Erg gemeen van mij?

08-07-2010 16:08 377 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een tijdje een vriend. In het begin waren we meer scharrels van elkaar, dus niet super serieus ofzo. Maar sinds januari hebben we wel echt serieus een relatie en zijn super wijs met elkaar!!!!

Nu het volgende: in de "scharreltijd" is hij naar bed geweest met een vroegere vriendin van hem. Daar had hij via sms en e-mail nog contact mee. Ik ben hier achter gekomen, deels had hij het zelf al opgebiecht, ik heb hem dat vergeven. Wel gezegd dat ik het niet fijn vindt als hij er nog contact mee heeft. Hij zei dat hij dat niet meer zou doen...

Nu kwam ik een tijd terug er achter dat hij via facebook nog wel contact met haar had. Want toen ik op zijn pc om mijn facebook wilde kijken, stond hij automatisch aangemeld. Dus toen kon ik makkelijk hun berichten bekijken/lezen.. Hier werd ik niet vrolijk van en heb hem daar ook mee geconfronteerd. Hij had er spijt van en zei het écht niet meer te willen doen. Maar dat het verder niet zoveel meer betekende..

Nu las ik net weer een bericht van haar, die had hij nog niet gelezen. Stond in dat ze bij haar vriend weg is en verder nog wat algemene dingetjes hoe het ging. Hieruit bleek ook dat ze ook echt een tijdje geen contact hebben gehad (sinds ik hem geconfronteerd had).

Maar nu heb ik dus op dat mailtje geantwoord dat het vervelend is dat ze uit elkaar gaan. Haar veel succes gewenst met het zoeken naar nieuwe woonruimte. Maar dat ik geen contact meer met haar wil vanwege mijn vriendin, omdat mijn vriendin dus van het verleden weet.... Dit heb ik dus gewoon verstuurd met zijn naam er onder.......

Hoe gemeen was deze actie van mij in jullie ogen?? Of is het begrijpelijk????
quote:Nammma schreef op 08 juli 2010 @ 16:15:

Wie vertrouw je nu eigenlijk niet? Hem, haar?Ik denk dat zij alle twee niet vertrouwd.. Misschien is dit een kwestie van weinig zelfvertrouwen? Of zie je haar echt nog steeds als een bedreiging?
quote:stukje_cake schreef op 08 juli 2010 @ 16:14:

Als mijn vriend dat bij mij zou doen, lagen zijn kleren denk ik op straat.

Vriend zegt nu dat hij heel kwaad zou worden en dat niemand het recht heeft om onder zijn naam mails te versturen.

Bonje in de keet dus.Echt? Nou die van mij zou er werkelijk niks om geven...
quote:Marielle1410 schreef op 08 juli 2010 @ 16:15:

[...]

Kan je d'r ook niet meteen uit zijn vriendenlijst deleten en daarna blokken? Dan kan ze niet meer antwoorden ook!

He, als je het dan toch gedaan hebt, moet je het ook meteen goed doen!
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 16:16:

Het is opzich ook wel dom ja. Maar goed, mocht hij er achter komen door haar reactie, dan biecht ik gewoon eerlijk op dat ik dat gedaan heb. Dat ik die reactie naar haar gestuurd heb omdat ik op dat moment even weer woedend op de situatie was. En hij haar blijkbaar zelf niet verteld heeft dat hij geen contact meer wil. Omdat ik hem dat gevraagd heb. En hij zei dat hij geen contact meer met haar zou hebben.

Hoe heb je het gestuurd, privébericht neem ik aan? Dan zou ik het ook maar even uit zijn Verstuurde Berichten weghalen.

Maar ik vrees het ergste voor je, ze hoeft maar een "ok dan" terug te sturen en hij is erachter.

En hoe zit het IRL, komen ze elkaar nooit tegen?

[...]

Kan je d'r ook niet meteen uit zijn vriendenlijst deleten en daarna blokken? Dan kan ze niet meer antwoorden ook!

He, als je het dan toch gedaan hebt, moet je het ook meteen goed doen!Goeie tip! Hij was in eerste instantie een lulhannes omdat hij bleef mailen, jij neemt nu op een heftige manier wraak, pak het dan maar gelijk goed aan.
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 16:16:

Het is opzich ook wel dom ja. Maar goed, mocht hij er achter komen door haar reactie, dan biecht ik gewoon eerlijk op dat ik dat gedaan heb. Dat ik die reactie naar haar gestuurd heb omdat ik op dat moment even weer woedend op de situatie was. En hij haar blijkbaar zelf niet verteld heeft dat hij geen contact meer wil. Omdat ik hem dat gevraagd heb. En hij zei dat hij geen contact meer met haar zou hebben.Ik zou dit voor zijn, gewoon vanavond al melden!
Je biecht het pas op als hij er achter komt?

En dan is er natuurlijk niets aan de hand...

Serieus wat is het vandaag op het forum? Hoe laag kan je zinken?
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 16:13:

Ja aan de ene kant vind ik het ook wel vals. Voel me er ook wel een beetje schuldig over. Maar goed aan de andere kant, hij heeft een tijd contact gehad met haar terwijl hij wist dat ik dat niet meer wou. En mij dus ook vertelde het niet meer te doen, maar ondertussen dus wel deed.

