Ervaringen met abortus?

17-08-2018 16:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met het plegen van een abortus? Wat heeft voor jou de doorslag gegeven? En heb je hulp gehad bij het maken van je keuze?
En waarom ben je hier zo in geïnteresseerd?

Edit: ik had hem gestaft, maar hij is ontstaft, dus ben nu extra benieuwd naar je beweegredenen om dit op deze manier te vragen.
maartje2016 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 16:51
59.63% gewijzigd
Waarom wil je dit weten? Je schrijft alsof het een onderzoekje voor school of opleiding is, en daar is wat mij betreft het onderwep te precair voor om zo van een forum gebruik te maken.
Ja.
Geen hulp bij de keuze, we hadden genoeg kinderen om voor te zorgen, nog eentje erbij werd gewoon te veel.
De keuze heb ik gemaakt toen ik nog maar 2 weken over tijd was, nog nooit een seconde spijt van gehad.
Inderdaad, waarom vraag je dit? Doe je een onderzoekje, of sta je zelf voor deze keuze?
In het eerste geval: er zijn genoeg topics over het onderwerp, met veel ervaringen en bovendien een hoop discussie.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Heeft iemand hier ervaring met het plegen van een abortus?
Ja

Wat heeft voor jou de doorslag gegeven?
De situatie destijds

En heb je hulp gehad bij het maken van je keuze?
Nee, ik heb de beslissing zelf genomen.
Wat wil je weten? Ik was 16 en niet toe aan een kind. 15 jr later nog 2 gezonde kinderen gekregen. Geen spijt van. Voelde als een opluchting.
Yraatje schreef:
17-08-2018 16:54
Heeft iemand hier ervaring met het plegen van een abortus?
Ja

Wat heeft voor jou de doorslag gegeven?
De situatie destijds

En heb je hulp gehad bij het maken van je keuze?
Nee, ik heb de beslissing zelf genomen.
Dit! (Scheelt typen :-D )
Find people who will make you better (M. Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven