EXjzoekt weer kontakt

17-08-2008 23:25 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Jullie zullen weer zeggen aha, daar heb je die troela weer ...

Misschien dat jullie nog mijn topic kennen "" Ik mis hem""

Mijn ex ( 1 jr , intensief dus dag en nacht bellen enz) op wie ik dus wel verliefd was en waar ik dus wel heel veel moeite mee had toen het uitging. Hij besloot toen alle kontakt te verbreken en liet niksmeer van zich horen. Ik had hem geblokeerd , gedelete , zijn tel nr gewist enz..Het deed pijn!

Heeft me iets van half jaar gekost om hem te vergeten en nog steeds ben ik nie thelemaal ove rhem heen. ( is nu dus half jaar) Kijk steeds naar de mannen die op hem lijken , denk af en toe aan hem enz enz...en ben toen heel boos geweest toen hij ineesn uit he tniets besloten had om niets meer te latenhoren. Hen toen ook een heel boos smsje gestuurd dat hij kon Oprotten

Maar nu dit,,,Hij heeft me toegevoegd op Hyves ( jullie kennen het wel zo'n vriendjes site) ..Ik heb daar echt alleen mijn echte verienden op zitten voor anderen is het kijken verboden. Zo te zien heeft meneer mij opgezocht en ik vraag me af wat de reden daarvan is?

Wat denken jullie?

En ja , ik ben nieuwsgierig wat hij allemaal aan het doen is en wat hem bezig houdt en of hij een vriendin heeft en of hij fotos heeft en of hij mij mist enz enz.....

Maar nu weet ik dus nie tof het zo'n goed idee is om hem weer toe te voegen, want dan word ik natuurlijk geconfronteerd met wat hij aan het doen is enzo...Wat denken jullie? Wat is de reden dat hij me pas nu toevoegd en dat hij me toevoegt? Omm te pronken om te stangen ofzo?
Psst Vivabiecht, je bent vergeten uit te loggen. Hup terug naar de biechtstoel jij

Hyves kun je iedereen weigeren die jij wilt Twijfelmeisje. Al wil die persoon je nog zo graag toevoegen. Ex komt je hyves niet in als jij dat niet wilt. Ik denk dat hij je wil toevoegen om je zo jaloers te maken of jou in de gaten houden. Maak jezelf ook niet gek met hem toe te voegen. Je zult er zoveel tijd in stoppen door juist hem in de gaten te gaan houden. Zinloos lijkt me dat. Tenzij je nog bevriend bent met je ex zie ik geen enkele reden om een ex op je hyves te hebben. Het is verleidelijk dat snap ik overigens wel.
Je gaat toch geen contact met hem aanhouden, puur omdat hij dat initiatief neemt?

Ben je ergens deep down een beetje blij dat hij deze aktie uitvoert?

Het klinkt een beetje als een verzoeknummer: hij vraagt, en jij draait.

En wat wil jij? Of liever: wat denk jij dat verstandig is in het licht van je loslatingsproces waar je al een half jaar mee bezig bent?
Twijfelvrouwtje, laat gaan die kerel!! Heb je niks aan. Als hij je terug zou willen had hij wel voor de deur gestaan. Dit gaat je alleen maar pijn doen! Dus niks geen hyves contact!

Groetjes
Even off-topic... haaaaaaai Thee

On-topic

Twijfelvrouwtje, misschien is het een goed idee om voorlopig alleen live met mensen (mannen,exen) te praten

Het hele internetgebeuren (MSN,Hyves) is niet echt wat voor jou denk ik

Te veel onzekerheden (wel of niet on line,wel of niet toevoegen op hyves, wel of niet meisjes kijken bij ex,wel of niet mooie mannen op je pagina plaatsen)

Gewoon afspreken in de kroeg, kan je live zien wat hij bedoeld of hij nog tegenover je zit, lijkt me veel gemakkelijker voor jou!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een laag zelfbeeld heb je als een man je terug kan krijgen door Hyves vrienden met je te worden!

Weigeren die hap, huppekee, laat 'm dan maar eens echt moeite doen...!
Twijfelvrouwtje; is dit nog steeds dezelfde ex? Hij vindt je vast leuk, maar jij vind het leuker...(afgaande op al je topics) Dat is sowieso een hele vervelende situatie, en als je daar uit wilt komen moet je hem vooral NIET toevoegen.
quote:juliee schreef op 18 augustus 2008 @ 09:47:

Twijfelvrouwtje; is dit nog steeds dezelfde ex? Hij vindt je vast leuk, maar jij vind het leuker...(afgaande op al je topics) Dat is sowieso een hele vervelende situatie, en als je daar uit wilt komen moet je hem vooral NIET toevoegen.En dan de kans missen om hier nog pagina's lang door te gaan? Wat doe je haar aan!
quote:rider schreef op 18 augustus 2008 @ 10:17:

[...]

En dan de kans missen om hier nog pagina's lang door te gaan? Wat doe je haar aan!Ze vindt vast wel weer iets anders, als; hellup; ex staat ingeschreven op datingsite, of zoiets.
Wat een problemen! Hyves is een pagina waar je toe kunt voegen wie jij wilt. Ik heb ook iedereen erop staan. En als een ex je wilt toevoegen hoeft dat toch niet gelijk iets te betekenen? Jullie hebben 1 jaar van jullie leven samen gedeeld, dus kennen jullie elkaar aardig goed. Nou die voeg ik gewoon toe. Niet uit nieuwsgierigheid ofzo, gewoon, we kennen elkaar. Etc. Als hij of ik jarig ben stuur je een krabbel, of als er iets anders is. Dat hoeft helemaal niet te betekenen dat hij je in de gaten wil houden, contact wil of whatever.

Maar als jij niet steeds met hem geconfronteerd wil worden dan weiger je hem gewoon.

Als jij de verleiding kunt weerstaan om niet steeds op zijn profiel te neuzen dan kun je hem gewoon toevoegen.
...
Wat is het deze keer, speed, coke of ouderwets alcohol?

Er is weer geen touw aan vast te knopen en je ziet dingen die er absoluut niet zijn.

Doe die jongen een lol en weiger zijn uitnodiging.
Frankly my dear, I don"t give a damn
The Neverending Story...zucht...
Volgens mij kun je bij Hyves alle mensen uit je mail toevoegen. Wellicht is het zo gegaan, hij heeft de functie van iedereen aanvinken niet aangepast en zo heeft hij dus iedereen uitgenodigd.
Hyves is maar Hyves, niets meer, niets minder. Geen liefdesverklaring in disguise dus.
quote:Digitalis schreef op 18 augustus 2008 @ 14:36:

Volgens mij kun je bij Hyves alle mensen uit je mail toevoegen. Wellicht is het zo gegaan, hij heeft de functie van iedereen aanvinken niet aangepast en zo heeft hij dus iedereen uitgenodigd.

Dat is inderdaad zo gebeurt, kan heel genant zijn! (sorry baas, ik wil je niet echt als vriendje op hyves, foutje)

Wat wordt er hard gereageerd. Wil je contact, accepteer hem. Zo niet, dan niet. Misschien is het heel onschuldig, misschien is het een simpele verzoening, misschien heeft hij kwade bedoelingen. Je zult het nooit weten als je hem niet accepteert. Wat meer kan je ervan maken?
tja je kan hem ook vragen waarom hij vrienden wil worden op hyves? Patsboem gewoon reageren en als hij dom reageert weet je weer PRECIES wat je aan hem hebt toch?? Want als jij gewoon communiceert doe je niets fout en als hij dan weer niet thuis blijkt is het dus nog steeds een noncommunicatieveHORK.

oF IS DIT DUS NI SLIM??? Ben zelf ook heeel slecht in dit soort dingen nl...
quote:wolkje8 schreef op 19 augustus 2008 @ 16:14:

tja je kan hem ook vragen waarom hij vrienden wil worden op hyves? Patsboem gewoon reageren en als hij dom reageert weet je weer PRECIES wat je aan hem hebt toch?? Want als jij gewoon communiceert doe je niets fout en als hij dan weer niet thuis blijkt is het dus nog steeds een noncommunicatieveHORK.

oF IS DIT DUS NI SLIM??? Ben zelf ook heeel slecht in dit soort dingen nl...Voor zover ik het heb begrepen is TO juist degene die niet kan communiceren ;)
LOL! Gewoon lekker toevoegen. Als je het niet zou willen, had je hem allang geweigerd.
Wat heb je nu gedaan twijfelvrouwtje???
*Waarom krijg ik het gevoel dat Twijfelvrouwtje haar ex héél graag terug wil?*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik zou het wel met hem uitpraten, misschien is het toevoegen van hem op je hyves een eerste stap, maar goed.. stel dat hij helemaal blij is met zijn leven, misschien iemand anders heeft ontmoet.. jij die foto's ziet! wat dan.. dan moet je hem er misschien weer uitkicken en dat staat zo stom, dan weet hij meteen dat jij het niet kan handelen. Ik zou hem gewoon na een weekje bellen en vragen of hij wat met je af wil spreken. of je mailt hem gewoon naar zijn privemail, niet via hyves. trouwens, hyves is echt wel leuk, maar het heeft mij echt een paar keer goed kut laten voelen. met al die "leuke" krabbels! Bah.. kuthyves!

Andere optie: misschien heeft hij ook wel dezelfde vragen en het gevoel wat jij hebt.. alles kan, maar maak jezelf van tevoren sterk!
Ben ik nou echt de laatste die dit afsluit?

Ik vraag me af hoe de zaken ervoor staan?

Heb je hem toegevoegd? Gesproken?

Ik ben benieuwd. En ik vind het niet erg hoor al open je 50 topics, gewoon doen. haha.
quote:01summer01 schreef op 28 augustus 2008 @ 10:51:

Ben ik nou echt de laatste die dit afsluit?

Ik vraag me af hoe de zaken ervoor staan?

Heb je hem toegevoegd? Gesproken?

Ik ben benieuwd. En ik vind het niet erg hoor al open je 50 topics, gewoon doen. haha.

Hoi summer!

Ik heb hem nog steeds niet toegevoegd, maar de uitnodiging staat nog steeds open trouwens. Ben 2 weken op vakantie geweest heerlijk!

Nee, maar ff serieus , heb idd nog steeds zwak voor hem. Alle mannen ben ik met hem aan het vergelijken en kijk naar dezelfde types. Ik heb geen idee wat hij met deze toevoging wilde,,,Waarschijnlijk niets! Maar goed, ik neig ernaar om hem toe te voegen over n tijdje. Puur omdat ik idd nieuwsgierig ben en verder eigenlijk af en toe wil weten wathij doet en je weet maar nooit hoe het in de toekomst gaat ( en hiermee bedoel ik niet dat er een toekomst is voor ons samen) Gewoon toekomst, kontakten enz...Bla bla bla.... )
quote:wolkje8 schreef op 21 augustus 2008 @ 10:04:

Wat heb je nu gedaan twijfelvrouwtje???niets! op vakantie geweest
quote:EvyBlissy schreef op 21 augustus 2008 @ 10:55:

*Waarom krijg ik het gevoel dat Twijfelvrouwtje haar ex héél graag terug wil?*

willen is 1ding het doen is een heel ander ding

Ook al staat die morgen op de stoep, het zal niet gaan ...
quote:JohnnyCake schreef op 18 augustus 2008 @ 15:08:

[...]

Dat is inderdaad zo gebeurt, kan heel genant zijn! (sorry baas, ik wil je niet echt als vriendje op hyves, foutje)

Wat wordt er hard gereageerd. Wil je contact, accepteer hem. Zo niet, dan niet. Misschien is het heel onschuldig, misschien is het een simpele verzoening, misschien heeft hij kwade bedoelingen. Je zult het nooit weten als je hem niet accepteert. Wat meer kan je ervan maken?ja, idd:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven