Ex is boos?

29-11-2011 20:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,

Het spijt me, ik moet dit even van me af schrijven. Ik heb een tijdje geleden een stuk gepost over het feit dat het uit is tussen mij en mijn ex om diverse redenen. Ik kan dat stuk even niet vinden en is een beetje lang om te herhalen. Het komt er op neer dat onze relatie na twee jaar is opgehouden nadat we zijn gaan samenwonen en ik 140km ben verhuist om samen met haar te zijn. Waar twee scheiden hebben twee schuld is wel van toepassing. Ik heb mijn fouten gemaakt en erkend en zij net zo.

Maar nu is het ongeveer een maand voorbij en we hebben vaak contact gehad tot de afgelopen week. We hadden besloten elkaar met rust te laten mede dankzij de nodig frustraties bij beide kanten. Ik had het hier erg moeilijk mee omdat ik nog steeds veel voor haar voel en enorm veel van haar houd en nog steeds hoop hebt. Zij is een paar keer duidelijk geweest dat dit voor haar niet meer zo is. Ik heb me daarbij neergelegd en ben mijn eigen dingen op gaan pakken.

Helaas sta ik om diverse redenen daar nog ingeschreven en belde ze vandaag op om te vertellen dat er post voor me was. Ze maakt hierbij meteen de kantnotitie dat ze spijt heeft van de afgelopen twee jaar, dat ze mij haat en dat ik alles alleen nog maar meer gesloopt heb nadat het uit is.

Ik heb toevallig na twee jaar een ex gesproken via facebook en heb het met haar over deze ex gehad gewoon om mijn verhaal kwijt te kunnen. Op welke manier dan ook is mijn ex dit te weten gekomen en verwijt mij nu dat ik met haar naar bed ben geweest en weet ik veel wat nog meer. Dat ik weer allemaal fouten maak en ze nogmaals blij is met de beslissing. Ik heb voor de goede orde geen seks of contact gehad met andere met verkeerde intenties.

Ik vind dit heel vervelend en dit knaagt aan mij, ik heb totaal geen behoefte aan andere vrouwen in mijn leven maar vind het fijn mijn verhaal kwijt te kunnen, helemaal nu ik 140km van mijn geboorteplaats woon.

Ik snap niet dat zij mij deze trap na nog een keer wil geven en mij totaal de grond ik trapt nadat ze deze keuze al gemaakt heeft.

Doe ik iets fout? Ik weet het vaak echt niet meer en wordt gek van alles. Loop inmiddels bij een psycholoog juist om aan mijzelf te werken en de dingen die deze relatie hebben doen beindigen onder ogen te zien en te verwerken tot iets wat mij in staat brengt deze dingen te veranderen.

Ondanks alles, hou ik enorm veel van haar.
Je vorige topic!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ex is ex. Die periode van elkaar loslaten, allebei verdriet hebben en elkaar ondanks einde relatie te missen en nog van elkaar te houden, het grijze tussengebied tussen aan en uit zeg maar, is juist de periode waarin de hardste klappen vallen. Zoals nu.

Laat het gaan, richt je op jezelf, richt je op je eigen leven en het nieuwe pad dat je zonder je ex inslaat. En regel meteen even dat je post op je eigen adres komt.

Gesprekken op Facebook kunnen openbaar zijn, kijk even naar je instellingen. Denk jij een vertrouwelijk gesprek te hebben, kan de hele wereld (of je hele vriendengroep, inclusief ex) je ontboezemingen te kunnen lezen. Dat is nou ook weer niet direct nodig.
Wat eten we vanavond?
Ik gok dat ze door zo met je om te gaan veel afstand kan creëren omdat ze onder deze woede waarschijnlijk ook nog "houden van" heeft zitten, maar ze wil er vanaf, en het liefst nog vandaag dan morgen. Maar zoiets kost tijd en ik krijg een beetje het idee dat het haar frustreert dat het niet sneller gaat. Dan maar pijnlijke opmerkingen in je schoot gooien. Schijnbaar voelt ze zich als een kat in het nauw. Proberen toch alle contact met haar te verbreken..jij komt nu op de eerste plaats. Goed dat je hulp hebt, praat er goed over met je psych. Sterkte.
Het is uit, en je mag doen en laten wat jij wil. Je hoeft geen verantwoording af te leggen over met wie je wat bespreekt. het is over en uit, voorbij! Je leven is weer van jou, en jij bent de enige tegen wie jij verantwoording hoeft af te leggen. En echt boeien wat zij zegt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat een gezeur. Het is toch uit?

Al had je een vrouw alle hoeken van het bed laten zien, dan nog heeft je meest recente ex daar niets mee te maken. Zeg haar dat, dan wordt ze wel weer stil.

En jij moet je er niet mee bezig houden dat ze boos op je is, want het is uit. Dan hoor je daar geen last meer van te hebben. Niet op reageren dus.
zorg dat je daar geen post meer ontvangt. en laat haar los.

dat is zo te lezen voor jou net zo goed als voor haar.

over en uit.

klinkt hard, maar anders kom je er never nooit niet goed los van.

kappen dus.
Oei...je vorige topic. Deze vrouw klinkt alsof ze psychisch niet helemaal gezond is. Wat zegt dat over jou, dat je zoveel van zo'n vrouw pikt..en nog steeds hiervan houd?
Ik heb ook je vorige topic gelezen. Het lijkt me heel gunstig voor jullie allebei dat jullie gestopt zijn met deze relatie. Ik lees dat je je met huid en haar aan haar hebt overgeleverd en zij aan jou, zonder dat jullie nou direct een lieve en leuke aanvulling op elkaars leven waren. Echt TO, laat het gaan, wandel over je eigen pad.
Wat eten we vanavond?
Volgens mij hou je niet van haar, maar ben je verslaafd aan haar.

Op de een of andere manier is al die drama heel verslavend.

Verander je postadres, en neem geen contact meer op met haar.

Ook niet reageren als zij jou probeert te bereiken.

Cold turkey werkt toch het beste.
Rot voor je!! *meen ik echt*

Je hebt al enige tijd gehad om te "wennen" aan de relatiebreuk. Verwerken en rouwen is noodzakelijk. Maar de relatie is al een tijdje over en uit, voorbij, beëindigd. Realiseer je dit? Herhaal het desnoods 1000 keer. Tot het echt doordringt. Laat vervolgens los... Ga verder, zorg voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven