Ex weer terug willen
dinsdag 27 november 2018 om 14:47
Hi all,
Sinds nu bijna een week is het uit met mn ex na een relatie van bijna 3,5 jaar. Zij heeft het uitgemaakt, niet ik. Ook woonde we net een bijna een halfjaar samen.
Ik weet precies waarom het uit is gegaan, dit omdat we hier eerder al over gesproken hadden.
2 jaar geleden is het ook al uit gegaan maar toen waren we al snel weer bij elkaar.
Deze keer is anders, zij heeft het uitgemaakt en heeft gezegd dat het ‘definitief’ uit is. Ik mis haar ongelofelijk en houd nog steeds van haar.
‘Helaas’ voor mij heeft ze ook een nieuwe vlam.
Wat kan ik doen om haar terug te winnen?
Sinds nu bijna een week is het uit met mn ex na een relatie van bijna 3,5 jaar. Zij heeft het uitgemaakt, niet ik. Ook woonde we net een bijna een halfjaar samen.
Ik weet precies waarom het uit is gegaan, dit omdat we hier eerder al over gesproken hadden.
2 jaar geleden is het ook al uit gegaan maar toen waren we al snel weer bij elkaar.
Deze keer is anders, zij heeft het uitgemaakt en heeft gezegd dat het ‘definitief’ uit is. Ik mis haar ongelofelijk en houd nog steeds van haar.
‘Helaas’ voor mij heeft ze ook een nieuwe vlam.
Wat kan ik doen om haar terug te winnen?
dinsdag 27 november 2018 om 15:33
dinsdag 27 november 2018 om 15:35
Maar dat zijn heel logische gevoelens na een verbroken relatie. Natuurlijk heb je er moeite mee; anders zou het niks hebben voorgesteld.
Natuurlijk mis je haar. Maar je kunt haar missen. Je overleeft het wel zonder haar. Met pijn, maar dat slijt.
Knuffel.
dinsdag 27 november 2018 om 15:35
Alles wat jullie samen hadden, dat is niet opeens verdwenen, dat is slechts een herinnering en een ervaring.
Zij is verder, dus aan jou de taak om ook verder te gaan. Sowieso, waarom zou jij met iemand willen samenzijn die jou niet wil, die niet voor jou kiest.
Spijtig, maar helaas. Tijd voor een rebound.
Zij is verder, dus aan jou de taak om ook verder te gaan. Sowieso, waarom zou jij met iemand willen samenzijn die jou niet wil, die niet voor jou kiest.
Spijtig, maar helaas. Tijd voor een rebound.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 27 november 2018 om 15:36
Het feit dat jullie al 3,5 jaar samen is géén reden om te blijven. De lengte van een relatie is gewoon geen maatstaf voor hoe goed deze relatie is. Blijkbaar was hij volgens haar toch niet naar haar smaak anders maakt ze het niet uit. Of dan had ze nu niet al een ander gehad.
Daarnaast is het beter om te stoppen met een relatie die het niet is, dan door blijven modderen. En dat is niet weg gooien van een relatie, maar erkennen en je realiseren dat doorgaan ook geen optie is.
En natuurlijk kun je wel zonder haar. Dat kon je ook voor je haar kende, maar je hebt nu gewoon liefdesverdriet. Dat hoort erbij.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 27 november 2018 om 15:43
dinsdag 27 november 2018 om 15:52
Tja, er zijn ongetwijfeld situaties waarbij dit van toepassing is, maar ook genoeg situaties waar dit niet zo is. En misschien was je ex al een hele tijd klaar met jullie relatie, dus gevoelsmatig was ze al over de breuk heen. En dan kan het na de feitelijk breuk heel snel gaan. Vervelend voor jou en misschien niet chic, maar het is best mogelijk dat ze met haar huidige vlam de komende 50 jaar samen is. Of misschien niet, maar dat weet je gewoon niet in een relatie.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 27 november 2018 om 16:04
En zelfs al is het een rebound van voorbijgaande aard, dan nog wil dat niets zeggen over een mogelijke doorstart met TS.dianaf schreef: ↑27-11-2018 15:52Tja, er zijn ongetwijfeld situaties waarbij dit van toepassing is, maar ook genoeg situaties waar dit niet zo is. En misschien was je ex al een hele tijd klaar met jullie relatie, dus gevoelsmatig was ze al over de breuk heen. En dan kan het na de feitelijk breuk heel snel gaan. Vervelend voor jou en misschien niet chic, maar het is best mogelijk dat ze met haar huidige vlam de komende 50 jaar samen is. Of misschien niet, maar dat weet je gewoon niet in een relatie.
dinsdag 27 november 2018 om 16:15
Inderdaad, goede toevoeging. Dat betekent niet dat als het verkeerd gaat, ze gelijk bij jou terug komt. Eerder dat ze verder op zoek gaan.vivautrecht85 schreef: ↑27-11-2018 16:04En zelfs al is het een rebound van voorbijgaande aard, dan nog wil dat niets zeggen over een mogelijke doorstart met TS.
dinsdag 27 november 2018 om 16:22
Iets wat je niet kan oplossen is iets waarmee je moet leren leven. En hier moet je mee leren leven, want ze heeft aangegeven dat het echt over is. Dat is rot, maar voor een relatie zijn er twee nodig en dwingen kun je niemand.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 27 november 2018 om 16:39
Eens.vivautrecht85 schreef: ↑27-11-2018 16:04En zelfs al is het een rebound van voorbijgaande aard, dan nog wil dat niets zeggen over een mogelijke doorstart met TS.
En als ze je wel ooit terug wil, laat ze dat wel weten. Maar nu kun je beter verder gaan met je leven en dat scenario als niet bestaand zien.