Erg leuke date zonder ervaring

13-06-2011 21:24 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijd geleden heb ik me ingeschreven op een datingsite, veel berichten ontvangen, paar dates gehad, maar er zat niemand tussen waar ik nog eens mee wilde afspreken. Na een tijdje kreeg ik echter een berichtje van een man (31 jaar) waar ik eigenlijk meteen een klik mee had, veel berichtjes mee uitgewisseld, ik vond zijn foto’s leuk, we leken een aantal dezelfde interesses te hebben etc. Omdat het online zo goed klikte zijn we maar eens gaan daten en ook daar had ik direct een klik. Best een mooie jongen om te zien, goed verzorgd, ik vond hem meteen aardig en de eerste date was erg leuk en vloog om. Nog een date gehad en vorig weekend ben ik bij hem gaan eten. Ook weer erg gezellig, maar helaas gebeurde er verder niks. Nou hoeft dat voor mij ook niet meteen, maar ik vroeg me wel af waar het door kwam. Eind vorige week weer een date gehad en daar kwam toen ik toenadering zocht de aap uit de mouw: hij vertelde dat hij nog nooit een vriendin gehad heeft en zelfs nog maagd is. Ik stond perplex toen ik dat hoorde. Niet alleen omdat je dat sowieso niet verwacht van een man van zijn leeftijd, maar zeker niet van hem want zoals ik al zei ziet hij er behoorlijk goed uit, hij kleedt zich ook goed en hij komt weliswaar wat verlegen over, maar hij kan echt prima een gesprek gaande houden, heeft ook best een goede baan en is verder niet religieus. Ik heb hem gevraagd waar het door kwam en hij zegt dat hij nooit zo goed wist hoe hij dat voor elkaar moest krijgen, ontmoette ook niet zoveel nieuwe mensen en de paar keer dat hij verliefd was was het niet wederzijds. Bovendien is hij een einzelgänger, hij reist veel alleen en ook in zijn vrije tijd doet hij veel dingen alleen, fietsen, films kijken etc.

Ik snap ergens dus wel hoe het zo gekomen is, maar aan de andere kant is hij wel 31, ik bedoel, ik ben ook 31 en heb al een paar relaties en aantal korte flirts achter de rug en van een man van ongeveer mijn leeftijd verwacht ik dat eigenlijk ook. Bovendien weet ik niet hoe ik hiermee om moet gaan. Ik heb er de afgelopen dagen veel over nagedacht en ergens weet ik niet of ik het hele proces van eerste relatie, eerste keer seks etc. wel aan wil gaan. Maar van de andere kant vind ik hem echt heel erg leuk, hij is helemaal mijn type en ik denk dat we het samen erg leuk kunnen hebben. Ik zit nu dus echt in dubio, eigenlijk wil ik het wel met hem proberen, maar ik weet niet zo goed hoe. Ik zoek dus eigenlijk naar vrouwen met een soortgelijke ervaring en/of naar tips. Alvast bedankt!
Eens met de meeste posts hier.

Kun je een duidelijk antwoord geven op de vraag: waar ben je bang voor?

Bang voor seks die tegenvalt? Goede reden om, zoals hierboven gezegd, veel te oefenen.

Bang voor .... ik kan eigenlijk niets meer bedenken waar je bang voor zou kunnen zijn!

Wat houdt je tegen?! Zoals hierboven al eerder gezegd: je hoeft niet meteen met hem te trouwen!

Als hij inderdaad zo leuk is, en je laat hem voor deze redenen (die ik dus nog helemaal niet duidelijk gelezen heb) schieten, dan neem je je dat later ongetwijfeld kwalijk!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Jee, zo'n vent laat je toch niet lopen alleen vanwege zijn gebrek aan ervaring?! Mijn vent en ik waren jaren geleden ook elkaars eerste en....hij bleek een natuurtalent

Als ik nu een man zou tegenkomen zoals in jouw situatie zou dat voor mij echt geen afknapper zijn. Dus; ga ervoor!
Ja, waar ben ik bang voor? Dat hij nog niet toe is aan een serieuze relatie, zijn onzekerheid, dat het heel lang gaat duren allemaal? Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed, het is denk ik een gevoelskwestie. Bovendien zal ik denk ik alle initiatief moeten nemen in het begin en daar ben ik gewoonweg niet aan gewend.

Maar het is niet zo dat ik niet door wil, eigenlijk wil ik dat heel graag zoals ik ook al zei, maar ik weet gewoon niet hoe het gaat werken. Nou is dat natuurlijk altijd wel zo bij een nieuwe relatie, maar nu speelt dat voor mijn gevoel nog meer. Het gaat me ook niet alleen om zijn gebrek aan ervaring in bed, maar ook om zijn gebrek aan ervaring met relaties. Weet hij wel wat hij wil in een relatie, wat kan hij verwachten?

Hans66, ik snap wat je wil zeggen en ik snap ook dat het voor hem heel vervelend is. Het is echter natuurlijk niet mijn verantwoordelijkheid om hem daarbij te helpen, lijkt me ook een heel verkeerde insteek. Als het wat wordt tussen ons is dat omdat ik hem leuk vind en niet om hem te helpen, het lijkt me ook niet dat hij dat wil.
Tja, als hij jou type niet is... en als er feitelijk alarmbellen zijn die je nog niet hebt vermeld (afgezien dat hij onervaren is en weinig vrouwen tegenkwam in zijn verleden)...

Ik zou toch eens proberen en kijken waar het schip strandt. Als je dan nog vindt dat je te veel hooi op je vork moet nemen, kun je de relatie alsnog verbreken.

Maar goed, het kan best zijn dat jouw interesse niet groot genoeg is, om even die moeite te nemen.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 13 juni 2011 @ 23:26:

Tja, als hij jou type niet is... Ik zeg toch juist dat hij wel mijn type is?
Ja, dan loont het misschien ook de moeite om hem wat te leren zodat hij weer "bij" is. Ik ben het eens met alle reacties van anderen hierover.
quote:fdr80 schreef op 13 juni 2011 @ 23:20:Weet hij wel wat hij wil in een relatie, wat kan hij verwachten?

Lees het forum voor de grap eens door en turf hoeveel mensen eigenlijk ook niet goed weten of inschatten wat ze in een relatie willen en er toch tig hebben gehad. De factor van belang is veel meer of iemand er goede ideeën bij heeft. Een vriend van me heeft meer dan zat relaties gehad, maar is nu halverwege de dertig onvrijwillig vrijgezel, ik vond mijn vrouw een kleine tien jaar geleden en we zijn nog samen nadat ik weinig meer had gedaan dan fantaseren over relaties. Natuurlijk zijn er ook zat tegenvoorbeelden, maar het gaat me erom dat het geen factor hoeft te zijn, er zijn mensen in beide soorten.

Zoals je ook zegt, het is een gevoel en hoewel ik toegeef dat het raar klinkt, gevoel is in relaties vaak een ontzettend slechte raadgever. Niet je gevoel voor een persoon zelf, maar wel dat over alles eromheen.
quote:fdr80 schreef op 13 juni 2011 @ 23:31:

[...]

Ik zeg toch juist dat hij wel mijn type is?

Go with the flow!!

Bij mijn man zaten indertijd (aoi groep) een aantal hele leuke jongens die nog nooit een vriendin of flirt hadden gehad. Ik was er ook ontzettend verbaasd over. Ze hebben tezijndertijd allemaal een leuke vriendin gekregen. Ik zou me er echt niet te druk om maken.
.
Ik krijg eerlijk gezegd altijd een beetje de kriebels van maagden (mannen en vrouwen) van 30+
Ja, sommigen gaan voor de ideale (super)man.
Zie het probleem niet. Liever dan dan een hoerig type toch?

Zoals je zegt, er zit niks abnormaals achter. Zo is het nu eenmaal gelopen. Je weet dat hij schoon is, is toch ook heerlijk?
Ik zou het een afknapper vinden..
*
quote:Ksenija schreef op 14 juni 2011 @ 18:01:

Zie het probleem niet. Liever dan dan een hoerig type toch?

Zoals je zegt, er zit niks abnormaals achter. Zo is het nu eenmaal gelopen. Je weet dat hij schoon is, is toch ook heerlijk?

Dan trek je het wel helemaal naar het andere uiterste toe. Ik heb persoonlijk liever iemand die "ontwikkeld" is op dat gebied.

Ik zou het zelf wel abnormaal vinden als iemand (en zeker een man), nog maagd is op z'n 31e. En kom dan niet aan met "dat is zo gelopen", want daarvoor moet je zo ongeveer wel je hele leven onder een steen wonen.
quote:blokjekaas schreef op 14 juni 2011 @ 19:32:

[...]

Dan trek je het wel helemaal naar het andere uiterste toe. Ik heb persoonlijk liever iemand die "ontwikkeld" is op dat gebied.

Ik zou het zelf wel abnormaal vinden als iemand (en zeker een man), nog maagd is op z'n 31e. En kom dan niet aan met "dat is zo gelopen", want daarvoor moet je zo ongeveer wel je hele leven onder een steen wonen.

Dat jij dat abnormaal vind, zegt wat over jou.

Ik ken zat niet-maagden die vreselijk abnormaal zijn, dus dat is geen graadmeter.

Waarom is "het is zo gelopen" verkeerd?

Het IS toch zo gelopen, dat staat er duidelijk.

Dus als je niet hebt gewipt heb je verder onder een steen geleefd??

Pff.. jij bent er zeker op je 10-de al bijgeweest

Zitten ook weinig mensen op te wachten, he...
quote:Ksenija schreef op 14 juni 2011 @ 19:36:

Dat jij dat abnormaal vind, zegt wat over jou.

Ik ken zat niet-maagden die vreselijk abnormaal zijn, dus dat is geen graadmeter.

Dat jij zat niet-maagden kent die abnormaal zijn, ontkracht mijn argument dat ik het abnormaal vind als je nog maagd bent op je 31e helemaal niet. Try again.

Het is natuurlijk wel gewoon mijn mening. En daarmee mag je het eens of oneens zijn.

Waarom is "het is zo gelopen" verkeerd?

Het IS toch zo gelopen, dat staat er duidelijk.

En omdat het er staat, is het zo? Want "dat heeft ie gezegd". Dat is makkelijk. Iets "loopt zo" door een reden.

Pff.. jij bent er zeker op je 10-de al bijgeweest

Zitten ook weinig mensen op te wachten, he...Een straw-man en een ad hominem argument in één zin. Google dat maar eens. Ondertussen laat ik je kinderlijke poging om een punt te maken, maar even voor wat het is.
quote:bospad schreef op 14 juni 2011 @ 10:20:

Maar misschien heb je wel moeite met het feit dat hij een einzelgänger is. En dat ram je hier niet zomaar even uit.

Dat is inderdaad wel iets waar ik mee bezig ben. Ik weet natuurlijk nog niet zo heel veel van hem, maar hij lijkt inderdaad heel veel alleen te doen. Hij reist alleen, hij gaat in het weekend alleen fietsen en ik heb eigenlijk nog niet echt iets over vrienden gehoord. Nou vind ik dat op zich niet heel erg, maar ik vraag me dan wel af of hij een dan wel een relatie kan onderhouden. Ik denk dat hij daar heel erg aan zal moeten wennen.

Daarnaast vraag ik me inderdaad af hoe het kan dat hij op z'n 31e nog helemaal groen is. Dat heeft natuurlijk voor een deel met bovenstaande te maken, maar dan nog. Hij heeft gestudeerd en werkt al jaren met collega's, hij zal toch ooit wel een keer iemand tegengekomen zijn?

Ik weet dan ook nog niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ik wil hem zeker nog zien, ik heb dan ook inmiddels voor komend weekend weer met hem afgesproken. Ik wil hier in ieder geval met hem over praten en dan zien we wel hoe het loopt.
quote:blokjekaas schreef op 14 juni 2011 @ 20:02:

[...]

Dat jij zat niet-maagden kent die abnormaal zijn, ontkracht mijn argument dat ik het abnormaal vind als je nog maagd bent op je 31e helemaal niet. Try again.

Het is natuurlijk wel gewoon mijn mening. En daarmee mag je het eens of oneens zijn.

De eerste aline slaat dus kant nog wal, hiermee spreek je jezelf tegen.

[...]

En omdat het er staat, is het zo? Want "dat heeft ie gezegd". Dat is makkelijk. Iets "loopt zo" door een reden.

We hebben het toch niet over de reden gehad, alleen dat het zo gelopen is dus wat wil je nu zeggen??[...]

Een straw-man en een ad hominem argument in één zin. Google dat maar eens. Ondertussen laat ik je kinderlijke poging om een punt te maken, maar even voor wat het is.

Het zou fijn zijn als je mijn tekst laat voor wat het is, want je maakt alleen jezelf belachelijk.

Wip ze...
Blokjekaas laat zich in ieder geval niet door jou naaien....de slimmerd
Dat hij veel dingen alleen zou doen is toch meer positief dan negatief. Zelfstandig toch?

Al die groepsmensen die alleen in een groepje iets kunnen doen, mwah..

Waarschijnlijk leeft hij met zoeits als 'kwaliteteit voor kwantiteit' en had hij geen zin met een verkeerde vrouw zijn eerste ervaring te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven