Ernstige Webcam-Spanjaard obsessie

10-09-2010 11:03 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Het is eigenlijk om me kapot te schamen..Eerst even wat achtergrondinfo

Een maand of 7/8 geleden was ik ziek thuis en lichtelijk depressief ( zoals half nederland van het al te koude weer) Vond mezelf erg zielig en triest vooral ook, omdat ik in plaats van me een Happy Single Mum te voelen, wel erg behoefte had (en nog heb ) aan een lekkere fijne liefdevolle uitermate welgevormde niet al te preutse, doch stijlvolle man die dan ook nog eens zo geweldig was dat ik hartsikke verliefd zou worden . etc etc. Etc ..

Kan gebeuren dacht ik nog dat ik me zo voel, is ook wel logisch. Zeker omdat ik 2 jaar geleden kordaat had besloten dat het maar eens afgelopen moest zijn met al die halfslachtige relaties, die ik me min of meer maar liet aanleunen omdat het wel zo makkelijk was.

Ik was dus ziek en thuis en al surfend op het www kwam ik via via bij een webcam-communitysite terecht, ik durf de naam niet te noemen want het is echt enorm verslavend..

Ik leerde daar mensen van over de hele wereld kennen , nou ja kennen is een groot woord. Ik kreeg zoveel aandacht van mannen en vrouwen, iedereen was aardig vond me leuk, en mooi , en fantaaaastisch. Kon lekker beetje flirten hoefde me geen zorgen te maken dat er dan ook ineens iemand voor mijn deur stond , waar ik wat mee moest. Het was veilig want ver van mijn bed. Kon gewoon mezelf zijn, en ik hoefde er de deur niet voor uit. En toch wel erg opwindend..

Ik hoorde hier en daar dat er ook wat internationale relaties waren ontstaan maar daar moest ik erg om lachen ..(wat een onzin dacht ik , je wordt toch zeker niet verliefd op iemand die je alleen maar via de webcam ziet)

Tja..

Toen kwam ik dus mijn internetspanjool tegen, overigens net op het moment dat ik had aangekondigd wel weer een beetje klaar te zijn met het hele web-cam-community-gebeuren, hij haalde me soort van over, gaf me zijn email adres ..en eigenlijk was hij toch ook wel heel erg aantrekkelijk..ergens tussen dat moment ( rond maart) en het wereldkampioenschap is het gebeurt.. Ik raakte volledig maar dan ook volledig in de war van de beste man..( die overigens al 7 jaar te vinden was in deze community..) en nou ja .. hij vond me ook wel leuk, onze contacten waren ontzettend prikkelend en spannend en ook heel romantisch ..( klinkt idioot maar toch is het zo) Maar ik had voortdurend het idee dat ik niet helemaal exclusiviteit kon verwachten.. logisch ergens.. maar ook vervelend omdat hij mij steeds vroeg of ik ook met anderen camde, dus kennelijk wel een soort clai legde , wat ik dan weer uitlegde als "hij vind me echt leuk" Hij was nogal wisslend in gedrag, kon niet helemaal hoogte van hem krijgen ..hij baalde r ook enorm van dat hij mij wel zijn echtenaam en emailadres had gegeven, hij doet iets met muziek, wat dat is weet ik nog steeds niet,zijn gegevens zijn op het internet stevig afgeschermd

Vorige week heb ik hem op de man af gevraagd, waarom hij zo wisslvallig is.. .

Hij heeft ook gevoelens voor iemand anders, vertelde hij me...Zucht.. enig speurwerk leverde op dat die iemand anders waarschijnlijke een Russische mevrouw is. Het stomme is dat ik in plaats van mijn wonden te likken .. eigenlijk alleen nog maar meer gedreven ben om hem op t sporen en een of ander actie op te zetten.. Want ja hoe groot is de kans dat hij haar ooit in levende lijve gaat zien? ..Spanje is tenslotte maar een paar uur vliegen vanaf NL, toch ? of draaf ik nu door?

Ik ben verdrietig maar ook strijdlustig.. ik wil hem zo graag ontmoeten.. ergens ben ik er van overtuigd dat hij van gedachten veranderd..

Tja het is natuurlijk om me kapot te schamen, dit vertel je niet zo makkelijk aan iemand het is eigenlijk een beetje genant Maar ik heb me in jaren niet zo gevoeld als nu.. dat betekent toch ook wel wat..?

Inmiddels is het 12 september.. En het is me gelukt om geen achterlijke acties meer te ondernemen.

Ben nu vanaf vrijdag niet meer op webcam-chat-community-dinges geweest, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het wel moeilijk vind.

In de comments lees ik hier en daar de vraag, en vooral verwondering over het feit dat je zo in de ban kan zijn van iemand die je niet in levende lijve hebt ontmoet. Ik weet het zelf ook niet.. Kennelijk zijn zulke sterke emoties mensen vreemd, en als ik de comments goed lees, is vrijwel een ieder die heeft gereageerd altijd en ten alle tijde in staat om altijd rationeel te reageren. Blijkbaar heeft niemand zich hier ooit schuldig gemaakt aan gedrag waar je je eigenlijk voor schaamt en waarvan je bliksemsgoed weet dat het eigelijk niet deugt.

De reden om hier een topic over te beginnen was ook bedoelt om te kijken of mijn gedrag inderdaad zou "out of line" was.

En dat was het, in ieder geval volgens de comments hier.

Ik wil een ieder heel hartelijk bedanken voor de (on)nuttige tips en adviezen .. En Hans de kans is groot dat ik me altijd blijf afvragen wat er zou zijn gebeurt als ik wel had gehandeld naar de sterke gevoelens die ik had jegens De Spanjool.. maar ik kies er nu voor om hier niets mee t doen.

Bedankt allen
Pixy,

Als je er niets aan doet heb je de kans dat je over vijf jaar nog steeds mannen IRL vergelijkt met die goddelijke Spanjaard.( die je dus niet ontmoet hebt...)

Als je door wilt blijven kwakkelen met deze, al dan niet gerechtvaardigde, verliefdheid, blijf dan doorzwijmelen.

Of neem die vlucht, check it out in real life, ontdek dat Julio ( of Pedre, Pablo ?) alsnog een player, hork, kneus, huilie, softie, looser, enz enz. blijkt te zijn, en Caramba, je bent van je verliefdheid genezen en kunt vrij en blij ( ok, een beetje verdrietig natuurlijk, ) naar nederland terug om hier alsnog een leuke local aan de haak te slaan....

Of....misschien blijkt Julio wel degelijk Mr Right te zijn...
oh... alleen das een mexicaantje
Snap je echt niet meer..... in je laatste post zet je uitéén dat het allemaal kolderiek is om vervolgens te reageren met:

( hoewel als ik Hans zijn comment lees toch stiekem denk: "zal ik het gewoon doen?")

Ben je hier de 'smiley' vergeten of ben je gewoon nog in dromenland?
Absoluut eens met Hans. Enige puntje van twijfel wat heerst bij mij is je persoonlijke veiligheid. Maar dat kan ook komen doordat ik gisteren Hostel heb gekeken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:luna30v schreef op 10 september 2010 @ 12:51:

oh... alleen das een mexicaantje [afbeelding]Dat is misschien de 'next' voor TO, als Julio het niet blijkt te zijn.
quote:Aubrey schreef op 10 september 2010 @ 12:53:

[...]

Dat is misschien de 'next' voor TO, als Julio het niet blijkt te zijn. yessss!
Ja, maar jullie vergeten voor het gemak even dat TO misschien wel fliefd is op de Spanjool, maar dat hij helemaal niet zo onwijs into her is. Hij heeft sowieso "gevoelens" voor de Russin en misschien stiekem ook nog wel voor een Noorse, Griekse en/of Turkse chatter. Dit heeft toch geen enkele kans van slagen?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Twister2010 schreef op 10 september 2010 @ 12:57:

Ja, maar jullie vergeten voor het gemak even dat TO misschien wel fliefd is op de Spanjool, maar dat hij helemaal niet zo onwijs into her is. Hij heeft sowieso "gevoelens" voor de Russin en misschien stiekem ook nog wel voor een Noorse, Griekse en/of Turkse chatter. Dit heeft toch geen enkele kans van slagen? Nou nou, het moet wel heel gek lopen als Don Juan zich niet even kan losrukken van zijn drukke bezigheden om TO te geven waar zij zo naar verlangd. Een beetje Spanjaard moet dat toch in drie minuten kunnen klaarspelen.
Natuurlijk steekt ie 'm er wel even in. Dat lijkt me het probleem niet.
..
...
3 minuten Wuiles? Dan wordt het omgerekend wel een hele dure wip. Voor dat geld zou ik toch wel wat meer verwachten
quote:Pompadoer schreef op 10 september 2010 @ 13:01:

Niet als hij zich juist heeft losGERUKT.Joh, het is nog een twintiger toch? 10 minuutjes geduld en dan kan Don Juan toch wel weer?!?
quote:Naomii schreef op 10 september 2010 @ 13:03:

3 minuten Wuiles? Dan wordt het omgerekend wel een hele dure wip. Voor dat geld zou ik toch wel wat meer verwachten Geen zorgen, ik heb geen ambities om de man op te gaan zoeken.
Julio is gewoon een multiculturele polyamoureuze Casanova.
Ik zou wel even waarschuwen dat je eraan komt. Kan hij snel een hotelkamer regelen. Of wil je gezellig bij zijn mamma logeren in de gastenkamer
quote:MarijeMarije schreef op 10 september 2010 @ 13:07:

Ik zou wel even waarschuwen dat je eraan komt. Kan hij snel een hotelkamer regelen. Of wil je gezellig bij zijn mamma logeren in de gastenkamer
quote:MarijeMarije schreef op 10 september 2010 @ 13:07:

Ik zou wel even waarschuwen dat je eraan komt. Kan hij snel een hotelkamer regelen. Of wil je gezellig bij zijn mamma logeren in de gastenkamer Ja, want zijn echtgenote en 6 bloedjes van kinderen zullen TO waarschijnlijk niet met open armen ontvangen.
quote:wuiles schreef op 10 september 2010 @ 13:05:

[...]

Geen zorgen, ik heb geen ambities om de man op te gaan zoeken.

Jij niet nee, ik bedoelde het ook meer als ontnuchterende opmerking naar TO toe

Ik betaal sowieso niet voor een neuk, principieel op tegen Genoeg leuke mannen die het kosteloos willen doen en er met een beetje geluk zelfs nog wat drankjes, etentjes en/of cadeautjes tegenaan willen gooien
quote:Aubrey schreef op 10 september 2010 @ 13:09:

[...]

Ja, want zijn echtgenote en 6 bloedjes van kinderen zullen TO waarschijnlijk niet met open armen ontvangen.Niet? Ik dacht dat die Spanjaarden zo'n gastvrij volk waren
Nah.... hij deed iets met muziek heh? Ik heb m gevonden heur!

Ach moppie toch, ik vind je niet alleen dolkomisch, maar ook ontzettend liev. Heerlijk toch, die fantasieën? Maar doe maar niet deze meneer opzoeken, hoor, for obvious reasons al door anderen genoemd.

Maarreh... als je nou zo'n behoefte hebt aan een spannende, exotische wip under the stars, waarom boek je niet gewoon voor jezelf een weekje weg? Kind naar vader, je mooiste jurkjes in je koffer, een ticket naar een plek waar de zon schijnt, het zand wit is en de zee blauw, en een weekje lekker gaan dansen, sjansen, flirten, lekker eten, uitslapen en een lekkere ober mee je hotelkamer insleuren?
Am Yisrael Chai!
quote:luna30v schreef op 10 september 2010 @ 13:14:

Nah.... hij deed iets met muziek heh? Ik heb m gevonden heur!

[afbeelding]Zou Miranda Rijnsburger het niet gezellig vinden, denk je, als er onverwachts een idolate vrouw langskomt die zich op haar echtgenoot stort?
KIjk Hans & Cherry, ik wil natuurlijk graag het plaatje..

maar of het realistisch is?..waarschijnlijk niet.

En Ja ik zou zowiezo naar Valencia kunnen gaan , en dan een poging wagen..natuurlijk dat kan.

Of het slim is? Ik weet het niet..

Ik wil ook heel graag heel stoer zeggen dat het allemaal belachelijk en idioot, wat het ook is natuurlijk..

ik hoop maar gewoon dat het zo voorbij is, want ik vind het vervelend wordn..en ikword er onzeker van.
Als je er werkelijk vanaf wil dan verwijder je zijn gegevens en ga je afleiding zoeken. De kans dat je met hem geconfronteerd wordt of per ongeluk tegenkomt op straat is nihil dus dat zou het alleen maar makkelijker moeten maken om steeds minder aan hem te gaan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven