familie
maandag 14 maart 2011 om 13:18
Kennen jullie ze ook? Van die familieleden die volop van zich laten horen als ze wat van je nodig hebben, maar je als een baksteen laten vallen als er eens van hun verlangd wordt. Of het ineens heel druk hebben met andere zaken.
Gadverdamme, ik ben ze zo zat. Ik zou ze het liefst een spetterende mail sturen, maar aangezien mijn ervaring is dat ze toch net doen of ze niet weten waar het over gaat, kun je dat net zo goed laten.
Loop de hele dag al te vonken van kwaadheid. Ik heb het zo gehad met die schoonfamilie. Helaas is mijn man makkelijk te lijmen, alleen al omdat hij geen ruzie wil. Ze gebruiken hem en hij durft dat moeilijk onder ogen te zien en wil zijn familie niet kwijt.
Kut, kut, kut. Je zou ze...........
Gadverdamme, ik ben ze zo zat. Ik zou ze het liefst een spetterende mail sturen, maar aangezien mijn ervaring is dat ze toch net doen of ze niet weten waar het over gaat, kun je dat net zo goed laten.
Loop de hele dag al te vonken van kwaadheid. Ik heb het zo gehad met die schoonfamilie. Helaas is mijn man makkelijk te lijmen, alleen al omdat hij geen ruzie wil. Ze gebruiken hem en hij durft dat moeilijk onder ogen te zien en wil zijn familie niet kwijt.
Kut, kut, kut. Je zou ze...........
odi et amo
zondag 20 maart 2011 om 15:02
Wat een herkenbare verhalen allemaal. Wij hebben zoveel frustraties gehad door zowel mijn familie als schoonfamilie, beide zien/zagen ons graag uit elkaar gaan. Mijn partner en ik hebben zoveel gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat het om ons gaat, en wij hebben besloten om op ons gevoel af te gaan en elkaar niets te verplichten. Steek geen energie in mensen waar je geen fijne gevoelens bij hebt, en zoek elkaar niet vaak op en blijf oppervlakkig, koetjes en kalfjes taal voor wat bestreft familie en schoonfamilie. Succes !
maandag 21 maart 2011 om 10:03