ex van mijn zwager

24-05-2011 13:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwager heeft 4 jaar een relatie gehad met een 13 jaar jongere vriendin. Zij was 18 toen het begon. Hij heeft altijd gezegd dat dit niks kan worden door het leeftijdsverschil.

Na samengewoond te hebben, is het uitgegaan na 4,5 jaar. Voor haar was het over en voelde ze niks meer voor hem. Ze hebben nu nog steeds contact [al 2 jaar lang], wat helemaal niet uitmaakt.

Toen zij een nieuwe vriend kreeg hebben ze geen contact gehad. Het ging uit en ze zocht hem weer op. Ze bleef ook herhalen dat ze 'verwend' is toen ze met hem had. Dit in de zin van: jij liet mij voelen dat ik alles voor je was, deed alles voor me bla bla. Zo hebben ze weer een jaar contact gehad, maar nu heeft ze weer een nieuwe vriend en smst ze weer hetzelfde verhaal.

Mijn zwager blijft achter haar aanlopen als een jonge hond. En wat er nou bijzonder aan haar is? Spontaniteit, doorzettingsvermogen zit er niet in. Ik kon wel goed met haar opschieten. Mijn grootste vriendin zou ze nooit geworden zijn, maar dat hoeft ook niet. Zelf heb ik geen contact meer met haar gehad sinds het uitging. Vind het wel heel jammer dat ze op deze manier met zijn gevoel speelt. Zeg dan dat je het nog een keer wilt proberen of heb geen contact meer.

Ik weet dat het zijn eigen leven is, maar iedere keer moeten wij het aanhoren. Wij hebben gewoon met hem gepraat hierover, onze mening gegeven. Hij zegt zelf ook dat ie het wel weet...Wat moeten wij ermee en waarom stopt ie niet met het contact? Hij pijnigt zichzelf op deze manier en staat niet open voor nieuwe vrouwen/vrienden.

Moest het even kwijt...

Irisss
Begrijp je bezorgdheid over hem. Je wilt hem gelukkig zien. En niet zo... Maar... Hij is een volwassen man! HIj is zich ervan bewust waar hij mee bezig is. Wees zijn luisterend oor, onthou je van je mening en je commentaar. Wees er voor hem!

Succes.
Volg je hart. Dat klopt.
Dubbel-op! Sorry!
Volg je hart. Dat klopt.
Zeg tegen zwager:"Of je ziet haar niet meer, of je zeurt er niet over."

Kom op zeg, het is een volwassen man hoor.
Eh, wat kan het jou schelen? Je zwager laat zich toch zelf zo behandelen? Vervelend dat jullie het steeds moeten aanhoren, maar dat heb je wel vaker bij je familie. Zulke 'problemen'.
Volgens mij maak jij je er drukker om dan hij? Laat ze het lekker met zn 2en uitvogelen, en als je het vervelend vindt om het aan te horen omdat er niks zinnigs uitkomt zou ik dat gewoon zo tegen hem zeggen.

Hij is volwassen, en geen klein kind wat door jou voor zn fouten behoed moet worden.
Volgende keer dat hij er weer over begint, zeg je alleen tsja, dat is id vervelend/lastig/moeilijk/jammer en verander je het onderwerp. Je kunt het niet voor hem oplossen.
....?
Waarschijnlijk is het gewoon een onwijs geile, ongeremde tijger in bed en nog eens lekker jong ook...Soms kan het zo simpel zijn.
vraag hem anders: wat vind hij er zo leuk aan. En, hij ziet er geen toekomst in, waarom houdt hij contact? Zit hij er behoorlijk mee in zijn maag, voelt hij zich er niet happy in, want dat begrijp ik uit je post (dat zij op zijn gevoel inspeelt)? Het is een beetje tegenstrijdig. Als hij er echt last van heeft, dan moet hij iets doen aan zijn eigenwaarde.
quote:Franck schreef op 24 mei 2011 @ 14:41:

Waarschijnlijk is het gewoon een onwijs geile, ongeremde tijger in bed en nog eens lekker jong ook...Soms kan het zo simpel zijn. dat zou zomaar kunnen. TO, wat denk je van de reacties?
bedankt voor jullie reacties. een hoop hebben we al geprobeerd... Hij heeft gewoon een plaat/bunker voor zijn hoofd.

Het kan mij verder ook niet 'schelen' maar het blijft familie, die laat je niet vallen. Wat er ook gebeurd/speelt. En als je het al jaren aan moet horen moet je t een keer kwijt...
Dus in feite gaat het erom dat jij er nogal mee zit? Belangrijste is toch of hij hier happy mee is, of hij er erg mee zit of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven