Even met rust laten of........?

06-04-2012 19:06 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben alweer een tijdje aan t internet-daten, maar tot nu toe nog niet die leukste tegengekomen , maar blijven volhouden hihi...

Nu heb ik sinds een weekje leuk contact met een jongen via een dating-site..we hebben elke dag wel veel contact, mail en whatsappen de hele dag door wel een beetje,,,

Nu gaat hij vandaag een weekendje weg met vrienden, we hebben vandaag ook weer veel contact via whatsapp gehad...

Zal ik hem nu ff met rust laten en lekker laten genieten? Of gewoon nog whatsappen.....?

Groetjesss
Ik zou hem na het weekend whatsappen om te horen hoe zijn weekend was

edit: en hem voor de tijd veel plezier wensen
Ja, heb hem eind vd middag ook veel plezier gewenst..
Met rust laten!
Jup, met rust laten en wachten tot hij zelf contact opneemt na het weekend. Misschien heb je geluk en smst hij al in het weekend. Afwachten dus.
Argh, ik ben zo blij dat ik niet hoef te internetdaten, hoe gecompliceerd allemaal...
Ja ga hem ook met rust laten....komt anders zo "zeurderig" over..wacht wel af of ik iets hoor haha.....
quote:luni schreef op 06 april 2012 @ 19:15:

Argh, ik ben zo blij dat ik niet hoef te internetdaten, hoe gecompliceerd allemaal...

Gewoon daten lijkt mij niet meer of minder gecompliceerd...

Ik zou hem ook gewoon met rust laten pas wat laten horen na het weekend of inderdaad als hij wat laat weten.
ik vind dit echt een domme vraag.
Ik heb nooit gedate,het ging zo als het ging
quote:luni schreef op 06 april 2012 @ 19:35:

Ik heb nooit gedate,het ging zo als het ging

precies

heb iig nooit krom gelegen over of ik iemand wel of niet wilde whats appen/sms'sen. Gewoon doen wat goed voelt
quote:luni schreef op 06 april 2012 @ 19:15:

Argh, ik ben zo blij dat ik niet hoef te internetdaten, hoe gecompliceerd allemaal...Heeft mi niets met internet te maken. Als je gewoon date kun je dit probleem ook hebben.
Bazinga!
quote:bagheera91 schreef op 06 april 2012 @ 19:38:

[...]

precies

heb iig nooit krom gelegen over of ik iemand wel of niet wilde whats appen/sms'sen. Gewoon doen wat goed voeltIdd. Niet lullig bedoeld.
quote:brandy38 schreef op 06 april 2012 @ 19:14:

Jup, met rust laten en wachten tot hij zelf contact opneemt na het weekend. Misschien heb je geluk en smst hij al in het weekend. Afwachten dus.

Mee eens!

Je hebt pas een weekje contact met hem, dus ik zou ook even afwachten..

Verder idd apart hoe vaak ik op dit forum zoiets lees als: "wel of niet al wat van me laten horen?".. Normaal gesproken gaat zoiets vanzelf goed, dus niet te veel twijfelen!

Maar fijn voor je dat je nu een leuk contact hebt opgedaan
Korte berichtjes moet kunnen toch. Als je maar geen vragenvuur op hem afstuurt. Zo kan hij zelf kiezen wat hij antwoord en hoe lang en stoor je hem ook niet
Als jullie heel veel app contact hebben dan zou ik als je naar bed gaat iets sturen van "ik ga nu slapen. Hoop dat je een gezellig weekendje hebt, have fun". Of iets dergelijks.

Ik zou niet niks laten horen, maar ik zou ook geen app sturen met vragen, zodat hij verplicht wordt te antwoorden.

Succes :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven