Ex flirt met me
maandag 5 maart 2018 om 13:20
Ik heb een poosje met een jongen gehad en dat is nu mijn ex. Hij weet dat ik het er moeilijk mee heb
Hij heeft nu een nieuwe vriendin, maar naar mijn mening flirt hij nog steeds met me.
We hebben al meerdere malen contact proberen te maken, in het begin gaat dat goed, maar na verloop van tijd loopt dit uit in ruzie.
Ik ben nogal jaloers aangelegd en kan het niet hebben dat hij een nieuwe vriendin heeft, ook al meerdere malen jaloerse opmerkingen gemaakt, maar toch zoekt hij me steeds weer op. De ene dag schelden we elkaar verrot en de volgende dag doen we alsof er niks gebeurt is bij wijze van spreken
Als hij echt verliefd op die ander is en gek wordt van mijn jaloerse gedrag kan hij mij ook blokkeren,dit doet hij maar een poosje en vervolgens komt hij weer vrolijk terug.
Ook als we elkaar tegen komen blijft het niet bij alleen hoi, maar heeft hij het over de tijd dat we nog iets hadden. Als hij me niet ziet, maar wel in de buurt is belt hij gewoon aan. M'n verstand weet dat ik hier niet op in moet gaan, maar ik doe het wel. En vervolgens voel ik me weer rot.
Vandaag moest hij op de plek zijn waar ik werk en toen ik naar huis ging bleek hij op me te staan wachten. Iemand met gezond verstand gaat er niet op in en fietst hard weg, ik niet. Ik woon vlakbij mijn werk, dus hij liep mee.
Thuis aangekomen vroeg hij of ik hem nog leuk vond en toen ik bleef ontkennen kreeg ik een speelse ''aai over de bol'' en zei hij dingen als ''je zou het vast niet erg vinden als het uitging''
Vinden jullie dit flirten of verbeeld ik het me?
Hij heeft nu een nieuwe vriendin, maar naar mijn mening flirt hij nog steeds met me.
We hebben al meerdere malen contact proberen te maken, in het begin gaat dat goed, maar na verloop van tijd loopt dit uit in ruzie.
Ik ben nogal jaloers aangelegd en kan het niet hebben dat hij een nieuwe vriendin heeft, ook al meerdere malen jaloerse opmerkingen gemaakt, maar toch zoekt hij me steeds weer op. De ene dag schelden we elkaar verrot en de volgende dag doen we alsof er niks gebeurt is bij wijze van spreken
Als hij echt verliefd op die ander is en gek wordt van mijn jaloerse gedrag kan hij mij ook blokkeren,dit doet hij maar een poosje en vervolgens komt hij weer vrolijk terug.
Ook als we elkaar tegen komen blijft het niet bij alleen hoi, maar heeft hij het over de tijd dat we nog iets hadden. Als hij me niet ziet, maar wel in de buurt is belt hij gewoon aan. M'n verstand weet dat ik hier niet op in moet gaan, maar ik doe het wel. En vervolgens voel ik me weer rot.
Vandaag moest hij op de plek zijn waar ik werk en toen ik naar huis ging bleek hij op me te staan wachten. Iemand met gezond verstand gaat er niet op in en fietst hard weg, ik niet. Ik woon vlakbij mijn werk, dus hij liep mee.
Thuis aangekomen vroeg hij of ik hem nog leuk vond en toen ik bleef ontkennen kreeg ik een speelse ''aai over de bol'' en zei hij dingen als ''je zou het vast niet erg vinden als het uitging''
Vinden jullie dit flirten of verbeeld ik het me?
maandag 5 maart 2018 om 16:23
Dit bedoel je toch sarcastisch hè?wanderlily schreef: ↑05-03-2018 14:21Hij is stapelgek op jou. Hij gebruikt die ander om over jou heen te komen, maar hij kan jou niet missen. Hij heeft nog liever ruzie met je dan dat hij je niet ziet. Je bent nog steeds zijn droomvrouw, zijn grootste en liefste liefde.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
maandag 5 maart 2018 om 16:27
Wat een arrogant gedrag van die ex.
Jou een aai geven streelt zijn ego.
Kijk ze vindt me nog leuk.
Dat is eng.
Al ga je dood van binnen, hij heeft een ander hè....zeg dat hij het heeft uitgemaakt en dat je klaar met hem bent.
Jou een aai geven streelt zijn ego.
Kijk ze vindt me nog leuk.
Dat is eng.
Al ga je dood van binnen, hij heeft een ander hè....zeg dat hij het heeft uitgemaakt en dat je klaar met hem bent.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
maandag 5 maart 2018 om 16:29
Wat een bijzondere kijk heb jij toch op zaken.wanderlily schreef: ↑05-03-2018 14:21Hij is stapelgek op jou. Hij gebruikt die ander om over jou heen te komen, maar hij kan jou niet missen. Hij heeft nog liever ruzie met je dan dat hij je niet ziet. Je bent nog steeds zijn droomvrouw, zijn grootste en liefste liefde.
Maar goed, dit is wss wel exact wat to graag wil horen.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 5 maart 2018 om 16:36
Dat was waarschijnlijk sarcastisch xDGrobbekuiken_ schreef: ↑05-03-2018 16:29Wat een bijzondere kijk heb jij toch op zaken.
Maar goed, dit is wss wel exact wat to graag wil horen.
maandag 5 maart 2018 om 16:37
Dat hoop ik dan maar.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 5 maart 2018 om 17:21
Als je er niet om vraagt, wees dan ook duidelijk dat je dat niet wil. En duidelijk door elk contact vanuit hem meteen af te kappen en dan ook zelf totaal geen contact zoeken. (Dus ook niet contact zoeken om te zeggen dat je geen contact wil)
Hoe moet jij ooit een normale gezonde relatie krijgen wanneer je dit gedrag blijft vertonen met dit soort types.
Hoe moet jij ooit een normale gezonde relatie krijgen wanneer je dit gedrag blijft vertonen met dit soort types.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.