ex vriend onduidelijk.

30-04-2019 14:03 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey ik zit er erg mee en kan er niet echt over praten met iemand. Sorry alvast voor dit ik kan niet echt goed een verhaal typen en het uitleggen.

1,3 jaar een relatie gehad met mijn eerste echte liefde/vriend. De eerste jaar voelde het allemaal heel goed super leuk ook enzo, maar ja de laatste 3 maanden alleen maar ruzie gehad om de domste dingen zoals bot doen tegen elkaar elkaar uitschelden etc ( in iedere geval om niks ergs ) uiteindelijk heeft hij besloten om het uit te maken, omdat hij zo moe werd van de ruzie. Ik zelf vond het goed, want dacht er zelf ook aan. Nu wilt hij geen relatie meer en rust hebben en single zijn. Prima vind ik! Hij wilt zelf dat ik over hem heen kom, maar het rare is hij wilt volgende week met me afspreken ik zei zo tegen hem hzo wil je afspreken als je single wil zijn rust wilt hebben en wilt dat ik over je heen kom. Hij zei ik mis je en wil je ook wel knuffelen. Ik zei daarna tegen hem na deze afspraak en dan? Hij zei ja we kunnen misschien wel om de 2 maanden elkaar zien, maar niet steeds om de 2/3 weken want het is uit.

Ik vind het allemaal erg moeilijk te begrijpen. En weet niet of het slim is om af te spreken.
Niet afspreken.
¡Apagando las luces!
Hij wil je graag nog blijven zien voor seks, maar verder niks..leen je daar maar niet voor. Jij hebt nog gevoelens voor hem . Sterkte!
Hij wil alleen knuffelen (lees: seks), en dan mag je weer oprotten totdat hij je weer appt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik denk ook dat hij alleen maar seks wil. Niet afspreken dus.
Find people who will make you better (M. Obama)
Hij wil neuken, staat al even droog. Jij bent gemakkelijke prooi

Maar eeuh... het is uit, dus maak je vooral niet druk, om wat hij wil. Zoek een leukere vent
Idd, hij wil af en toe sex, verder geen verplichtingen.
Met knuffelen bedoelt hij dat hij wil neuken.
Hij wil een beetje aandacht en seks.
als we het allemaal zo eens zijn....
Als hij echt van je houd maakt hij het niet uit vanwege de ruzies iedereen heeft wel eens zon fase in de relatie en daar moet je normaal gesproken wel uit kunnen komen en er sterker van worden samen als je echt van elkaar houd. Hij wil dus alleen afspreken wanneer het hem uitkomt. Je bent geen vuilniszak die je aan de kant kan dumpen he Lekker links laten liggen en voor jezelf kiezen. Hij is je niet waard
excusemyself schreef:
30-04-2019 14:26
Als hij echt van je houd maakt hij het niet uit vanwege de ruzies iedereen heeft wel eens zon fase in de relatie en daar moet je normaal gesproken wel uit kunnen komen en er sterker van worden samen als je echt van elkaar houd.
maar dit zijn niet zomaar ruzies, dit zijn scheldpartijen
Dat past niet in een gezonde relatie
Hij vindt je niet leuk genoeg voor een relatie, wel voor zo af en toe seks. Niet intrappen dus, ook niet als hij heel lief en leuk gaat doen; daarmee houdt hij je aan het lijntje. Fijn dat we allemaal zo eensgezind zijn in dit topic.
michelleobama schreef:
30-04-2019 14:15
Ik denk ook dat hij alleen maar seks wil. Niet afspreken dus.
Eens... sterkte to, hou je taai!
Wel grappig als je de titel leest dat wij het juist allemaal wél heel duidelijk vinden :mrgreen:
Hij wil jou beschikbaar hebben voor seks totdat hij een nieuwe heeft gevonden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
hoe onduidelijker hij doet hoe duidelijker het is dat je geen tijd meer aan hem moet besteden
Lorem Ipsum
lilalinda schreef:
30-04-2019 14:28
maar dit zijn niet zomaar ruzies, dit zijn scheldpartijen
Dat past niet in een gezonde relatie
Nee dan is de relatie al niet gezond nee.
Eens met de rest, niet op ingaan. Hij moet maar een nieuwe scharrel vinden als hij om de twee maanden even wil "knuffelen"
excusemyself schreef:
30-04-2019 14:26
Als hij echt van je houd maakt hij het niet uit vanwege de ruzies iedereen heeft wel eens zon fase in de relatie en daar moet je normaal gesproken wel uit kunnen komen en er sterker van worden samen als je echt van elkaar houd.
Sorry hoor, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Een keer ruzie hebben oké, maar wat to beschrijft (constant ruzie en elkaar uitschelden ) is beslist niet iets wat in elke relatie wel eens voorkomt. Hoe kom je erbij? Ik vind elkaar uitschelden een absolute rode vlag en is in mijn relatie van nu 18 jaar nog nooit gebeurd. En ik neem toch aan dat ik daar niet uniek in ben. Uitschelden is iets wat geliefden niet doen. Het is respectloos en liefdeloos en dat hoort absoluut niet in een relatie.

Verder eens, niet afspreken, hij wil gewoon neuken.
Gewoon laten gaan. Het is even verdrietig maar je komt vast wel weer een leuk iemand tegen.
Jufjoke schreef:
30-04-2019 15:25
Sorry hoor, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Een keer ruzie hebben oké, maar wat to beschrijft (constant ruzie en elkaar uitschelden ) is beslist niet iets wat in elke relatie wel eens voorkomt. Hoe kom je erbij? Ik vind elkaar uitschelden een absolute rode vlag en is in mijn relatie van nu 18 jaar nog nooit gebeurd. En ik neem toch aan dat ik daar niet uniek in ben. Uitschelden is iets wat geliefden niet doen. Het is respectloos en liefdeloos en dat hoort absoluut niet in een relatie.

Verder eens, niet afspreken, hij wil gewoon neuken.
Wilt u een blokje kaas bij de mosterd?
lilalinda schreef:
30-04-2019 15:27
Wilt u een blokje kaas bij de mosterd?
Yep. Ik las jouw reactie pas nadat ik de mijne gepost had. Maar goed, het punt kan maar extra duidelijk zijn.
Madeliefjees schreef:
30-04-2019 14:14
Hij wil alleen knuffelen (lees: seks), en dan mag je weer oprotten totdat hij je weer appt.
Dit.
lilalinda schreef:
30-04-2019 14:16
Hij wil neuken, staat al even droog. Jij bent gemakkelijke prooi

Maar eeuh... het is uit, dus maak je vooral niet druk, om wat hij wil. Zoek een leukere vent
+ 1
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven