedspoed naar je vriend?hahahahaha ja natuurlijk ... maar dat wil niet zeggen dat ik mijn honden in het asiel stop .. das toch heel iets anders ;) ...
Dan is je partner dus toch nummer 1
quote:fleurtje schreef op 22 mei 2008 @ 15:59:

[...]

Nou, dan moet jij maar geen kinderen nemen, hèèeèè.Nou schat, troost je.. dat was ik ook absoluut niet van plan.
quote:Star schreef op 22 mei 2008 @ 16:01:

Dan is je partner dus toch nummer 1

misschien in jou ogen, maar op het moment dat mijn partner zou zeggen dat mijn honden weg moeten, dan zou ik accuut de honden oppaken, en met honden en al vertrekken om niet meer terug te komen ;) .. dus in dat opzicht is ze dan misschien niet nr 1 ;)... maar in het opzicht wat jij voorsteld wel.

Gelukkig zal dat bij ons nooit een optie zijn, gezien we gezamelijk voor 6 honden hebben gekozen ;)
Ze, ik geloof dat ik in mijn eerdere post vriend even in vriendin moet veranderen dus

Maar goed, misschien is vriend van TO wel op zoek naar een nieuwe baas voor zijn hond en heeft ie die gevonden in troela.
quote:Star schreef op 22 mei 2008 @ 16:05:

Ze, ik geloof dat ik in mijn eerdere post vriend even in vriendin moet veranderen dus

Maar goed, misschien is vriend van TO wel op zoek naar een nieuwe baas voor zijn hond en heeft ie die gevonden in troela.

idd een ze ;)

ennuh wie weet... ik zou het een stunt vinden in ieder geval whahahahahahaaha
i r r i t a n t e m o k k e l s ??

Okeeeeee, zo kun je ze ook omschrijven....
quote:Lumo schreef op 22 mei 2008 @ 15:56:

[...]

Wie zegt niet dat zij stiekem met de pil gestopt is, en het voor haar wel gewenst is maar voor hem niet, en hij door de schrik heeft gezegd zijn hond te herplaatsen, maar nu eigenlijk denkt 'jezus wat moet ik hiermee'?

Ik ga nooit zo van het goeie uit van de mens, ze belazeren je waar je bij staat ;)... Ennuh bedankt voor de tip.. Nou ,zo iemand ben ik niet, die stiekum stopt met de pil ,want daar was ik niet eens aan ,maar dat gaat je verder ook niks aan .Dit kindje was voor ons beidden heel erg gewenst!
quote:misschicken schreef op 22 mei 2008 @ 16:09:

i r r i t a n t e m o k k e l s ??

Okeeeeee, zo kun je ze ook omschrijven....

uhuh ... sja ik kan gewoon niks met kinderen.. heb er niks mee, en wil dr niks mee te maken hebben.

Een neefje of nichtje wat komt logeren is leuk, maar wel graag boven de leeftijd van 6 jaar, en aub na 2 dagen ook weer op halen.... dan heb ik mijn overdosis aan kinderen ook wel weer gehad ;)
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 16:14:

[...]

Nou ,zo iemand ben ik niet, die stiekum stopt met de pil ,want daar was ik niet eens aan ,maar dat gaat je verder ook niks aan .Dit kindje was voor ons beidden heel erg gewenst!

Ik zou hem toch eens vragen of het nog wel zo gewenst is, want mijn idee is toch echt dat hij koud watervrees heeft... als hij het eerst wel wilde...

En dan nog vind ik de manier van hoe de zaken lopen erg vreemd, relatie hebben, kindje maken, en dan pas over hond & huis nadenken hoe je dat gaat doen. Niet eerst die zaken oplossen. Klinkt echt heeeel overdacht allemaal... *not*
Ja dat je ze niet leuk vind was duidelijk hoor!
quote:misschicken schreef op 22 mei 2008 @ 16:18:

Ja dat je ze niet leuk vind was duidelijk hoor!

och echt waar? ..... dat had ik nou niet verwacht...

whahahahaha
Erg flauw om iemand steeds met zijn of haar taalgebruik te conferteren hoor...
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 13:57:

[...]

Dat heb ik ook tegen hem gezegd dat wij zijn gezin en zijn ongeboren kindje boven op die van zijn hond horen te staan maar dat is niet zo.Nou, om nou met z'n allen bovenop het ongeboren kindje van de hond te gaan staan, getuigt toch niet echt van dierenliefde...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven