ex heeft een ander

28-05-2008 20:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
goededag allemaal,

ff in het kort(als dat kan)heb een sexrelatie gehad met een jonegen van bijna 3 jaar hij was nooit verliefd op mij,en zei dat ook altijd.hadvaak andere date's maar ik wachte steeds op hem.inmiddels heb ik een baby(van iemand anders)na een onenightstand,hij heeft me ontzettend gesteund gedurende de zwangerschap en daarna,we werden steeds closer,ik ben zwanger van hem geraakt,maar hij wilde een abortus,die ik tot mijn grote spijt heb gedaan.daarna kregen we verkering,maar hij twijfelde omdat ie niet verliefd was,nu heeft ie het uitgemaakt,ik heb hem rotgebld en gesmst,dat ik hem terug wou.hij heeft nu sinds 3 weken iemand anders.kwam gisteren bij me om nog kaartjes voor een evenement te betalen en deed heel afstandelijk,ging in een andere stoel zitten,ik heb het onderwerp nieuwe vlam vermeden en hij ook.bij het weggaan gaf ie mij een kus,was dit uit schuldgevoel of twijfelt ie nog steeds????wat moet ik doen,ben zo in de war.zaterdag ga ik naar een party en hij is daar ook(zonder haar)
lieve allemaal,

Nogmaals bedankt voor alle serieuze goed bedoelde reactie's.

Ik ga hier ook echt mee aan de slag.

Zal misschien op veel mensen overkomen als dom of naief,maar geloof me dat ben ik echt niet.

Maar ik ben gewoon ontzettend stom geweest om me zo afhankelijk op te stellen,en dat mag niet meer gebeuren.

Ik ga nu mezelf en vooral mijn kindje op de 1e plaats zetten(en ja,die ging al die tijd al voor alles).

Wat mij betreft sluiten we dit onderwerp dan ook.misschien dat sommige van jullie eens kunnen proberen,zich iets meer in te leven in een situatie van iemand anders i.p.v krenkende reactie's te sturen,lekker makkelijk als je ergens zelf niet voor staat(misschien dat iemand daarom wel verward overkomt!!) en bovendien ook lekker boeiend of er wel of geen spatie's of leestekens juist geschreven worden,stuur dan liever niks.

Voor diegene die wel eerlijke en goede raad gaven,nogmaals bedankt! groetjes....
1x spatiebalk is genoeg hoor. Het wordt nu meteen weer zo overdreven.
quote:FullHouse schreef op 28 mei 2008 @ 20:06:

1. neem een cursus Nederlands

2. ontdek de spatiebalk en gebruik die eens na een leesteken

3. ontdek de shift-toets en creeer hoofdletters

4. ik vind een jongen van drie wel erg jong voor een sexrelatie

5. zet een dikke punt achter deze "vent" en ga door met je leven

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven