Ernstige Webcam-Spanjaard obsessie

10-09-2010 11:03 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Het is eigenlijk om me kapot te schamen..Eerst even wat achtergrondinfo

Een maand of 7/8 geleden was ik ziek thuis en lichtelijk depressief ( zoals half nederland van het al te koude weer) Vond mezelf erg zielig en triest vooral ook, omdat ik in plaats van me een Happy Single Mum te voelen, wel erg behoefte had (en nog heb ) aan een lekkere fijne liefdevolle uitermate welgevormde niet al te preutse, doch stijlvolle man die dan ook nog eens zo geweldig was dat ik hartsikke verliefd zou worden . etc etc. Etc ..

Kan gebeuren dacht ik nog dat ik me zo voel, is ook wel logisch. Zeker omdat ik 2 jaar geleden kordaat had besloten dat het maar eens afgelopen moest zijn met al die halfslachtige relaties, die ik me min of meer maar liet aanleunen omdat het wel zo makkelijk was.

Ik was dus ziek en thuis en al surfend op het www kwam ik via via bij een webcam-communitysite terecht, ik durf de naam niet te noemen want het is echt enorm verslavend..

Ik leerde daar mensen van over de hele wereld kennen , nou ja kennen is een groot woord. Ik kreeg zoveel aandacht van mannen en vrouwen, iedereen was aardig vond me leuk, en mooi , en fantaaaastisch. Kon lekker beetje flirten hoefde me geen zorgen te maken dat er dan ook ineens iemand voor mijn deur stond , waar ik wat mee moest. Het was veilig want ver van mijn bed. Kon gewoon mezelf zijn, en ik hoefde er de deur niet voor uit. En toch wel erg opwindend..

Ik hoorde hier en daar dat er ook wat internationale relaties waren ontstaan maar daar moest ik erg om lachen ..(wat een onzin dacht ik , je wordt toch zeker niet verliefd op iemand die je alleen maar via de webcam ziet)

Tja..

Toen kwam ik dus mijn internetspanjool tegen, overigens net op het moment dat ik had aangekondigd wel weer een beetje klaar te zijn met het hele web-cam-community-gebeuren, hij haalde me soort van over, gaf me zijn email adres ..en eigenlijk was hij toch ook wel heel erg aantrekkelijk..ergens tussen dat moment ( rond maart) en het wereldkampioenschap is het gebeurt.. Ik raakte volledig maar dan ook volledig in de war van de beste man..( die overigens al 7 jaar te vinden was in deze community..) en nou ja .. hij vond me ook wel leuk, onze contacten waren ontzettend prikkelend en spannend en ook heel romantisch ..( klinkt idioot maar toch is het zo) Maar ik had voortdurend het idee dat ik niet helemaal exclusiviteit kon verwachten.. logisch ergens.. maar ook vervelend omdat hij mij steeds vroeg of ik ook met anderen camde, dus kennelijk wel een soort clai legde , wat ik dan weer uitlegde als "hij vind me echt leuk" Hij was nogal wisslend in gedrag, kon niet helemaal hoogte van hem krijgen ..hij baalde r ook enorm van dat hij mij wel zijn echtenaam en emailadres had gegeven, hij doet iets met muziek, wat dat is weet ik nog steeds niet,zijn gegevens zijn op het internet stevig afgeschermd

Vorige week heb ik hem op de man af gevraagd, waarom hij zo wisslvallig is.. .

Hij heeft ook gevoelens voor iemand anders, vertelde hij me...Zucht.. enig speurwerk leverde op dat die iemand anders waarschijnlijke een Russische mevrouw is. Het stomme is dat ik in plaats van mijn wonden te likken .. eigenlijk alleen nog maar meer gedreven ben om hem op t sporen en een of ander actie op te zetten.. Want ja hoe groot is de kans dat hij haar ooit in levende lijve gaat zien? ..Spanje is tenslotte maar een paar uur vliegen vanaf NL, toch ? of draaf ik nu door?

Ik ben verdrietig maar ook strijdlustig.. ik wil hem zo graag ontmoeten.. ergens ben ik er van overtuigd dat hij van gedachten veranderd..

Tja het is natuurlijk om me kapot te schamen, dit vertel je niet zo makkelijk aan iemand het is eigenlijk een beetje genant Maar ik heb me in jaren niet zo gevoeld als nu.. dat betekent toch ook wel wat..?

Inmiddels is het 12 september.. En het is me gelukt om geen achterlijke acties meer te ondernemen.

Ben nu vanaf vrijdag niet meer op webcam-chat-community-dinges geweest, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het wel moeilijk vind.

In de comments lees ik hier en daar de vraag, en vooral verwondering over het feit dat je zo in de ban kan zijn van iemand die je niet in levende lijve hebt ontmoet. Ik weet het zelf ook niet.. Kennelijk zijn zulke sterke emoties mensen vreemd, en als ik de comments goed lees, is vrijwel een ieder die heeft gereageerd altijd en ten alle tijde in staat om altijd rationeel te reageren. Blijkbaar heeft niemand zich hier ooit schuldig gemaakt aan gedrag waar je je eigenlijk voor schaamt en waarvan je bliksemsgoed weet dat het eigelijk niet deugt.

De reden om hier een topic over te beginnen was ook bedoelt om te kijken of mijn gedrag inderdaad zou "out of line" was.

En dat was het, in ieder geval volgens de comments hier.

Ik wil een ieder heel hartelijk bedanken voor de (on)nuttige tips en adviezen .. En Hans de kans is groot dat ik me altijd blijf afvragen wat er zou zijn gebeurt als ik wel had gehandeld naar de sterke gevoelens die ik had jegens De Spanjool.. maar ik kies er nu voor om hier niets mee t doen.

Bedankt allen
quote:Hij heeft ook gevoelens voor iemand anders, vertelde hij me...

Dit is een goede reden juist niet te gaan....

maar ik heb een andere goede optie gelezen van een klein weekje vakantie voor jezelf, is dat niet wat?
Ik begrijp je wel en je humor is idd aanstekelijk:)

Maar is het webcam seks wat je met hem hebt en in de werkelijkheid wilt brengen?
quote:MisPixy schreef op 10 september 2010 @ 13:42:

KIjk Hans & Cherry, ik wil natuurlijk graag het plaatje..

maar of het realistisch is?..waarschijnlijk niet.

En Ja ik zou zowiezo naar Valencia kunnen gaan , en dan een poging wagen..natuurlijk dat kan.

Of het slim is? Ik weet het niet..

Ik wil ook heel graag heel stoer zeggen dat het allemaal belachelijk en idioot, wat het ook is natuurlijk..

ik hoop maar gewoon dat het zo voorbij is, want ik vind het vervelend wordn..en ikword er onzeker van.

Maar euh hij is toch niet met jou alleen bezig? Hij heeft toch meerdere internationale contacten naast nederlandse (jij)? En alleen middels cam toch?

Hoe kom je er dan bij om na te denken over naar Valencia te gaan?

Die man camt internationaal als leuk tijdverdrijf . Nou denk jij dat jullie gaan "trouwen" ? (nee ik weet dat je dit niet geschreven hebt dat je met hem wilt trouwen ik schrijf dit om aan te geven hoever je de realiteit verloren hebt achter je scherm pratend met een spaanse cammer)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Humor? Volgens mij meent TO het serieus hoor
Oh ik begrijp dat het niet alleen bij praten is gebleven voor die cam? Ik ga nog weer terug lezen vast te snel gelezen dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Overigens exclusiviteit verwachten achter een cam van een spanjaard die al 7 jaar het internet afstruint om te cammen lijkt me op de een of andere wijze zeer contradictioneel.

Heeft je moeder je nooit gewaarschuwd voor vieze mannetjes op het internet? Trouwens alles wat je doet op de cam kán je mogelijk later terugvinden op het internet op plekken waar je je zelf niet wilt zien ,als de ontvangende partij er voor kiest jouw beelden daar te plaatsen.
@ Naomi.. nou valt allemlaal wel mee hoor.

Maar zoals je wel kunt lezen in verschillende van mun comments, heb ik gewoon nog een beetje moeite met het loslaten van een verschrikkelijke "crush". En ja, misschien nog wel meer met de "Russische ontboezeming"

@ RIk...Voor wat betreft de webcam-chats sex is er niet aan te pas gekomen.

Maar ik heb wel erg genoten van het geflirt over en weer..

en ja ik mocht hem graag.

Al met al heeft het me heel erg verbaasd dat ik uberhaupt in staat ben gebleken verliefd te worden op iemand die ik niet IRL heb gezien. Ik dacht tot nog toe dat ik best "normaal" was...

Kan er nu wel weer om lachen... Denk ook dat dit de beste plek was om mijn verhaal te ventileren, anders was ik nog even zo door blijven sukkelen..en dat wil ik ook niet.
ehm.. ik heb net trouwens in de gauwigheid nog even iets uitermate achterlijks gedaan,..

zucht..

ik heb zojuist een vreselijke email verzonden , waar de drama & hysterie van afdruipt..ook heb ik net ontdekt dat hij idd iets met muziek doet en obesesee in mij , heeft zojuist ook een mail vertuurd naar zijn zakelijk partner.. die .. dus net heeft gereageerd..

Hij was not amused..misschien beter om mijn zucht naar Spanjolen-aandacht nu maar te stoppen..

Hte moge duidelijk zijn dat jullie mij een dezer dagen bij SBS6 actie nieuws voorbij zullen zine komen :" Vrouw stalkt Spaanse muziekproducent en word al spartelend in de boeien geslagen"..

anyways..
quote:MisPixy schreef op 10 september 2010 @ 14:14:

ehm.. ik heb net trouwens in de gauwigheid nog even iets uitermate achterlijks gedaan,..

zucht..vertel.....
Wat vind jij er wel aan meevallen MisPixy? Ik vind het vreemd gedrag voor een volwassen vrouw. Als je 16 was dan had ik kunnen begrijpen dat je verliefd wordt op iemand die je niet kent en je rare dingen in je hoofd haalt maar op jouw leeftijd verwacht ik wat mee volwassenheid in je denken en doen.

Je laatste opmerking bemoedigd me ook niet bepaald. Wat heb je voor uitermate achterlijk gedaan? En vliegticket Valencia geboekt?
echt hoor .. ik wilde niet op verstuur drukken , ging eigenlijk per ongeluk...

zucht
Zo het was gezellig, allemaal harstikke bedankt.

ik doe mijn computer uit en ik ga lekker een stukje wandelen.

ik heb zojuist een vreselijke email verzonden , waar de drama & hysterie van afdruipt..ook heb ik net ontdekt dat hij idd iets met muziek doet en obesesee in mij , heeft zojuist ook een mail vertuurd naar zijn zakelijk partner.. die .. dus net heeft gereageerd..

Hij was not amused..misschien beter om mijn zucht naar Spanjolen-aandacht nu maar te stoppen..

Ik heb dit stuk 3 keer gelezen maar snap er geen jota van. obesesee in jou? En waar komt die mail naar zakenpartner vandaan? Wat staat daar in dan? En wat heeft dat met jouw mail te maken?

zucht..

Hte moge duidelijk zijn dat jullie mij een dezer dagen bij SBS6 actie nieuws voorbij zullen zine komen :" Vrouw stalkt Spaanse muziekproducent en word al spartelend in de boeien geslagen"..

anyways..

Jeetje zeg, stop met je gestalk. Niet normaal. Zou jij het fijn vinden als je een stalker hebt? Als hij niet wil dan gaat hij na deze akties echt niet overstag hoor. Juist een afknapper.

En pas maar op, straks maakt hij er wel werk van, heb je niet 1 maar 2 problemen.

Zal nog even verder lezen maar deze obsessie is gewoon zonder hem ooit ontmoet te hebben? Even diep zuchten hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Naomii schreef op 10 september 2010 @ 14:23:

[...]

Ik heb dit stuk 3 keer gelezen maar snap er geen jota van. obesesee in jou? En waar komt die mail naar zakenpartner vandaan? Wat staat daar in dan? En wat heeft dat met jouw mail te maken?Zij heeft een email naar zijn zakenpartner gestuurd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
@ Naomi .. ik bedoelde de stalker in mij.

Ik heb een mail naar hem verstuurd en naar nu blijkt ook naar zijn zakelijk partner...

Anyways .. om niet nog getikter over te komen dan mijn gedrag doet vermoeden.. ga ik nu even wat anders doen en zet ik mijn computer even uit.
Dit kan echt niet, je gaat echt te ver. Ik begrijp wel dat zijn zakenpartner not amused is. Want misschien heeft je Spanjolo ook groupies achter zich aan en ben jij niet de enige. En wordt hij vaker lastig gevallen. Maar sowieso,...ach laat maar.

Hou op met dit onvolwassen gedrag
quote:mylenevalerie schreef op 10 september 2010 @ 14:26:

[...]

Zij heeft een email naar zijn zakenpartner gestuurd. How low can you go????
quote:MisPixy schreef op 10 september 2010 @ 14:28:

@ Naomi .. ik bedoelde de stalker in mij.

Ik heb een mail naar hem verstuurd en naar nu blijkt ook naar zijn zakelijk partner...

Anyways .. om niet nog getikter over te komen dan mijn gedrag doet vermoeden.. ga ik nu even wat anders doen en zet ik mijn computer even uit.Even wat anders gaan doen lijkt me een strak plan. Misschien daarna een topic openen om Psyche: "Hoe kom ik van mijn stalkgedrag af?" ?

zucht..

anyways..Pardon me.... maar ik vind dit echt ziekelijk gedrag hoor....
Dan heb je ook niet veel gedaan met de adviezen die hier gegeven worden, heb ik het idee...
OMG, MisPixy!

Waar ben je in godsnaam mee bezig?

Kreeg het idee dat je juist een beetje begon in te zien hoe belachelijk je bezig bent. You could have fooled me. As a matter of fact, you did.

Een topic openen op psyche lijkt me geen slecht plan. Beter nog, vraag een verwijzing aan je HA voor een goede psycholoog.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ik vraag me idd ook af of dit echt is.
Geen stijl.
Mystiek boswezen in de bocht.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven