Ex doet raar
zaterdag 9 januari 2010 om 16:45
quote:Rabbit1 schreef op 09 januari 2010 @ 16:43:
Dit was mijn eerste echte relatie, met iemand die ik vertrouwde en waarvan ik dacht dat hij ook van mij hield. Dan is het wel even een klap om te constateren en te willen geloven dat dat niet zo is.
Vandaar.Je kunt niet geloven dat hij niet meer van je houdt? Waarom zou hij dan een vriendin hebben denk je?
Dit was mijn eerste echte relatie, met iemand die ik vertrouwde en waarvan ik dacht dat hij ook van mij hield. Dan is het wel even een klap om te constateren en te willen geloven dat dat niet zo is.
Vandaar.Je kunt niet geloven dat hij niet meer van je houdt? Waarom zou hij dan een vriendin hebben denk je?

zaterdag 9 januari 2010 om 16:46
quote:Toen ik vroeg waarom dat allemaal was (want vreemd), zei hij dat ik het absoluut niet verkeerd moet opvatten. Dat het zo vertrouwd is, maar dat hij geen verkeerde hoop wil wekken.
Goeie he, deze?
Dubbele signalen afgeven maar dan dit zeggen als iemand er recht op de man af om vraagt.
Zo kan hij blijven spelevaren. Hij hééft je gewaarschuwd.
Aan jou om er niet op in te gaan.
Niet meer doen, je bezeert je voor niks, zonde.
Goeie he, deze?
Dubbele signalen afgeven maar dan dit zeggen als iemand er recht op de man af om vraagt.
Zo kan hij blijven spelevaren. Hij hééft je gewaarschuwd.
Aan jou om er niet op in te gaan.
Niet meer doen, je bezeert je voor niks, zonde.

zaterdag 9 januari 2010 om 17:28
zaterdag 9 januari 2010 om 17:28
Je mag best over deze kloje topicen, maar waarom 3 topics en niet verdergaan in het bestaande topic?
Maar ik geloof dat de boodschap is aangkomen......
En wil je je ei erover kwijt, doe dat lekker hier in plaats van er een nieuw topic over te openen toch?
Sterkte ermee, en hou je sterk. Jij bent de moeite waard, en kunt het niet gebruiken om aan het lijntje gehouden te worden.
Leef je leven!!!!
Maar ik geloof dat de boodschap is aangkomen......
En wil je je ei erover kwijt, doe dat lekker hier in plaats van er een nieuw topic over te openen toch?
Sterkte ermee, en hou je sterk. Jij bent de moeite waard, en kunt het niet gebruiken om aan het lijntje gehouden te worden.
Leef je leven!!!!