Ex terug
vrijdag 12 mei 2017 om 14:22
Oftewel; neem contact op!Geheim12301 schreef: ↑12-05-2017 14:14
Ik zou het mezelf later niet vergeven als ik het niet nog 1x geprobeerd zou hebben, en op haar zou zitten wachten tot ze contact opneemt en het er vervolgens nooit van komt.
Wat maakt het uit wie dat nou als eerst doet of bij wie het balletje zou liggen?
Dat is meer iets als je 12 bent toch?
one way or another
vrijdag 12 mei 2017 om 14:23
Bedankt voor je reactie, echter vraag ik mij af of het nu nog niet te vroeg is.. Ik wil haar ook de rust geven wat ze nodig had.
Je komt er maar op 1 manier achter natuurlijk, indien ze het niet wilt zal ze vast nee zeggen..
vrijdag 12 mei 2017 om 14:24
Ben ik helemaal met je eens. Echter wou ik ook graag wat vrouwelijk advies hierin.. Misschien een beetje ouderwets, maar ik denk dat vrouwen het leuk vinden als er voor ze gevochten wordt... Andere kant van het verhaal hierin is, dat iets wat je niet makkelijk krijgt, juist nog meer gaat willen..
vrijdag 12 mei 2017 om 14:32
Dat is misschien zo als je aan het flirten bent, maar na een relatie van 5 jaar?
Dan lijkt me dat niet meer van toepassing..
En daarbij vind ik 3 maanden al wel een hele periode.
In ieder geval lang genoeg om er over na te kunnen denken.
Dat ze nog geen beslissingen zou willen maken, kan ik begrijpen.
Maar om weer even contact te hebben, lijkt me 3 maanden lang zat!
one way or another
vrijdag 12 mei 2017 om 14:42
Ben ik helemaal met je eens, wou het alleen zeker weten dat ik er goed aan zou doen.Blonddie schreef: ↑12-05-2017 14:32Dat is misschien zo als je aan het flirten bent, maar na een relatie van 5 jaar?
Even kijken wanneer ik het haar ga vragen en of ik haar moet opbellen of het via een mailtje vragen of iets... Bellen is wel persoonlijker natuurlijk, maar de kans dat ze dan puur uit beleefdheid ja gaat zeggen zal ook aanwezig zijn, toch?
Misschien moet ik nog even een weekje wachten, blijkt dat ik volgende week donderdag of vrijdag nog steeds achter deze beslissing sta, zal ik het gewoon maar moeten proberen denk ik
vrijdag 12 mei 2017 om 15:27
vrijdag 12 mei 2017 om 15:48
Bedankt voor jullie reacties tot zover!
Was eigenlijk bang dat ik afgebrand zou worden haha.
De reden waarom ik nog gewacht heb, was omdat ze destijds aangaf dat ze tijd nodig had.. Deze tijd wil ik haar ook gunnen, ik was bang dat ik te vroeg zou zijn!.
Ik laat het nog een weekje bezinken, zodat ik er zeker van ben dat dit is wat ik wil, ik zal jullie op de hoogte houden!
De reden waarom ik nog gewacht heb, was omdat ze destijds aangaf dat ze tijd nodig had.. Deze tijd wil ik haar ook gunnen, ik was bang dat ik te vroeg zou zijn!.
Ik laat het nog een weekje bezinken, zodat ik er zeker van ben dat dit is wat ik wil, ik zal jullie op de hoogte houden!
woensdag 17 mei 2017 om 11:27
Update, nog geen contact opgenomen omdat ik het nog een week wou over denken.
Ik heb mijn ex nog op facebook en gister plaatste ze allemaal foto's waarbij ze aangaf dat ze momenteel zo gelukkig is enz....
Je weet niet wat hiervan waar is, maar het doet me wel ten zeerste aan het twijfelen zetten of ik wel contact met haar opnemen moet.... Het kan natuurlijk ook een beetje schijn zijn en een schreeuw om aandacht... Als ik gelukkig ben zet ik dat ook niet op facebook net zoals de meeste mensen.
Wat denken jullie? Ik twijfel nu of ik wel contact moet opnemen of dat ik het gewoon nog even moet aankijken en het even op hold zetten....
Ik heb mijn ex nog op facebook en gister plaatste ze allemaal foto's waarbij ze aangaf dat ze momenteel zo gelukkig is enz....
Je weet niet wat hiervan waar is, maar het doet me wel ten zeerste aan het twijfelen zetten of ik wel contact met haar opnemen moet.... Het kan natuurlijk ook een beetje schijn zijn en een schreeuw om aandacht... Als ik gelukkig ben zet ik dat ook niet op facebook net zoals de meeste mensen.
Wat denken jullie? Ik twijfel nu of ik wel contact moet opnemen of dat ik het gewoon nog even moet aankijken en het even op hold zetten....
woensdag 17 mei 2017 om 12:07
Ze wil jou laten denken dat het helemaal fantastisch zonder jou gaat, zo doen vrouwen. Ik zou wel contact met haar opnemen. Niet geschoten is altijd mis.Geheim12301 schreef: ↑17-05-2017 11:27Update, nog geen contact opgenomen omdat ik het nog een week wou over denken.
woensdag 17 mei 2017 om 13:06
Dit dacht ik ook inderdaad, ze heeft dit nooit gedaan, ook niet toen we samen waren... Dus het 1e wat in mij opkwam was precies dit.