1) Hij heeft tegen je gelogen over contact met haar

2) Jij wilt niet dat hij nog contact met haar heeft

quote:Dus misschien erg kinderachtig dat ik het op die manier bekijk, maar kan gewoon even niet anders. Ik las haar mail en werd van binnen gewoon wat woedend! Omdat het gelijk door mijn hoofd spookt dat ze met elkaar naar bed zijn geweest. En dat verwijt ik mijn vriend verder niet meer, maar het steekt op zo'n moment wel...

3) Je vindt het vervelend dat je vriend met haar naar bed is geweest. Weet je waarom?

4) Jij heb hebt nu mail verstuurd naar haar uit zijn naam

Ik denk dat het goed is om hier eens met je vriend over te praten.
Hoi Sunrise, ik begrijp dat je zo een mogelijk gevaar voor jou uit de weg wil ruimen, maar de waarheid komt aan het licht.

En als je vriend haar werkelijk terugwil is heel vervelend maar kun je niks aan veranderen, zou je ook niet moeten willen op deze manier....

Ik vind het wel heel moedig van je dat je in het begin van je relatie je viend hebt vergeven voor dat vreemdgaan, maar je kan iemand niet vasthouden.

Ik zou met hem in gesprek gaan en opbiechten wat je hebt gedaan voor hij erachter komt, eerlijkheid duurt altijd nog het langst. Misschien liggen de zaken toch anders.

Veel Sterkte
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Mooi, heb je meteen de weg voor haar vrij gemaakt. Zij is vrijgezel, hij binnenkort waarschijnlijk ook...

Maar denk je nu echt hem te kunnen controleren/beheersen?
Gemeen weet ik nog niet zo net, maar zeker achterbaks en kinderachtig. Ben je echt zo onzeker over hem?
@supershiva, ben ik helemaal met je eens. Maar ik ben er van overtuigd dat hij na de confrontatie nog geen contact met haar weer heeft gehad. Dat bleek ook wel uit haar mailtje. Dus ik vertrouw hem er op dat hij niet echt de behoefte meer heeft om zelf contact met haar te zoeken. Of om vreemd te gaan ofzo. Maar het is meer dat zij het contact opzocht, dus durf niet voor 100% te zeggen dat hij dat gaat negeren. Lijkt me ook vrij moeilijk om zo'n mailtje ineens compleet te negeren.. Vandaar.

@Marielle1410, goed plan! Ik ga gelijk ff kijken of ik haar kan blokken ha ha. Thnx.

[...]

He, als je het dan toch gedaan hebt, moet je het ook meteen goed doen!
Stay with me, let\'s just breathe.
Gemeen? Neuh, dom en kinderachtig wel.

[...]

He, als je het dan toch gedaan hebt, moet je het ook meteen goed doen!Zo is dat
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
TS, jij kan wel willen dat je vriend geen contact meer met haar heeft, maar je kan hem niet dwingen. Je zegt zelf dat je uit haar berichtje kon opmaken dat ze al een tijd geen contact hadden gehad. Je had je vriend moeten vertrouwen dat hij niet op haar bericht in zou gaan...
Perfectionisme is niet perfect...
knap dat je dat durft, maar toch gemeen.

ALs je vriend erachter komt...
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 16:19:

@Marielle1410, goed plan! Ik ga gelijk ff kijken of ik haar kan blokken ha ha. Thnx.Dat meen je toch niet serieus?
Overigens, maar dat is dan weer mijn gedachte, vind ik het dan weer wel interessant dat die vriendin het, na een tijd geen contact, wel nodig vindt om te vertellen dat ze weer vrijgezel is. Maar oke...dat is weer een andere discussie...
Dus omdat hij niet als een monnik leefde toen jullie scharrelden (en, neem ik aan, geen afspraken hadden over exclusiviteit), ga jij nu antwoorden voor hem? Omdat een voormalige scharrel hem een bericht stuurde?

Waar ben je bang voor?

Dit is geen reactie uit woede maar uit angst. Ik vind het rot voor je dat je je vriend niet vertrouwt.
Weet je wat mijn ex altijd deed... Die had meiden in zijn telefoon staan onder een jongensnaam. Ook zo verschrikkelijk slecht!
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 16:19:

@supershiva, ben ik helemaal met je eens. Maar ik ben er van overtuigd dat hij na de confrontatie nog geen contact met haar weer heeft gehad. Dat bleek ook wel uit haar mailtje. Dus ik vertrouw hem er op dat hij niet echt de behoefte meer heeft om zelf contact met haar te zoeken. Of om vreemd te gaan ofzo. Maar het is meer dat zij het contact opzocht, dus durf niet voor 100% te zeggen dat hij dat gaat negeren. Lijkt me ook vrij moeilijk om zo'n mailtje ineens compleet te negeren.. Vandaar.

@Marielle1410, goed plan! Ik ga gelijk ff kijken of ik haar kan blokken ha ha. Thnx.En je handelt dommer en dommer
Allebei onbetrouwbaar... lekker hoor, zo'n relatie
quote:BosAap schreef op 08 juli 2010 @ 16:21:

[...]

Dat meen je toch niet serieus?
Je vraagt aan ons wat wij er van vinden, maar blijft het doodnormaal vinden dat je het hebt gedaan.

Waarom neem je de moeite om ons te informeren over wat je hebt gedaan?

PS: overigens naar mijn mening is dit een ontzettend foute actie... en het komt hoe dan ook uit... of je haar nu wel of niet namens hem blokt... Biecht het vanavond gewoon op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven