ex schoonouders partner
woensdag 21 mei 2008 om 12:43
Mijn partner is 5 jaar gescheiden (2 kids). Hierna heeft hij een tijdje bij zijn schoonouders gewoond, 2 1/2 jaar geleden kregen wij een relatie en ben ik bij hun op bezoek geweest, ik was altijd welkom, later nog een keer meegegaan prima. We gingen een huis kopen en ineens wilden ze niet komen ze konden het niet aan (mijn partner is niet bij hun dochter weggegaan maar andersom) oke prima.. Enige tijd geleden hadden wij problemen en is hij daar gaan slapen (vond dat niet slim heb dat ook gezegd, want hij heeft ook een eigen moeder waar hij welkom is) en heeft daar zijn beklag gedaan over mij (of de relatie), nu moet de exschoonmoeder mij niet meer. (in zijn woorden jullie liggen elkaar niet???) Dat geeft nog niet, hij wordt alleen uitgenodig voor verjaardagen, binnenkort een bruiloftsfeest, etentjes met de kinderen...(telefoontje op onze dagje uit dat ze hem missen omdat ze zo gezellig bij elkaar zaten en hij er niet was heb ik ook al gehad) .... ik laat het altijd maar maar inmiddels komt het me MIJN STROT uit en heb dit gister duidelijk gemaakt dat ik het respectloos vind richting mij en dat ik vind dat hij moet aangeven dat hij mij gewoon mee wil nemen omdat ik bij zijn leven hoor. Hij vind dit raar, en heel normaal dat hij met zijn kinderen naar dit feest gaat en misschien wel met de ex in ieder geval is zij er ook... Mijn vriend is boos nu op mij en wil HUN niet kwetsen, maar waarom moet ik wel gekwetst worden dan, mag er over mij gelult worden en ze kennen me niet eens..
ben ik nou zo gek, wil hier graag objectief een mening over (let wel: ik heb hetzelfde gehad dat mijn vrienden hem niet accepteerden en heb gekozen voor mijn vriend omdat ik vind dat hij mijn toekomst is).
Mijn vraag: zie ik het verkeerd dat hij mij mee moet nemen of anders niet moet gaan uit respect voor mij en als signaal dat dit nu eens moet stoppen of moet ik erin berusten... Graag jullie reactie.
ben ik nou zo gek, wil hier graag objectief een mening over (let wel: ik heb hetzelfde gehad dat mijn vrienden hem niet accepteerden en heb gekozen voor mijn vriend omdat ik vind dat hij mijn toekomst is).
Mijn vraag: zie ik het verkeerd dat hij mij mee moet nemen of anders niet moet gaan uit respect voor mij en als signaal dat dit nu eens moet stoppen of moet ik erin berusten... Graag jullie reactie.
woensdag 21 mei 2008 om 20:20
woensdag 21 mei 2008 om 21:45

woensdag 21 mei 2008 om 22:24
ja hij heeft een vluchtwoning hihihi... dus niet meer naar exschoonouders.. misschien wel om zijn hart eens lekker te luchten over de grote boze wolf die mee wil naar het feest.. Ja ik hoor wel vaker dat mensen mij hier zo mild in vinden en al veel eerder wat hadden gedaan, maar dan denk ik weer ach.. maar nu heb ik het er weleens mee gehad, als je nu nog niet waardeerd wat je hebt dan is het dus niet de juiste persoon voor mij.
donderdag 22 mei 2008 om 00:17