Ik kijk het nog even aan, ik zal t.z.t. wel contact met haar opnemen maar voor mijn gevoel komt het deze week nog te vroeg... En wie weet neemt ze in de tussentijd zelf wel contact op, maar dat verwacht ik niet
woensdag 17 mei 2017 om 13:12
Wacht daar niet te lang mee, voor je het weet duwt iemand anders haar aan. Kun je niet gewoon op haar fb reageren met een like? Als aanzet tot contact zeg maar. Maar dat laten zien dat het fantastisch met ze gaat en dat ze toch zo happy zijn doen vrouwen altijd met een reden.Geheim12301 schreef: ↑17-05-2017 13:06Dit dacht ik ook inderdaad, ze heeft dit nooit gedaan, ook niet toen we samen waren... Dus het 1e wat in mij opkwam was precies dit.
Ik kijk het nog even aan, ik zal t.z.t. wel contact met haar opnemen maar voor mijn gevoel komt het deze week nog te vroeg... En wie weet neemt ze in de tussentijd zelf wel contact op, maar dat verwacht ik niet
Succes man!
woensdag 17 mei 2017 om 13:21
Ik ben ervan overtuigd dat ze nu ook een scharrel heeft, dus daar is het al te laat voor... Wat ik tevens helemaal niet erg vind, want dat heb ik zelf ook.Platy schreef: ↑17-05-2017 13:12Wacht daar niet te lang mee, voor je het weet duwt iemand anders haar aan. Kun je niet gewoon op haar fb reageren met een like? Als aanzet tot contact zeg maar. Maar dat laten zien dat het fantastisch met ze gaat en dat ze toch zo happy zijn doen vrouwen altijd met een reden.
Succes man!
Dit zie ik meer als prettige afleiding na een heftige en mindere periode.
Ik denk dat ik het nog 2 a 3 weken aankijk, dan hebben we ook een nog langere periode helemaal geen contact gehad met elkaar en heeft ze genoeg tijd gehad om mij te kunnen gaan missen, of me juist niet is gaan missen.
Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het laten zien dat het goed met haar gaat, waarschijnlijk een achterliggende gedachte heeft...
De tijd zal het leren en misschien is haar scharrel helemaal geen scharrel maar wat serieus, maar dan had het helaas niet zou moeten zijn
woensdag 17 mei 2017 om 13:33
Zou ik niet doen. Ben je bang dat ze nee gaat zeggen? Of dat de scharrel toch serieuzer dan jij denkt is?Geheim12301 schreef: ↑17-05-2017 13:21Ik ben ervan overtuigd dat ze nu ook een scharrel heeft, dus daar is het al te laat voor... Wat ik tevens helemaal niet erg vind, want dat heb ik zelf ook.
Dit zie ik meer als prettige afleiding na een heftige en mindere periode.
Ik denk dat ik het nog 2 a 3 weken aankijk, dan hebben we ook een nog langere periode helemaal geen contact gehad met elkaar en heeft ze genoeg tijd gehad om mij te kunnen gaan missen, of me juist niet is gaan missen.
Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het laten zien dat het goed met haar gaat, waarschijnlijk een achterliggende gedachte heeft...
De tijd zal het leren en misschien is haar scharrel helemaal geen scharrel maar wat serieus, maar dan had het helaas niet zou moeten zijn
Als je haar terug wil zou ik niet te lang meer wachten. Nee heb je, ja kun je krijgen.
woensdag 17 mei 2017 om 13:47
Ik merk aan mij zelf dat ik nog een beetje hink op 2 gedachten... het ene moment wil ik haar zielsgraag terug en het andere moment vind ik het wel even prima zo.. Dit is denk ik normaal, toch?
Ik zal inderdaad niet te lang meer wachten, zal haar eind deze maand contacten en dan zullen we zien wat het ons brengt
Ik zal inderdaad niet te lang meer wachten, zal haar eind deze maand contacten en dan zullen we zien wat het ons brengt
woensdag 17 mei 2017 om 13:50
woensdag 17 mei 2017 om 13:51
.........aikidoka schreef: ↑17-05-2017 13:50Ik zet zaken op facebook, omdat ik ze wil delen, grappig of belangrijk vind. Niet om indirect iemand iets te laten weten. Daarvoor heb ik namelijk een mond om te praten en kan ik bellen, sms-en, appen, chatten, mailen etc. Dat werkt echt oneindig beter dan indirecte hints.
anoniem_345029 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 16:09
14.32% gewijzigd
woensdag 17 mei 2017 om 14:19
Dit wil ik dus even voor mezelf op een rijtje hebben door met haar af te spreken.
Het kan zijn dat als ik met haar afspreek, ik besef dat ik wil voor haar wil vechten, maar het kan ook zo zijn dat ik besef dat het mooi is geweest zo en er geen toekomst meer in zit.
Het is erg lastig allemaal en nog behoorlijk dubbel....
Het kan zijn dat als ik met haar afspreek, ik besef dat ik wil voor haar wil vechten, maar het kan ook zo zijn dat ik besef dat het mooi is geweest zo en er geen toekomst meer in zit.
Het is erg lastig allemaal en nog behoorlijk dubbel....