Ex terugkrijgen hoe?

04-11-2017 13:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,
Ik heb 1.5 jaar met mijn ex vriendin een relatie gehad. De eerste 9 maanden ging het goed, alleen daarna hadden we een tijdje ruzie waardoor ze het impulsief uitmaakte. Ze stuurde me daarna berichten maar ging er niet op in. Daarna begon ik haar te missen, maar toen wou ze nietmeer. Uiteindelijk is het goedgekomen en hadden we het uitgepraat. Ze wou vooral rust. Ze loog wel veel tegen me dat vond ik echt jammer elke x.

Toen hadden we weer een relatie, maar ze begon achteraf weer verder met liegen. Ze is niet vreemdgegaan ofs, maar ze heeft wel gelogen tegen me, bijvoorbeeld zei ze dat ze ging slapen maar ze ging afspreken met vriendinnnen. Kortom ik heb een EX die veel loog/liegt tegen mij en sinds vorige maand is het uit. We hadden een tijdje contact maar dat werd een ruzie. Wat ik merk aan haar is dat ze snel geritieerd raakt en dat ze dingen zegt die ze niet meent ( want dat was bij de vorige breuk ook). Ze wilt rust, alleen ze mist me wel, ik ben de enige voor haar en ze verwacht nog lang verliefd te zijn. Maar ze wilt rust en dat vind ik lastug. Is het nu slim om haar te vergeten (wegens dat liegen en domme dingen zeggen) of moet ik haar vergeven? Ze heeft me geblokeerd op whatsapp en neemt zelf contact op als ze wilt praten. Wat moet ik doen? Want k hou wel echt van der en mis der echt, alleen weetniet of een relatie slim is.
Komt niet meer goed. Next...
For whom the bell tolls
Huh? Zij blokkeert jou tot ze je nodig heeft en jij laat dat gewoon gebeuren. Waarom? Jij kunt ook zelf niet reageren/blokkeren. Klaar is klaar.
Het feit dat zij moet liegen tegen jou om met vriendinnen weg te gaan, zegt meer over jou.

Die moet je niet meer, jammer. Next.
Ze wil rust zegt ze. Dus je kunt nu niks doen.

Verder zou ik me nu op mezelf richten als ik jou was. Verder gaan met je eigen leven, leuke dingen doen. En misschien ontmoet je dan ook wel iemand die beter bij je past en met wie het niet zo'n drama is.

Succes!
Doe niet zo ontzettend dom zeg, kom nou.
Haar niet meer terug willen is de enge oplossing.

Want waarom zou je?
Leer als ex houden en een nieuwe vriendin zoeken
"Ze heeft me geblokeerd op whatsapp en neemt zelf contact op als ze wilt praten. Wat moet ik doen?"

Blokkeren en verder gaan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven