ex

24-06-2017 20:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hii,
Ik zit met een dillema.
Sinds een paar maanden is het uit met m'n ex na 5 jaar.
We hadden een lange afstandrelatie en het laatste jaar verliep moeizaam.
Hij is een student en geniet hier volop van, ik woonde nog in het dorp waar hij vandaan kwam.
De laatste maanden dat wij een relatie hadden, ging hij veel om met een andere vrouw en negeerde hij mij.
Nu blijkt dat hij mij heeft bedrogen en verlaten voor haar na vijf jaar..
Ik heb het hier nog steeds moeilijk mee en voel me dom en in de steek gelaten.

Een vriendin vindt dat ik haar een bericht moet sturen hoe de situatie in elkaar steekt.
ik denk namelijk dat zij niet wist dat hij nog steeds een vriendin had.
Ik weet niet goed of ik een bericht moet sturen..
Of het gewoon zo moet laten.
Het is namelijk beter dat we niet meer samen zijn, maar toch..
Laat het los.
Wat heb jij nou met hem en zijn vriendin te maken? Kom aan, zet jezelf niet voor gek.
Niet doen.

Je grootste wraak is verder gaan met je leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wees bllij dat je van hem af bent, herhaal dat voor jezelf.
Hij is jou niet waard, ik weet dat het zeer pijnlijk is om bedrogen te worden, maar hopelijk besef je binnenkort dat je beter af bent zonder deze vreemdganger.
niet alle mannen zijn zo, onthoud dat goed... :hug:
Wil je de nieuwe vriendin waarschuwen?
volg je verstand, gebruik je gevoel
als wraak? Niet doen hoor!
Beter een half motto....
Niet doen, verlaag je niet tot zijn niveau. Misschien gelooft ze je niet eens, als je haar in zou lichten.
Mee eens, niet doen. Wat moet zij daarmee? Ze wist het waarschijnlijk niet, dus ja.. wil je het alleen doen in de hoop dat je ex gedumpt wordt? Dat snap ik, maar doe het niet. Als je ex echt standaard zo een lul is komt ze daar vanzelf wel achter. De beste wraak die jij nu kan doen is doorgaan met je leven en hem verder niet laten merken dat je ermee zit. Sterkte :hug:
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Wat zou jij daar precies mee opschieten, to?
Ik begrijp je gevoel.....maar probeer niets te doen heeft geen zin en brengt je niets.
Advies van iemand die heeft gedaan wat jij wilt gaan doen. Niet gaan doen niet bellen, niet appen, je zet jezelf er zo voor schut mee. En laat zien dat je afhankelijk bent van hem. Waardoor hij echt niet bij je terug gaat komen en haar aan de kant schuift. Laat hem maar zien wat hij nu mis gaat lopen ;)

Eet ijs, vreet je helemaal in het rond. Of ga juist lekker sporten. Zoek afleiding!

Ooit later zou je nog eens kunnen praten over wat er nu precies mis is gegaan, maar daar heb ik bij mijn ex nu al geen behoefte meer aan. Want het is gewoon een stomme lul, net als jouw ex.
anoniem_300367 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 21:43
Reden: typfout
0.09% gewijzigd
Je waardeert pas wat je hebt, tot je het mist, zoals toiletpapier.
Echt geen contact op nemen met zijn nieuwe vriendin.

Stop je energie liever in je eigen leven weer op te bouwen na deze bruik dan in je ex en zijn nieuwe vriendin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven