Ex vriend
zaterdag 22 juli 2017 om 19:39
1 jaar relatie. Mijn (ex) vriend heeft het afgelopen vrijdag uitgemaakt in een zatte bui, zonder reden te geven. De dag daarna kwam ik mijn spullen ophalen, vertelde hij dat we teveel botsten en hij me niet meer wil. Toen kwam ik hem woensdag tegen en had hij spijt. Hij wilde me terug, ik natuurlijk blij. Zag hem toen donderdag weer en wilde die me ook nog steeds terug en hadden we het leuk samen. We zeiden dat we vrijdag samen leuk zouden afspreken. Nou eenmaal vrijdag spraken we af, komt hij bij mij zegt hij; Nee het werkt toch niet.
Daarna vertelde ik dat hij het nog niet geprobeerd heeft en alle mindere puntjes nog niet heeft besproken zodat we er aan konden werken. Dus kan hij niet weten of het werkt. Toen vertelde die dat hij twijfelt, maar wel van me houd. Hij het over een maand misschien weer wil proberen.
Ik heb toen gezegd ik hoef geen contact meer tot je het zeker weet. Belt hij me dezelfde avond nog maar ik heb niet opgenomen.
Hij zegt eerst ik wil je dat weer niet dan twijfelt hij.
Wat moet ik doen? ik hou nog wel van hem…
gr.
Daarna vertelde ik dat hij het nog niet geprobeerd heeft en alle mindere puntjes nog niet heeft besproken zodat we er aan konden werken. Dus kan hij niet weten of het werkt. Toen vertelde die dat hij twijfelt, maar wel van me houd. Hij het over een maand misschien weer wil proberen.
Ik heb toen gezegd ik hoef geen contact meer tot je het zeker weet. Belt hij me dezelfde avond nog maar ik heb niet opgenomen.
Hij zegt eerst ik wil je dat weer niet dan twijfelt hij.
Wat moet ik doen? ik hou nog wel van hem…
gr.
zaterdag 22 juli 2017 om 19:48
zaterdag 22 juli 2017 om 19:50
Tja, klinkt alsof hij gewoon lekker los wil gaan en dan weer terug jouw bed in. En wáárom wil je iemand terug die jou niet wil?Aalkevanleek schreef: ↑22-07-2017 19:48Ja dat ga ik doen, is inderdaad het beste. Maar ik wil hem terug dus is heel nog lastig. Hij houd me aan het lijntje en ik wil hem terug. Zo lastig is dit. Hij gaat volgende week met zijn vrienden op vakantie in het zelfde hotel en zelfde periode als ik met mijn vriendin daar ben...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 22 juli 2017 om 19:52
zaterdag 22 juli 2017 om 20:02
Jouw verhaal komt me bekend voor. Dit doet me heel erg aan mijn ex denken. Hij twijfelde ook ineens en wilde een pauze. Hij hield heel veel van me maar twijfelde. Het was een heel vaag verhaal.
Pffff ik was er gelijk klaar mee. Ik had geen zin om op hem te wachten. Het maakte me onrustig. Achteraf gezien, ben ik blij dat ik hem meteen de deur heb uitgeschopt. Maar ik snap jou wel. Je houdt nog steeds van hem. Je kunt niet zomaar de knop omzetten. Ik ben er een tijdje goed ziek van geweest
.
Dit soort onzekere situaties zijn nooit leuk
. Je verdient een dikke knuffel
Pffff ik was er gelijk klaar mee. Ik had geen zin om op hem te wachten. Het maakte me onrustig. Achteraf gezien, ben ik blij dat ik hem meteen de deur heb uitgeschopt. Maar ik snap jou wel. Je houdt nog steeds van hem. Je kunt niet zomaar de knop omzetten. Ik ben er een tijdje goed ziek van geweest
Dit soort onzekere situaties zijn nooit leuk
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
zaterdag 22 juli 2017 om 20:44
Hierna gestopt met lezen.
Zoek n leuker figuur.
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 22 juli 2017 om 22:31
zaterdag 22 juli 2017 om 22:47
het is vooral zo lastig omdat hij zegt dat hij me mist en van mij houd. Hij nog zegt dat die aan alle leuke dingen denkt. Maar toch twijfelt omdat ik jaloers ben en daardoor zich gecontroleerd voelt. Ik had dat nog nooit eerder van hem gehoord dus had het nooit aangepast, en nu wil dat bewijzen maar twijfelt hij.
zondag 23 juli 2017 om 00:27
Om dit te zeggen weet hij donders goed dat je toch met de armen wijd staat te wachten. Je gelooft toch en dat maakt het voor hem ideaal.Aalkevanleek schreef: ↑22-07-2017 22:47het is vooral zo lastig omdat hij zegt dat hij me mist en van mij houd. Hij nog zegt dat die aan alle leuke dingen denkt. Maar toch twijfelt omdat ik jaloers ben en daardoor zich gecontroleerd voelt. Ik had dat nog nooit eerder van hem gehoord dus had het nooit aangepast, en nu wil dat bewijzen maar twijfelt hij.
Weetje je vraagt hier wat je moet doen maar je wil hem toch. En dat weet hij ook. Wanneer het hem uitkomt hebben jullie weer wat. Maar houdt het stand Nee. Verspilde tijd alleen dat zal je nu niet inzien.
Bam!!!!