Erg overstuur

20-08-2016 00:21 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al jaren mee op het forum maar heb nog nooit gepost.

Voel me vreselijk vannacht. Ik ben net een van mijn beste vrienden verloren door zelfmoord.

Het was een afschuwelijke week en ben al dagen bezig met alles te regelen en organiseren voor de begrafenis. Daarnaast heb ik enorm veel pijn en verdriet.

Vanavond hadden we met wat vrienden afgesproken op café. Ik was er als eerste en toen kwam X binnen. Hij wist dat ik niet was gaan werken vandaag ivm de hele situatie en ook dat ik superverdrietig ben.

Hij kwam binnen met een glimlach en zei: "hoe was je vakantiedagje?"

Ik was helemaal overstuur, en nog steeds. Ik vond dit zo ongevoelig.. Had verwacht dat hij zou vragen of het een beetje ging met mij of hoe de dag was of iets dergelijks. Ik kon mijn oren niet geloven. Ben erg boos geworden. Intussen kwamen er nog andere vrienden toe en we zijn dan even naar uiten gegaan om het uit te praten.

Zijn uitleg was dat hij zich euforisch voelde om nog eens met zijn vrienden op café te gaan, en dat hij vanuit dat vrolijke gevoel had gesproken.

Ik kan het moeilijk loslaten..

Wou het even van me afschrijven, voel me erg rot.. Had net van hem steun nodig en verwacht.
Drieëntwintig jaar lief en leed gaat niet in negen maanden weg. Het is gebeurt hoe naar het ook is jij hebt hier geen schuld aan.

Kom het is een mooie dag brand een kaarsje voor hem en denk aan de goede dingen en sta daarbij stil. Schrijf desnoods een brief naar hem waarin je hem uitlegt dat je hem mist en dat je veel moeite hebt met zijn dood als je daar aan toe bent.

Heb je ooit aan rouwverwerking gedacht ? Dat je steun kan zoeken en erover praten dat je het niet in je uppie doet?

Hou je taai en blijf schrijven. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven