Ex terug genomen

29-06-2009 12:36 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve iedereen,

Aangezien ik met een probleem zit, wil ik dat even met jullie delen. Misschien brengt mij dit tot nieuwe inzichten..

Ik had 2,5 jaar een relatie met mijn (nu inmiddels weer) vriend. Na 2,5jaar een relatie gehad te hebben had ik het uitgemaakt aangezien er een hoop gezeur was, binnen 8 weken ging hij er met een vriendin van mij vandoor...

Ik was er kapot van, wilde ook geen concact meer hebben met die vriendin!! Na 5maanden had hij het uitgemaakt met haar.. (Ik heb gehoord dat hij er kapot van was toen ik het uitgemaakt had met hem.)

Na een maand had hij een soort van seks partner wat ookniet lang duurde, daarna kreeg hij een relatie met een andere meid wat ook zo'n 3maanden geduurd heeft.. Nu is hij binnen die 3weken weer terug bij mij.. Ik vraag mij af of ik dit wel goed heb gedaan, aangezien hij erg veel meiden na mij gehad heeft.

Veel van mijn vriendinnen hebben hier kritiek op, ze vinden dat ik erniet weer had moeten intrappen...

Wat ik mezelf ook vaak afvraag is, als hij nou nogsteeds zo verliefd op mij geweest was, waarom heeft hij dan na mijn vrienidn waarmee hij ging, nog 2 andere meiden gehad????

Wat vinden jullie??? Is je ex terug nemen niet zoiets als een gelijmde vaas waarbij je altijd de scheuren blijft zien.....?!

Liefs Carla
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 13:03:

Superstar_2 zegt:

Dat hij de 1 na de andere vriendin na jou nam dat zegt alleen maar dat hij niet alleen kan zijn.

Een ex is idd niet voor niets een ex dus weg met die gast.

Jaa dat zou kunnen, alleen mijn vraag wordt dan.. als hij nou zo gek op mij was geweest in die hele periode dat hij met al die meiden ging, dan had die toch meteen al terug gekomen naar mij toen t uitraakte met mijn vriendin en hem?Als hij echt zo gek op jou was dan was hij sowieso niets met je vriendin begonnen.
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 13:03:

Superstar_2 zegt:

Dat hij de 1 na de andere vriendin na jou nam dat zegt alleen maar dat hij niet alleen kan zijn.

Een ex is idd niet voor niets een ex dus weg met die gast.

Jaa dat zou kunnen, alleen mijn vraag wordt dan.. als hij nou zo gek op mij was geweest in die hele periode dat hij met al die meiden ging, dan had die toch meteen al terug gekomen naar mij toen t uitraakte met mijn vriendin en hem?

Ik bedoelde inderdaad dat er een mogelijkheid bestaat dat hij verliefd was op je vriendin en dat hij geen dubbele agenda had (jou jaloers maken).

En over dat terugkomen: misschien durfde hij dat toen wel niet. De man die toen mijn hart gebroken had, heb ik een hele tijd vermeden terwijl ik echt weer een relatie met hem wilde. En ik heb overigens niet alleen een paar maanden nadat die relatie verbroken was een nieuwe vriend gekregen, ik heb ook een paar scharreltjes daarvoor gehad. Waarom mag dat niet? Je exvriend was toch ongebonden en in de veronderstelling dat jij hem niet wilde?

Als je wat van de relatie wilt maken, steek dan je energie in de inhoud en niet wat er gebeurd is in het interbellum tussen jullie relaties. En als je niet leven kunt met het feit dat hij diverse vriendinnen heeft gehad, vrees ik dat je relatie op voorhand kansloos is.
Super bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik het uit ga maken, aangezien het mij wél dwars zit dat hij zoveel man na mij gepakt heeft..

Ik wordt gewoon de heletijd met die meiden geconfronteerd, na hem heb ik ookwel een ander gehad maargoed..

Het voelt nu gewoon alsof hij mij terug genomen heeft omdat hij idd niet alleen kan zijn of iets dergelijks....

Mannen.. ZUCHT
Ik zou in ieder geval condooms gebruiken en allebei even een soa test laten doen. Waarom had jij het eigenlijk uitgemaakt? Zijn die problemen nu opgelost?
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 13:21:

Ik wordt gewoon de heletijd met die meiden geconfronteerd, na hem heb ik ookwel een ander gehad maargoed..

Meet je nu niet heel erg met 2 maten? Jij maakt het uit met hem. Dan is hij vrij om nieuwe relaties en sekscontacten aan te gaan. Jij hebt dat blijkbaar ook gedaan. Maar als hij het doet deugt het niet?
Ik had het met hem uitgemaakt aangezien er elke x ruzie was, hij was elke erg egoïstisch, gaf mij eigenlijk niet de aandacht die ik van hem wilde hebben.. Of die ik überhaup verwacht in een relatie...

Dat ik hem nu terug genomen heb, is ook omdat ik gewoon nog steeds erg om hem geef en gewoon een enorm zwak voor hem heb!

Ik heb zelf 1 relatie na hem gehad, hij heeft meerdere meiden na mij gehad (misschien nogwel meer waarvan ik het niet eens weet!)

Dus of ik heel erg met 2 maten meet?
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 13:27:

Ik had het met hem uitgemaakt aangezien er elke x ruzie was, hij was elke erg egoïstisch, gaf mij eigenlijk niet de aandacht die ik van hem wilde hebben.. Of die ik überhaup verwacht in een relatie...

Dat ik hem nu terug genomen heb, is ook omdat ik gewoon nog steeds erg om hem geef en gewoon een enorm zwak voor hem heb!

Ik heb zelf 1 relatie na hem gehad, hij heeft meerdere meiden na mij gehad (misschien nogwel meer waarvan ik het niet eens weet!)

Dus of ik heel erg met 2 maten meet?Vind ik niet. Ik vind het best respectloos (ook van je vriendin) dat hij er met haar vandoor ging na jullie relatie. Ook dat hij zoveel relaties/scharrels daarna gehad heeft zou mij geen lekker gevoel geven. Naar mijn idee zegt dat iets over zijn gevoel voor jou.
Beste Luna,

Idd, het is een soort ''vies'' gevoel als ik naast hem lig..

Ik probeem echt van hem te houden, alleen het voelt als een geplakte vaas waarbij je de oude scheuren nog ziet zitten!

En idd als hij zo verliefd op mij geweest was, was hij al eerder terug gekomen bij mij.. In al die tijd dat hij scharrels had ben ik vrijgezel geweest.. Onzin om te denken dat hij niet naar mij toe drufte te komen?
Erg tof trouwens dat er zoveel mensen reageren op dit forum!

Ik ben hier nieuw, moet alles nog even goed bekijken maar dit helpt mij écht!!

Liefs C.
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 13:40:

Beste Luna,

Idd, het is een soort ''vies'' gevoel als ik naast hem lig..

Ik probeem echt van hem te houden, alleen het voelt als een geplakte vaas waarbij je de oude scheuren nog ziet zitten!

En idd als hij zo verliefd op mij geweest was, was hij al eerder terug gekomen bij mij.. In al die tijd dat hij scharrels had ben ik vrijgezel geweest.. Onzin om te denken dat hij niet naar mij toe drufte te komen?

Waarom vraag je het hém niet in plaats van speculeren en voor hem denken. En nogmaals: jij hebt het uitgemaakt en hij is verder gegaan met zijn leven en kennelijk had hij behoefte aan een partner. Dat het voor jou zo niet werkt, houdt niet in dat dat voor hem hetzelfde is. En nogmaals 2: als jij er echt problemen mee hebt dat hij het bed met anderen gedeeld heeft, denk ik dat je de relatie beter kunt verbreken want daar ga je niet uitkomen. Hij was tenslotte vrijgezel, had hij celibatair moeten leven in de hoop dat jij hem ooit eens zou terugnemen?

Daarbij zeg je eerst dat je hem teruggenomen hebt omdat je zoveel van hem houdt en nu schrijf je dat je van hem probeert te houden. Wat is het nu? Als het het laatste is, dat je probeert van hem te houden, dan zou ik de relatie al helemaal verbreken. Waarom energie steken in zoiets moeizaams als je niet intens van hem houdt?
Als je wilt dat het deze keer wel gaat werken, zou ik me concentreren op wat er tussen jullien gebeurde waardoor je relatie uitging en niet op wat jullie hebben gedaan toen het uit was.

Het ging uit omdat er gezeur was. waar ging dat gezeur over en waarom was dat een reden voor jou om het uit te maken. hoe ga je nu voorkomen dat er weer gezeur komt en wat heeft hij gedaan waardoor jij denkt dat deze keer het "gezeur"geen reden zal zijn dat het weer stukloopt tussen jullie?

Uit jouw relaas krijg ik wel de indruk dat jouw vriend slecht tegen alleen zijn kan. Altijd binnen no-time weer een rebound-girl. ik vind het wel een hele rare conclusie dat je denkt dat hij die andere vrouwen had om jouw jaloers te maken. Als je dat gelooft heb je wel heel erg de neiging om alles op jezelf te betrekken. Ik denk niet dat je ex in de tussentijd zo met jou bezig is geweest mar dat ie gewoon troost, aandacht en sex zocht. Vraag
Jij hebt de relatie ooit verbroken. Wanneer wist hij dat je hem weer terug wilde? Is hij dat telkens komen vragen? Heb jij hem dat regelmatig laten weten? Want als hij dat pas wist toen jullie weer wat kregen vind ik wel wat anders dan als je na een week al spijt had en hem dat verteld hebt. Als hij niet wist dat je hem terugwilde dan kun je hem toch niet verwijten dat hij doorging met zijn leven? Tja, dat hij met meer meiden het bed heeft gedeeld dan jij met mannen of jij zou doen maakt jullie hierin verschillend, maar hem niet slecht of minder dan jij.

Als jij hem tussendoor afgehouden hebt dan zou het allemaal uit jaloezie geweest kunnen zijn. Maar als je dat zeker wilt weten zul je hem dat moeten vragen. Hij weet best wat en waarom hij iets heeft gedaan. Met je vriend wil je kunnen praten, waarom heb je anders een relatie.
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 13:27:

Ik had het met hem uitgemaakt aangezien er elke x ruzie was, hij was elke erg egoïstisch, gaf mij eigenlijk niet de aandacht die ik van hem wilde hebben.. Of die ik überhaup verwacht in een relatie...Dat ik hem nu terug genomen heb, is ook omdat ik gewoon nog steeds erg om hem geef en gewoon een enorm zwak voor hem heb!

Dus of ik heel erg met 2 maten meet?

Naast dat hij blijkbaar niet genoeg van je houdt om niet met je vriendin te rommelen waarom wil je uberhaupt een relatie met deze meneer?

Het bovenstaande klinkt ook al niet echt leuk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven