Feeling down:S

24-03-2011 11:46 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Na de issue besproken in een andere topic(wat ik wegens iets teveel prive info heb laten verwijderen) is er nog iets aan de hand...

Ik heb al een tijdje met mijn vriend(en daarvoor een aantal maandjes gedate) maar ik kan niet bij hem thuiskomen....

Nu heb ik gevraagd hoe dit komt en waar dit vandaan komt en het schijnt dat ze bij hem thuis denken dat Nederlandse meisjes maar tijdelijk zijn....dat we toch wel weggaan...

En nu heeft hij vroeger ook wel nederlandse vriendinnen gehad, die relaties zijn overgegaan(kan gebeuren, maar in iedere bevolkingsgroep denk ik dan zo:S). Deze had hij wel voorgesteld thuis...en nu denken ze daar dus: Zie je wel we zeiden het toch: Nederlandse meiden zijn maar tijdelijk.

En nu...nu heeft hij met mij...en wil hij die confrontatie dus niet nog een x aangaan. In ieder geval voorlopig nog een hele lange tijd niet.

En dat maakt mij verdrietig, want andere partners van de familie zijn wel welkom....

En nu gaan we samen op vakantie over een aantal maanden...wat gaat hij dan zeggen?

Ik voel me een soort van minder waard, omdat ik Nederlands ben.. En er tot op heden nog niet eerlijk word uitgekomen voor onze relatie.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik weet dat mijn vriend deze gedachtes niet heeft. Hij denkt wel dat een relatie met een Nederlandse voor eeuwig kan zijn. Dat is natuurlijk heel fijn, maar ik leid ergens toch wel onder die druk die ik voel door zijn familie.

Liefs en alvast bedankt
Ik vroeg het ook niet nav je reactie maar uit nieuwschierigheid, maar het is duidelijk nu.
vanwaar die interesse?
April, heb je nog een gesprek gehad met je vriend?

Hoe is het gegaan?
Ik heb hem gister niet gezien. Dus het gesprek ook niet kunnen voeren, maar vanavond zou ik hem moeten zien en anders zowiezo morgen!

Ik laat wel weten hoe het is gegaan!

Liefss
het is sowieso, april.
"Hier wordt je toch ook moe van?"

En dat is zonder T, Ksenia. Maar dat even terzijde.

Succes vanavond en anders morgen April! Ik hoor het wel!

Knuffel
Dank je wel Noelle:)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven